Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Ольга Юрко +0442546656 oe.urko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 156 960 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
02 січня 2023 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 16:33 |
ТД Дизельне паливо (наливом).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Це надасть прозорість закупівлям та/або забезпеченню.
Добрий день! Вимога не стосується предмету закупівлі, підлягає відхиленню.
Це надасть прозорість закупівлям та/або забезпеченню.
У разі отримання повідомлення від Покупця про відбір зразків Товару, Постачальник допускає працівників лабораторії КП «КИЇВПАСТРАНС» або уповноваженої організації на надання відповідних послуг для взяття аналізів (технічних характеристик Товару) з транспортного засобу, що здійснив поставку такого Товару за присутності представника Постачальника.
У разі отримання повідомлення від Покупця про відбір зразків Товару, Постачальник допускає працівників лабораторії КП «КИЇВПАСТРАНС» або уповноваженої організації на надання відповідних послуг для взяття аналізів (технічних характеристик Товару) з транспортного засобу, що здійснив поставку такого Товару за присутності представника Постачальника.
Конструктивний об’єм одного автомобілю-цистерни/автомобілю – цистерни з причепів (напівпричепів) тягача з напівпричепом Постачальника має бути в межах від 15 000 до 35 000 літрів.
Постачальник повинен мати достатню кількість автомобілів-цистерн/автомобілів – цистерн з причепом (напівпричепом), тягачів з напівпричепом для поставки Товару визначеного в заявці.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Конструктивний об’єм одного автомобілю-цистерни/автомобілю – цистерни з причепів (напівпричепів) тягача з напівпричепом Постачальника має бути в межах від 15 000 до 35 000 літрів.
Постачальник повинен мати достатню кількість автомобілів-цистерн/автомобілів – цистерн з причепом (напівпричепом), тягачів з напівпричепом для поставки Товару визначеного в заявці.
При постачанні Товару автотранспорт Постачальника повинен бути забезпечений: насосом для його зливу, лічильником обліку палива або мати засіб вимірювання об'єму, який має свідоцтво про повірку і обладнаний покажчиком рівня наповнення та обладнаний протипожежним оснащенням згідно з Правилами пожежної безпеки в Україні, засобами збору витоків та розливів палива.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
згідно оприлюдненої на сайті уповноваженого органу інформації, Вами на 2023 рік укладено три договору про закупівлю палива на загальну кількість 6 000 000 л на цінами 49,9 та 48,8 грн за 1 л. у чому полягає економічна доцільність оголошення про закупівлю палива за очікуваною ціно 52,32 грн?
згідно оприлюдненої на сайті уповноваженого органу інформації, Вами на 2023 рік укладено три договору про закупівлю палива на загальну кількість 6 000 000 л на цінами 49,9 та 48,8 грн за 1 л. у чому полягає економічна доцільність оголошення про закупівлю палива за очікуваною ціно 52,32 грн?
згідно оприлюдненої на сайті уповноваженого органу інформації, Вами на 2023 рік укладено три договору про закупівлю палива на загальну кількість 6 000 000 л на цінами 49,9 та 48,8 грн за 1 л. у чому полягає економічна доцільність оголошення про закупівлю палива за очікуваною ціно 52,32 грн?
Крім того, відповідно до пункту 6.2.4. Договору, Покупець має право зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від виробничих потреб Покупця.
Надайте обґрунтовану відповідь.
Надайте обґрунтовану відповідь.
Крім того, відповідно до пункту 6.2.4. Договору, Покупець має право зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від виробничих потреб Покупця.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) ЗА УМОВИ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТАКОГО КОЛИВАННЯ та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Тобто ні умовами тендерної документації, ані Законом не передбачено обмеження переліку організацій, які надають документальне підтвердження коливання ціни, а Ваш проект договору містить такі обмеження переліком: «ДП «Держзовнішінформ», Торгово-промисловою палатою України, Київською Торгово-промисловою палатою, Київською обласною Торгово-промисловою палатою».
Дана вимога обмежує права учасників і підлягає вилученню.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) ЗА УМОВИ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТАКОГО КОЛИВАННЯ та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Тобто ні умовами тендерної документації, ані Законом не передбачено обмеження переліку організацій, які надають документальне підтвердження коливання ціни, а Ваш проект договору містить такі обмеження переліком: «ДП «Держзовнішінформ», Торгово-промисловою палатою України, Київською Торгово-промисловою палатою, Київською обласною Торгово-промисловою палатою».
Дана вимога обмежує права учасників і підлягає вилученню.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) ЗА УМОВИ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТАКОГО КОЛИВАННЯ та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Тобто ні умовами тендерної документації, ані Законом не передбачено обмеження переліку організацій, які надають документальне підтвердження коливання ціни, а Ваш проект договору містить такі обмеження переліком: «ДП «Держзовнішінформ», Торгово-промисловою палатою України, Київською Торгово-промисловою палатою, Київською обласною Торгово-промисловою палатою».
Дана вимога обмежує права учасників і підлягає вилученню.
3.5. Ціна може бути змінена відповідно до п.3.4. Договору за наступних умов:
- Звернення Постачальника з відповідним листом про перегляд ціни за Договором з наданням інформаційної довідки, виданої уповноваженою організацією (установою), ДП «Держзовнішінформ», Торгово-промисловою палатою України, Київською Торгово-промисловою палатою, Київською обласною Торгово-промисловою палатою,
Дана вимога обмежує права учасників і підлягає вилученню. Або надайте ґрунтовне пояснення яким нормативним актом передбачено саме такий перелік організацій та чим відрізняються функції Київської торгово-промислової палати від функцій будь-яких інших регіональних торгово-промислових палат?
3.5. Ціна може бути змінена відповідно до п.3.4. Договору за наступних умов:
- Звернення Постачальника з відповідним листом про перегляд ціни за Договором з наданням інформаційної довідки, виданої уповноваженою організацією (установою), ДП «Держзовнішінформ», Торгово-промисловою палатою України, Київською Торгово-промисловою палатою, Київською обласною Торгово-промисловою палатою,
Дана вимога обмежує права учасників і підлягає вилученню. Або надайте ґрунтовне пояснення яким нормативним актом передбачено саме такий перелік організацій та чим відрізняються функції Київської торгово-промислової палати від функцій будь-яких інших регіональних торгово-промислових палат?
3.5. Ціна може бути змінена відповідно до п.3.4. Договору за наступних умов:
- Звернення Постачальника з відповідним листом про перегляд ціни за Договором з наданням інформаційної довідки, виданої уповноваженою організацією (установою), ДП «Держзовнішінформ», Торгово-промисловою палатою України, Київською Торгово-промисловою палатою, Київською обласною Торгово-промисловою палатою,
Дана вимога обмежує права учасників і підлягає вилученню. Або надайте ґрунтовне пояснення яким нормативним актом передбачено саме такий перелік організацій та чим відрізняються функції Київської торгово-промислової палати від функцій будь-яких інших регіональних торгово-промислових палат?
Об’єм поставленого товару за аналогічним договором повинен налічувати не менше ніж 270 000 л дизельного пального за тиждень;
Надайте ґрунтовне роз’яснення чим керувався Замовник визначивши саме цей об’єм. Чому не 200 або не 300 тис літрів попередньо поставленого за тиждень палива зможе підтвердити Замовнику наявність досвіду виконання аналогічного договору у Учасника?
Об’єм поставленого товару за аналогічним договором повинен налічувати не менше ніж 270 000 л дизельного пального за тиждень;
Надайте ґрунтовне роз’яснення чим керувався Замовник визначивши саме цей об’єм. Чому не 200 або не 300 тис літрів попередньо поставленого за тиждень палива зможе підтвердити Замовнику наявність досвіду виконання аналогічного договору у Учасника?
Об’єм поставленого товару за аналогічним договором повинен налічувати не менше ніж 270 000 л дизельного пального за тиждень;
Надайте ґрунтовне роз’яснення чим керувався Замовник визначивши саме цей об’єм. Чому не 200 або не 300 тис літрів попередньо поставленого за тиждень палива зможе підтвердити Замовнику наявність досвіду виконання аналогічного договору у Учасника?
Паспорти якості (достатньо одного екземпляру) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 1.1. (в разі надання документів виданих за кордоном, має бути автентичний переклад на українську мову).
Така вимога є дискримінаційною, адже участь у даній закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які на підтвердження якості палива за попередньо виконаними договорами, надавали своїм покупцям саме паспорти якості. Чинним законодавством України передбачено надання і інший документів для підтвердження якості. Наприклад сертифікати якості видані виробником палива, сертифікати відповідності, декларації про відповідність та ін.
Ця вимога порушує наші права, як потенційного учасника так як ми надаємо контрагентам сертифікати якості, які в повній мірі підтверджують якість палива.
Вимагаємо внести зміни, вилучити дискримінаційну вимогу і привести ТД у відповідність до Закону.
Паспорти якості (достатньо одного екземпляру) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 1.1. (в разі надання документів виданих за кордоном, має бути автентичний переклад на українську мову).
Така вимога є дискримінаційною, адже участь у даній закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які на підтвердження якості палива за попередньо виконаними договорами, надавали своїм покупцям саме паспорти якості. Чинним законодавством України передбачено надання і інший документів для підтвердження якості. Наприклад сертифікати якості видані виробником палива, сертифікати відповідності, декларації про відповідність та ін.
Ця вимога порушує наші права, як потенційного учасника так як ми надаємо контрагентам сертифікати якості, які в повній мірі підтверджують якість палива.
Вимагаємо внести зміни, вилучити дискримінаційну вимогу і привести ТД у відповідність до Закону.
Паспорти якості (достатньо одного екземпляру) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 1.1. (в разі надання документів виданих за кордоном, має бути автентичний переклад на українську мову).
Така вимога є дискримінаційною, адже участь у даній закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які на підтвердження якості палива за попередньо виконаними договорами, надавали своїм покупцям саме паспорти якості. Чинним законодавством України передбачено надання і інший документів для підтвердження якості. Наприклад сертифікати якості видані виробником палива, сертифікати відповідності, декларації про відповідність та ін.
Ця вимога порушує наші права, як потенційного учасника так як ми надаємо контрагентам сертифікати якості, які в повній мірі підтверджують якість палива.
Вимагаємо внести зміни, вилучити дискримінаційну вимогу і привести ТД у відповідність до Закону.
Аналогічний договір повинен буди укладений не раніше 24.02.2022 р.;
Надайте роз’яснення чому поставки палива у 2021 році не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів стосовно поставки товарів, що є предметом закупівлі?
Аналогічний договір повинен буди укладений не раніше 24.02.2022 р.;
Надайте роз’яснення чому поставки палива у 2021 році не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів стосовно поставки товарів, що є предметом закупівлі?
Аналогічний договір повинен буди укладений не раніше 24.02.2022 р.;
Надайте роз’яснення чому поставки палива у 2021 році не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів стосовно поставки товарів, що є предметом закупівлі?
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманих не раніше оголошення про проведення цих відкритих торгів
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно чинного законодавства України, Замовники не вимагають від учасників надання інформації та документів, які є у вільному доступі. Доступ до даних з ЄДР станом на 06.01.2023 року є відновленим. Відтак така вимога є не актуальною і такою, що порушує норми Закону.
У зв’язку з вільним доступом до даних ЄДР такий Витяг може не надаватися учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманих не раніше оголошення про проведення цих відкритих торгів
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно чинного законодавства України, Замовники не вимагають від учасників надання інформації та документів, які є у вільному доступі. Доступ до даних з ЄДР станом на 06.01.2023 року є відновленим. Відтак така вимога є не актуальною і такою, що порушує норми Закону.
У зв’язку з вільним доступом до даних ЄДР такий Витяг може не надаватися учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманих не раніше оголошення про проведення цих відкритих торгів
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно чинного законодавства України, Замовники не вимагають від учасників надання інформації та документів, які є у вільному доступі. Доступ до даних з ЄДР станом на 06.01.2023 року є відновленим. Відтак така вимога є не актуальною і такою, що порушує норми Закону.
У зв’язку з вільним доступом до даних ЄДР такий Витяг може не надаватися учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
1.1. По факту поставки партії Товару Постачальник надає Замовнику:
- копію паспорту якості.
Ця вимога є дискримінаційною з огляду на те, що Чинним законодавством України передбачено надання і інший документів для підтвердження якості. Наприклад сертифікати якості видані виробником палива, сертифікати відповідності, декларації про відповідність та ін.
Вимагаємо внести зміни і привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
1.1. По факту поставки партії Товару Постачальник надає Замовнику:
- копію паспорту якості.
Ця вимога є дискримінаційною з огляду на те, що Чинним законодавством України передбачено надання і інший документів для підтвердження якості. Наприклад сертифікати якості видані виробником палива, сертифікати відповідності, декларації про відповідність та ін.
Вимагаємо внести зміни і привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
1.1. По факту поставки партії Товару Постачальник надає Замовнику:
- копію паспорту якості.
Ця вимога є дискримінаційною з огляду на те, що Чинним законодавством України передбачено надання і інший документів для підтвердження якості. Наприклад сертифікати якості видані виробником палива, сертифікати відповідності, декларації про відповідність та ін.
Вимагаємо внести зміни і привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Вкажіть обсяг разової поставки, періодичні поставок і обсяг мінімальної заявки. Адже Учаснику складно визначити ціну пропозиції не розуміючи цих даних. Собівартість поставок товару, що є предметом закупівлі, дуже залежить від вартості доставки. А вартість доставки, в свою чергу, залежить від обсягу поставки.
Не вказавши цю інформацію ви ставите учасників у не рівні умови, адже тільки ті учасники, які раніше поставляли Вам товар знають реальні обсяги, а потенційні постачальники – ні. Це порушує основний принцип Закону України «про публічні закупівлі», а саме рівність учасників і рівне та не упереджене ставлення до них.
Вкажіть обсяг разової поставки, періодичні поставок і обсяг мінімальної заявки. Адже Учаснику складно визначити ціну пропозиції не розуміючи цих даних. Собівартість поставок товару, що є предметом закупівлі, дуже залежить від вартості доставки. А вартість доставки, в свою чергу, залежить від обсягу поставки.
Не вказавши цю інформацію ви ставите учасників у не рівні умови, адже тільки ті учасники, які раніше поставляли Вам товар знають реальні обсяги, а потенційні постачальники – ні. Це порушує основний принцип Закону України «про публічні закупівлі», а саме рівність учасників і рівне та не упереджене ставлення до них.
Вкажіть обсяг разової поставки, періодичні поставок і обсяг мінімальної заявки. Адже Учаснику складно визначити ціну пропозиції не розуміючи цих даних. Собівартість поставок товару, що є предметом закупівлі, дуже залежить від вартості доставки. А вартість доставки, в свою чергу, залежить від обсягу поставки.
Не вказавши цю інформацію ви ставите учасників у не рівні умови, адже тільки ті учасники, які раніше поставляли Вам товар знають реальні обсяги, а потенційні постачальники – ні. Це порушує основний принцип Закону України «про публічні закупівлі», а саме рівність учасників і рівне та не упереджене ставлення до них.
1.5. Учасник в складі тендерної пропозиції надає експертний Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 5 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Поясніть чим зумовлена така вимога? Ви як замовник визначили очікувану вартість закупівлі. Учасники не зможуть надати Вам вартість вищу ніж вказана Вами. У випадку надання учасниками пропозиції, яка є демпінговою ви зможете відхилити таку пропозицію як аномально низьку, що передбачено Законом. Отже у наданні такого висновку немає доцільності, а оскільки надання такого висновку є платною послугою, учасники понісши додаткові витрати будуть підвищувати вартість своєї пропозиції, що може призвести до витрачання вами надмірних коштів.
1.5. Учасник в складі тендерної пропозиції надає експертний Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 5 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Поясніть чим зумовлена така вимога? Ви як замовник визначили очікувану вартість закупівлі. Учасники не зможуть надати Вам вартість вищу ніж вказана Вами. У випадку надання учасниками пропозиції, яка є демпінговою ви зможете відхилити таку пропозицію як аномально низьку, що передбачено Законом. Отже у наданні такого висновку немає доцільності, а оскільки надання такого висновку є платною послугою, учасники понісши додаткові витрати будуть підвищувати вартість своєї пропозиції, що може призвести до витрачання вами надмірних коштів.
1.5. Учасник в складі тендерної пропозиції надає експертний Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 5 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Поясніть чим зумовлена така вимога? Ви як замовник визначили очікувану вартість закупівлі. Учасники не зможуть надати Вам вартість вищу ніж вказана Вами. У випадку надання учасниками пропозиції, яка є демпінговою ви зможете відхилити таку пропозицію як аномально низьку, що передбачено Законом. Отже у наданні такого висновку немає доцільності, а оскільки надання такого висновку є платною послугою, учасники понісши додаткові витрати будуть підвищувати вартість своєї пропозиції, що може призвести до витрачання вами надмірних коштів.
Наразі, Підприємство має виставлені рахунки – фактури за якими, відповідно до умов договору, строк оплати не настав.
Наразі Підприємство має виставлені рахунки – фактури за якими, відповідно до умов договору строк оплати не настав.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає:
1.1. Надати скан-копію одного аналогічного договору (поставка Дизельного пального (наливом)) З ДОДАТКАМИ;
Учасником надано договір поставки №123/ГС-22 від 10 березня 2022 року (далі – Договір). Згідно умов п. 1.1. Договору:
В порядку та на умовах, визначених даним Договором, Постачальник зобов’язується поставити (передати) нафтопродукти/газ скраплений (надалі іменується – «Товар»), вказаний в РАХУНКАХ-ФАКТУРАХ ТА ВИДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ, ЯКІ Є НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ ДОГОВОРУ, а Покупець зобов’язується прийняти цей Товар та своєчасно здійснити його оплату.
Тобто виходячи із умов Договору РАХУНКИ-ФАКТУРИ ТА ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ є невід’ємною частиною договору.
Учасником не надано вищевказаних рахунків-фактур, відтак не виконана вимога про надання договору із ДОДАТКАМИ, так як не надано у повній мірі всіх документів, які є невід’ємною частиною договору.
Отже пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що нашу пропозицію ви відхилили саме через невідповідність кваліфікаційній вимозі, а згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає:
1.5. Податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа, наданого згідно вимог пп. 1.4. (надається тільки платниками ПДВ);
Учасником надано файли у форматі XLS, який не містить ні власновучного підпису особи і відтиску мокрої печатки, ні накладеного на нього електронного підпису (якщо він подавався у формі електронного документу то згідно ст. 6 ЗУ Про електронні документи та електронний документообіг, Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа)! Отже надані учасником файли не можна вважати ні відсканованими документами, ні електронними документами, так як не дотримано правил оформлення таких документів.
Отже, учасником не надано Податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа.
Отже пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що нашу пропозицію ви відхилили саме через невідповідність кваліфікаційній вимозі, а згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає:
1.6. Паспорти якості (достатньо одного екземпляру) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 1.1. (в разі надання документів виданих за кордоном, має бути автентичний переклад на українську мову).
Учасником не надано Паспорту якості до аналогічного договору. Надані інші документи (сертифікати, звіти), але паспорту якості не надано у складі пропозиції!
Згідно умов тендерної документації, а саме ч. 9 розділу 3, Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Учасником не розміщено протягом періоду уточнень ні питання, ні вимоги до замовника щодо можливості надання інших документів замість паспорту якості. Отже учасник проігнорував таку вимогу замовника і не надав паспорт якості, як того вимагала документація.
Отже пропозиція не відповідає вимогам Замовника у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що під час проведення процедури закупівлі «Бензин А-95 (наливом), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти» (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-12-07-015191-a) не подання нами саме паспорту якості вами було розцінено як невідповідність у поданих нами документах/інформації і оприлюднено наступну вимогу про усунення невідповідностей: «Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат якості від 22.08.2022 №159351_4657583 на Автомобільний не етилований бензин, проте Учасником не надано паспорт якості до аналогічного договору, як вимагалось тендерною документацією.»
Згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає:
1.7. Лист-відгук (рекомендація) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 1.1..;
Учасником надано договір поставки №123/ГС-22 від 10 березня 2022 року.
Учасником не надано листа відгуку до наданого договору за №123/ГС-22 від 10 березня 2022 року. Наданий лист відгук до договору за іншим номером, отже він не має стосунку до договору, який наданий Учасником у складі пропозиції!
Отже пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що нашу пропозицію ви відхилили саме через невідповідність кваліфікаційній вимозі, а згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог додатку 5 до тендерної документації Учасник зазначає повне найменування товару, що ним пропонується, ІЗ ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ(ЗНАКУ).
Учасником НЕ зазначено у наданих документах/інформації торговельної марки (знаку) товару (пального), що ним пропонується.
Отже Учасник не виконав вищевказану вимогу замовника, а його пропозиція не відповідає технічним вимогам у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що нашу пропозицію ви відхилили саме через невідповідність кваліфікаційній вимозі, а згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає:
1.1. Надати скан-копію одного аналогічного договору (поставка Дизельного пального (наливом)) З ДОДАТКАМИ;
Учасником надано договір поставки №123/ГС-22 від 10 березня 2022 року (далі – Договір). Згідно умов п. 1.1. Договору:
В порядку та на умовах, визначених даним Договором, Постачальник зобов’язується поставити (передати) нафтопродукти/газ скраплений (надалі іменується – «Товар»), вказаний в РАХУНКАХ-ФАКТУРАХ ТА ВИДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ, ЯКІ Є НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ ДОГОВОРУ, а Покупець зобов’язується прийняти цей Товар та своєчасно здійснити його оплату.
Тобто виходячи із умов Договору РАХУНКИ-ФАКТУРИ ТА ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ є невід’ємною частиною договору.
Учасником не надано вищевказаних рахунків-фактур, відтак не виконана вимога про надання договору із ДОДАТКАМИ, так як не надано у повній мірі всіх документів, які є невід’ємною частиною договору.
Отже пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що нашу пропозицію ви відхилили саме через невідповідність кваліфікаційній вимозі, а згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає:
1.5. Податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа, наданого згідно вимог пп. 1.4. (надається тільки платниками ПДВ);
Учасником надано файли у форматі XLS, який не містить ні власновучного підпису особи і відтиску мокрої печатки, ні накладеного на нього електронного підпису (якщо він подавався у формі електронного документу то згідно ст. 6 ЗУ Про електронні документи та електронний документообіг, Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа)! Отже надані учасником файли не можна вважати ні відсканованими документами, ні електронними документами, так як не дотримано правил оформлення таких документів.
Отже, учасником не надано Податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа.
Отже пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що нашу пропозицію ви відхилили саме через невідповідність кваліфікаційній вимозі, а згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає:
1.6. Паспорти якості (достатньо одного екземпляру) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 1.1. (в разі надання документів виданих за кордоном, має бути автентичний переклад на українську мову).
Учасником не надано Паспорту якості до аналогічного договору. Надані інші документи (сертифікати, звіти), але паспорту якості не надано у складі пропозиції!
Згідно умов тендерної документації, а саме ч. 9 розділу 3, Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Учасником не розміщено протягом періоду уточнень ні питання, ні вимоги до замовника щодо можливості надання інших документів замість паспорту якості. Отже учасник проігнорував таку вимогу замовника і не надав паспорт якості, як того вимагала документація.
Отже пропозиція не відповідає вимогам Замовника у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що під час проведення процедури закупівлі «Бензин А-95 (наливом), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти» (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-12-07-015191-a) не подання нами саме паспорту якості вами було розцінено як невідповідність у поданих нами документах/інформації і оприлюднено наступну вимогу про усунення невідповідностей: «Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат якості від 22.08.2022 №159351_4657583 на Автомобільний не етилований бензин, проте Учасником не надано паспорт якості до аналогічного договору, як вимагалось тендерною документацією.»
Згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає:
1.7. Лист-відгук (рекомендація) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 1.1..;
Учасником надано договір поставки №123/ГС-22 від 10 березня 2022 року.
Учасником не надано листа відгуку до наданого договору за №123/ГС-22 від 10 березня 2022 року. Наданий лист відгук до договору за іншим номером, отже він не має стосунку до договору, який наданий Учасником у складі пропозиції!
Отже пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що нашу пропозицію ви відхилили саме через невідповідність кваліфікаційній вимозі, а згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із вашим рішенням про визнання переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» так як пропозиція даного учасника не відпадає вимогам тендерної документації і тому підлягає відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог додатку 5 до тендерної документації Учасник зазначає повне найменування товару, що ним пропонується, ІЗ ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ(ЗНАКУ).
Учасником НЕ зазначено у наданих документах/інформації торговельної марки (знаку) товару (пального), що ним пропонується.
Отже Учасник не виконав вищевказану вимогу замовника, а його пропозиція не відповідає технічним вимогам у цій частині і підлягає відхиленню.
Слід зауважити, що нашу пропозицію ви відхилили саме через невідповідність кваліфікаційній вимозі, а згідно ст. 5 Закону основними принципами здійснення закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, для дотримання законності та принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» підлягає відхиленню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000068 ● f24fe3fe7a9d4e7fa680e3582ed1352b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-01-02-005705-a 02.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-21 11:24:14
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Дизельне паливо (наливом) (ЛОТ №1-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №2-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-005705-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо обставин, які спричинили зміну ціни в договорі поставки від 02.02.2023 № 52.23-25 відповідно до додаткових угод від 02.02.2023 № 1, від 06.02.2023 № 2, від 08.02.2023 № 3, від 10.02.2023 № 4, від 14.02.2023 № 5 (в тому числі щодо коливання ціни дизельного палива на ринку) з урахуванням положень статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-24 11:56:46
відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 21.02.2023 р. до процедури закупівлі Дизельне паливо (наливом) (ЛОТ №1-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №2-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-02-005705-а, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляю наступне.
Джерелом фінансування даної закупівлі є власні кошти підприємства;
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблено у відповідності до норм ДСТУ 7688:2015 (Євро 5) та викладені в технічних вимогах.
Технічні та якісні характеристики, що вимагаються при проведенні закупівлі сформовані на основі технічних даних та вимог до двигунів транспортних засобів, що експлуатуються, нормами діючих ДСТУ, а також зобов’язанням які на себе взяла Україна щодо неможливості експлуатації комерційного та муніципального транспорту, що не відповідає екологічним нормам стандарту Євро 5 і нижче.
Очікувана вартість закупівлі визначається на основі моніторингу цін за допомогою відкритих джерел та комерційних пропозицій ТОВ «Альянс енерго трейд», ТОВ «Білайт груп».
Щодо зміни ціни в договорі від 02.02.2023 №52.23-25 слід зазначити.
Відповідно до п. 3.3 Договору від 02.02.2023 №52.23-25 у разі коливання ціни Товару на ринку в бік зменшення, ціна на товари зменшується відповідно до ринкової ціни.
Необхідно зазначити, що КП «Київпастранс» укладено договір від 13.02.23 №53.23-22 з ТОВ «Консалтингова група «А-95» на послуги з проведення ринкових досліджень на світлі нафтопродукти та договір від 02.02.2023 №53.23-17 з ТОВ «НАФТОРИНОК» на ціновий моніторинг ринка нафтопродуктів в електронному форматі.
Згідно моніторингу інформації, наданої «КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА «А-95» вартість палива становить 44,96 грн. (без урахування вартості доставки палива), ТОВ «НАФТОРИНОК» - 44,75грн. (без урахування вартості доставки палива), середня ціна – 44,85грн. (без урахування вартості доставки палива),. При цьому, за результатами закупівлі було укладено договір, відповідно до якого вартість палива становить 55,50 грн., у зв’язку з чим було укладено додаткову угоду від 02.02.2023 №1 на зміну ціни договору , відповідно до якої вартість палива становить 45,4964грн. (з урахуванням вартості доставки).
Згідно моніторингу інформації, наданої ТОВ «КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА «А-95» вартість палива станом на 06.02.2023 становить 43,92грн.(без урахування вартості доставки палива), у зв’язку з чим було укладено додаткову угоду №2 від 06.02.2023, відповідно до якої вартість палива становить 44,9935 грн. (з урахуванням вартості доставки).
Згідно моніторингу інформації, наданої ТОВ «КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА «А-95» вартість палива станом на 08.02.2023 становить 43,11 грн.(без урахування вартості доставки палива, у зв’язку з чим було укладено Додаткову угоду №3 від 08.02.2023, відповідно до якої вартість палива становить 44,4906 грн. (з урахуванням вартості доставки).
Згідно моніторингу інформації, наданої ТОВ «КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА «А-95» вартість палива станом на 10.02.2023 становить 42,83грн.(без урахування вартості доставки палива), у зв’язку з чим було укладено додаткову угоду №4 від 10.02.2023, відповідно до якої вартість палива становить 43,9984грн. (з урахуванням вартості доставки).
Згідно моніторингу інформації, наданої ТОВ «КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА «А-95» вартість палива станом на 14.02.2023 вартість палива становить 41,84грн.(без урахування вартості доставки палива), ТОВ «НАФТОРИНОК» - 41,73грн. (без урахування вартості доставки палива), середня ціна – 41,78грн. (без урахування вартості доставки палива), у зв’язку з чим було укладено Додаткову угоду №5 від 14.02.2023, відповідно до якої вартість палива становить 43,1424 грн. (з урахуванням вартості доставки).
Також надаємо протоколи засідання постійної комісії з моніторингу цін та придбання палива.
Додається:
Комерційні пропозиції ТОВ «Альянс енерго трейд, ТОВ «Білайт груп».
Договір від 13.02.23 №53.23-22.
Договір від 02.02.2023 №53.23-17.
Копія протоколу засідання постійної комісії з моніторингу цін та придбання палива від 02.02.2023 №11 з моніторингом цін.
Копія протоколу засідання постійної комісії з моніторингу цін та придбання палива від 06.02.2023 №13 з моніторингом цін.
Копія протоколу засідання постійної комісії з моніторингу цін та придбання палива від 08.02.2023 №14 з моніторингом цін.
Копія протоколу засідання постійної комісії з моніторингу цін та придбання палива від 10.02.2023 №15 з моніторингом цін.
Копія протоколу засідання постійної комісії з моніторингу цін та придбання палива від 14.02.2023 №17 з моніторингом цін.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 14:21:23
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Дизельне паливо (наливом) (ЛОТ №1-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №2-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-005705-a) установлено.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мають надати скан-копію одного аналогічного договору (поставка Дизельного пального (наливом) з додатками.
Так, учасник ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір поставки від 10.03.2022 №123/ГС-22 (далі - аналогічний договір).
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Договору постачальник зобов’язується поставити (передати) нафтопродукти/газ скраплений вказаний в рахунках-фактурах та видаткових накладних, які є невід’ємною частиною Договору.
Крім того, відповідно до підпункту 1.6 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надають паспорти якості до аналогічного договору.
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», тоді як, у складі його тендерної пропозиції не надано рахунків-фактур та паспорти якості до аналогічного договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-28 15:49:31
відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 23.02.2023 р. до процедури закупівлі Дизельне паливо (наливом) (ЛОТ №1-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №2-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-02-005705-а, про надання пояснень на підставі яких документів прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», тоді як, у складі його тендерної пропозиції не надано рахунків-фактур та паспорти якості до аналогічного договору повідомляю наступне.
Відповідно до вимог пп. 1.4 п. 1 Табл. 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям усім Учасникам необхідно надати первинні документи, що свідчать про поставку аналогічного товару (поставка Дизельного пального (наливом)) згідно вимог пп. 1.1. (ТТН, видаткова накладна, податкова накладна).
Таким чином, тендерною документацією не передбачено надання рахунків-фактур на поставку товару до аналогічного договору.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинним документом є документ, який містить відомості про господарську операцію.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
Слід зазначити, що рахунок-фактура за своїм призначенням не відповідає ознакам первинного документа, оскільки ним не фіксується будь-яка господарська операція, розпорядження або дозвіл на проведення господарської операції, а носить лише інформаційний характер.
Щодо паспортів якості слід зазначити.
Відповідно до пп. 1.6 п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учаснику необхідно було надати паспорти якості (достатньо одного екземпляру) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 1.1. (в разі надання документів виданих за кордоном, має бути автентичний переклад на українську мову).
ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» надали свідоцтво про відповідність та звіт про випробування - назва файлу «ДП Руминія червень 22.pdf» та переклад на українську мову (назва файлу «ДП -ЗВІТ (ПАСПОРТ) - ПІД АНАЛОГ.ДОГОВІР.pdf»).
Додається:
Свідоцтво про відповідність та звіт про випробування на іноземній мові та переклад на українську мову.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-02-005705-a від 09.03.2023 повідомляю наступне. Згідно з вищезазначеним висновком Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Звертаємо увагу, що жодним нормативно-правовим актом не визначено право Держаудитслужби визначати перевіряючий особі шляхи усунення виявлених порушень у вигляді розірвання договору, про що зазначено у рішеннях Херсонського окружного суду від 21.01.2021 у справі № 540/2606/20, Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.06.2020 у справі № 160/1884/20. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) , замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно зі ст. 651 Цивільного кодексу України зміни або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості не містять підстав для розірвання договору. Щодо відсутності паспорту якості до аналогічного договору, наданого ТОВ «Глобал Сейл» у складі тендерної пропозиції , слід зазначити наступне. ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» надали свідоцтво про відповідність та звіт про випробування - назва файлу «ДП Руминія червень 22.pdf» та переклад на українську мову (назва файлу «ДП -ЗВІТ (ПАСПОРТ) - ПІД АНАЛОГ.ДОГОВІР.pdf»). Якість, у т. ч. безпечність, продукції підтверджується документом про відповідність (сертифікат, паспорт, свідоцтво, декларація й т. д.), який видає орган з оцінки відповідності (перелік таких органів — у Реєстрі органів з оцінки відповідності) чи безпосередньо виробник. Поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо). Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Глобал Сейл» виконали вимоги передбачені пп. 1.6 п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
2023-03-16 17:13:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано до суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку |
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/13908/23 |
Дата відкриття провадження: | 03 травня 2023 |
Документи:
08 травня 2023 14:13
|
Електронний підпис |
08 травня 2023 14:13
|
Електронний підпис |
27 березня 2023 11:33
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Дизельне паливо (наливом), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 78 480 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 392 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату за фактично отриманий Товар протягом 30 (тридцять) календарних днів, згідно з Договором та на підставі виставленого рахунку-фактури | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Це надасть прозорість закупівлям та/або забезпеченню.
У разі отримання повідомлення від Покупця про відбір зразків Товару, Постачальник допускає працівників лабораторії КП «КИЇВПАСТРАНС» або уповноваженої організації на надання відповідних послуг для взяття аналізів (технічних характеристик Товару) з транспортного засобу, що здійснив поставку такого Товару за присутності представника Постачальника.
Конструктивний об’єм одного автомобілю-цистерни/автомобілю – цистерни з причепів (напівпричепів) тягача з напівпричепом Постачальника має бути в межах від 15 000 до 35 000 літрів.
Постачальник повинен мати достатню кількість автомобілів-цистерн/автомобілів – цистерн з причепом (напівпричепом), тягачів з напівпричепом для поставки Товару визначеного в заявці.
При постачанні Товару автотранспорт Постачальника повинен бути забезпечений: насосом для його зливу, лічильником обліку палива або мати засіб вимірювання об'єму, який має свідоцтво про повірку і обладнаний покажчиком рівня наповнення та обладнаний протипожежним оснащенням згідно з Правилами пожежної безпеки в Україні, засобами збору витоків та розливів палива.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
згідно оприлюдненої на сайті уповноваженого органу інформації, Вами на 2023 рік укладено три договору про закупівлю палива на загальну кількість 6 000 000 л на цінами 49,9 та 48,8 грн за 1 л. у чому полягає економічна доцільність оголошення про закупівлю палива за очікуваною ціно 52,32 грн?
Крім того, відповідно до пункту 6.2.4. Договору, Покупець має право зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від виробничих потреб Покупця.
Надайте обґрунтовану відповідь.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) ЗА УМОВИ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТАКОГО КОЛИВАННЯ та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Тобто ні умовами тендерної документації, ані Законом не передбачено обмеження переліку організацій, які надають документальне підтвердження коливання ціни, а Ваш проект договору містить такі обмеження переліком: «ДП «Держзовнішінформ», Торгово-промисловою палатою України, Київською Торгово-промисловою палатою, Київською обласною Торгово-промисловою палатою».
Дана вимога обмежує права учасників і підлягає вилученню.
3.5. Ціна може бути змінена відповідно до п.3.4. Договору за наступних умов:
- Звернення Постачальника з відповідним листом про перегляд ціни за Договором з наданням інформаційної довідки, виданої уповноваженою організацією (установою), ДП «Держзовнішінформ», Торгово-промисловою палатою України, Київською Торгово-промисловою палатою, Київською обласною Торгово-промисловою палатою,
Дана вимога обмежує права учасників і підлягає вилученню. Або надайте ґрунтовне пояснення яким нормативним актом передбачено саме такий перелік організацій та чим відрізняються функції Київської торгово-промислової палати від функцій будь-яких інших регіональних торгово-промислових палат?
Об’єм поставленого товару за аналогічним договором повинен налічувати не менше ніж 270 000 л дизельного пального за тиждень;
Надайте ґрунтовне роз’яснення чим керувався Замовник визначивши саме цей об’єм. Чому не 200 або не 300 тис літрів попередньо поставленого за тиждень палива зможе підтвердити Замовнику наявність досвіду виконання аналогічного договору у Учасника?
Паспорти якості (достатньо одного екземпляру) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 1.1. (в разі надання документів виданих за кордоном, має бути автентичний переклад на українську мову).
Така вимога є дискримінаційною, адже участь у даній закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які на підтвердження якості палива за попередньо виконаними договорами, надавали своїм покупцям саме паспорти якості. Чинним законодавством України передбачено надання і інший документів для підтвердження якості. Наприклад сертифікати якості видані виробником палива, сертифікати відповідності, декларації про відповідність та ін.
Ця вимога порушує наші права, як потенційного учасника так як ми надаємо контрагентам сертифікати якості, які в повній мірі підтверджують якість палива.
Вимагаємо внести зміни, вилучити дискримінаційну вимогу і привести ТД у відповідність до Закону.
Аналогічний договір повинен буди укладений не раніше 24.02.2022 р.;
Надайте роз’яснення чому поставки палива у 2021 році не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів стосовно поставки товарів, що є предметом закупівлі?
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманих не раніше оголошення про проведення цих відкритих торгів
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно чинного законодавства України, Замовники не вимагають від учасників надання інформації та документів, які є у вільному доступі. Доступ до даних з ЄДР станом на 06.01.2023 року є відновленим. Відтак така вимога є не актуальною і такою, що порушує норми Закону.
У зв’язку з вільним доступом до даних ЄДР такий Витяг може не надаватися учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
1.1. По факту поставки партії Товару Постачальник надає Замовнику:
- копію паспорту якості.
Ця вимога є дискримінаційною з огляду на те, що Чинним законодавством України передбачено надання і інший документів для підтвердження якості. Наприклад сертифікати якості видані виробником палива, сертифікати відповідності, декларації про відповідність та ін.
Вимагаємо внести зміни і привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Вкажіть обсяг разової поставки, періодичні поставок і обсяг мінімальної заявки. Адже Учаснику складно визначити ціну пропозиції не розуміючи цих даних. Собівартість поставок товару, що є предметом закупівлі, дуже залежить від вартості доставки. А вартість доставки, в свою чергу, залежить від обсягу поставки.
Не вказавши цю інформацію ви ставите учасників у не рівні умови, адже тільки ті учасники, які раніше поставляли Вам товар знають реальні обсяги, а потенційні постачальники – ні. Це порушує основний принцип Закону України «про публічні закупівлі», а саме рівність учасників і рівне та не упереджене ставлення до них.
1.5. Учасник в складі тендерної пропозиції надає експертний Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 5 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Поясніть чим зумовлена така вимога? Ви як замовник визначили очікувану вартість закупівлі. Учасники не зможуть надати Вам вартість вищу ніж вказана Вами. У випадку надання учасниками пропозиції, яка є демпінговою ви зможете відхилити таку пропозицію як аномально низьку, що передбачено Законом. Отже у наданні такого висновку немає доцільності, а оскільки надання такого висновку є платною послугою, учасники понісши додаткові витрати будуть підвищувати вартість своєї пропозиції, що може призвести до витрачання вами надмірних коштів.
Наразі Підприємство має виставлені рахунки – фактури за якими, відповідно до умов договору строк оплати не настав.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2023 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" |
70 485 000,00
UAH з ПДВ
|
70 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТІМА" |
74 250 000,00
UAH з ПДВ
|
67 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
76 200 000,00
UAH з ПДВ
|
76 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТІМА" #36886244 |
Відхилено |
67 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2023 16:39
|
|
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" #43252113 |
Відхилено |
70 485 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 16:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2023 15:13
|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Переможець |
76 200 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2023 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2023 14:51
|
ДУ №4 ТОВ ГЛОБАЛ СЕЙЛ № 52.23-26.pdf | зміни до договору |
08 травня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2023 15:35
|
ДУ №3 ТОВ ГЛОБАЛ СЕЙЛ № 52.23-26.pdf | зміни до договору |
03 травня 2023 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2023 13:02
|
ДУ №2 ТОВ ГЛОБАЛ СЕЙЛ № 52.23-26.pdf | зміни до договору |
01 травня 2023 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2023 16:04
|
ДУ №1 до дог. № 52.23-26.pdf | зміни до договору |
30 березня 2023 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 15:08
|
52.23-26.pdf | укладений |
03 лютого 2023 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |