Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛКП "Львівсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 03348577 |
Місцезнаходження: | 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8 |
Контактна особа: |
Дорош Надія Володимирівна +380673109851 supply.lvivsvitlo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2023 15:44 |
Очікувана вартість: | 2 240 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
12 січня 2023 11:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 11:40 |
Зміни у ТД (3).pdf | |
12 січня 2023 11:40 |
Додаток 5 (2).docx | |
12 січня 2023 11:40 |
Додаток 4проєкт угоди паливо (1) (1).docx | |
12 січня 2023 11:40 |
Додаток 3 (4) (4) (2) (1).docx | |
12 січня 2023 11:40 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція (3) (1) (1).doc | |
12 січня 2023 11:40 |
Додаток 1 Технічні вимоги зі змінами.doc | |
12 січня 2023 11:40 |
Тендерна Документація (2) (1) (1) (1).docx | |
12 січня 2023 10:14 |
Зміни у ТД (3).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000095 ● c8f5c6f297f445989102a4165b6ead5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2023 №6
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2023 №6.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-04-004438-a, 04.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-17 14:00:12
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-04-004438-a, яка проводилась ЛКП «Львівсвітло» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товар, а саме – Бензин А-95 і Дизельне паливо (35000 літр) – ЛОТ 1, Бензин А-95 і Дизельне паливо (6300 Кіловат-година) – ЛОТ 2 та код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 09132000-3 «Бензин», 09134200-9 «Дизельне паливо».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
У відповідності до пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію – кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Під час моніторингу, встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено недостовірну інформацію щодо кількості поставки товарів. Так, при закупівлі пального кількість товару визначена у кіловат-годинах, зокрема, у графі «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» зазначено щодо закупівлі «Бензин А-95 і Дизельне паливо» - «6300 Кіловат-година» – ЛОТ 2.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чому при здійсненні закупівлі пального інформація щодо кількості товару визначена у кіловат-годинах?
Під час моніторингу встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 17 січня 2023 15:44, тоді як в тендерній документації Замовника (частина 1 розділу 4) зазначено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції - «17» січня 2023 року о 00:00 год.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Пояснити розбіжність при визначенні кінцевого строку подання тендерних пропозицій у тендерній документації Замовника та оголошенні про проведення відкритих торгів?
Відповідно до норм пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Зокрема, відповідно до пункту 35 Постанови №1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (1,0% від очікуваної вартості закупівлі).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Надати інформацію з обгрунтуванням підстав включення в оголошення про проведення відкритих торгів положень щодо встановлення кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
За нормою пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації Замовника не наведено прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
6. Чому тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій?
Відповідно до вимог пункту 44 Постанови №1178 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником у Додатку 5 до тендерної документації передбачено вимогу до переможця процедури закупівлі щодо надання підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, а саме документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 4 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
7. Пояснити причини та підстави встановлення у Додатку 5 до тендерної документації вимог щодо надання переможцем документів (гарантійний лист, документ – витяг чи виписка) щодо підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону?
Варто зазначити, що відповідно до вимог пункту 47 Постанови №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 13:04:59
ПОЯСНЕННЯ до запиту про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-04-004438-a
ПОЯСНЕННЯ до запиту про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-04-004438-a по суті процедури відкритих торгів по Особливостях
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-20 13:09:29
Пояснення з власної ініціативи
Долучений протокол додаток 2 до ПОЯСНЕННЯ до запиту про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-04-004438-a
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником дотримано проведення Відкритих торгів з Особливостями і враховані норми пунктів 24, 28 та 44 Особливостей та вимоги частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону , а здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082, не потрібно так як відкриті торги по Особливостях проводяться де зазначається предмет згідно п.15 Особливостей наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, а отже підстави відхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ «Окко- Постач». або відміни тендеру не має. Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення відкритих торгів по Особливостях.
2023-01-31 15:53:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 24, 26, 28 та 44 Особливостей №1178, вимог пункту 14 Порядку № 1082, а також вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 380/2370/23 від 08.02.2023 |
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | 380/2370/23 |
Дата відкриття провадження: | 10 лютого 2023 |
Документи:
14 лютого 2023 14:28
|
Електронний підпис |
14 лютого 2023 14:23
|
ухвала |
09 лютого 2023 13:20
|
Електронний підпис |
09 лютого 2023 13:18
|
позовна заява |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-95 і Дизельне паливо |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 334 800,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 348,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника в день виписки рахунку-фактури та накладної на Товар | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
322 200,00
UAH з ПДВ
|
322 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Очікує рішення |
322 200,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2023 15:45
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 13:15 |
Кінець періоду оскарження: | 29 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 29 січня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відміну тендеру з урахуванням вимог частини 3 статті 32 Закону |
18 січня 2023 13:15
|
Електронний підпис |
18 січня 2023 13:08
|
протокол уповноваженої особи |