Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас Актив» (24455000-8) Дезінфікуючий засіб для знезараження поверхонь, дезінфекції ВМП, достерилізаційного очищення та стерилізації «Гуасепт» (24455000-8) код за ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Очікувана вартість
17 998,00 UAH
UA-2022-11-27-000398-a 3155a5a16bba4fc281ea9a72024b2610
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775, +380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2022 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2022 00:00
Очікувана вартість: 17 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Станом на 27.11.2022 р. сума витрачених коштів по коду код за ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція склала впродовж 11 місяців 2022 року 82000 грн. На даний час є потреба закупити деззасоби. Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, відповідно до вимог Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами), затвердженої наказом ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25, Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням (Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель). Вид закупівлі: спрощена закупівля. Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р. Термін поставки товару: протягом 2-ох робочих днів з дати отримання заявки замовником, але не пізніше 25 грудня 2022 року. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас Актив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
4 штуки
Дезінфікуючий засіб для знезараження поверхонь, дезінфекції ВМП, достерилізаційного очищення та стерилізації «Гуасепт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: (a) відповідно до чинного законодавства України та умов закупівлі; (b) у валюті, передбаченій в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми) відповідної грошової одиниці. (c) з урахування умов договору про закупівлю, усіх витрат, пов’язаних з постачанням, прибутку, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов закупівлі. Ціна пропозиції повинна включати (враховувати): (d) ПДВ, у разі, якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України, (e) витрати на сплату інших податків і зборів (обов’язкових платежів), які сплачуються, або мають бути сплачені відповідно до законодавства, і які включаються у собівартість продукції (товарів, робіт і послуг). Ціна пропозиції та усі її вартісні елементи (ціна за одиницю, статті витрат тощо) повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, в тому числі податкового законодавства, законодавства про ціни та ціноутворення, в тому числі законодавства, що регулює провадження господарської діяльності та особливості ціноутворення у сфері реалізації предмета закупівлі. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з участю у торгах Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2022 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2022 13:38
Оголошення дезасоби.docx
27 листопада 2022 13:38
Проект договору дезасоби.docx
27 листопада 2022 13:38
Вимоги до предмета закупівлі деззасоби (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 17 864,00
UAH з ПДВ
17 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2022 12:10
Електронний підпис
05 грудня 2022 12:10
Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 грудня 2022 12:10
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2022 12:10
Інші документи.pdf.p7s
05 грудня 2022 12:10
Проект договору.pdf.p7s
05 грудня 2022 12:10
Інші документи.pdf
05 грудня 2022 12:10
Проект договору.pdf
05 грудня 2022 12:10
Стаття 17.pdf
05 грудня 2022 12:10
Стаття 17.pdf.p7s
05 грудня 2022 12:10
Установчі документи.pdf
05 грудня 2022 12:10
Повноваження п.о..pdf.p7s
05 грудня 2022 12:10
Установчі документи.pdf.p7s
05 грудня 2022 12:10
Повноваження п.о..pdf
05 грудня 2022 12:10
Відповідність МТВ.pdf.p7s
05 грудня 2022 12:10
Відповідність МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
Переможець 17 864,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2022 09:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2022 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
17 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 12:23
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 17:05
Дог ВФ-0000787 деззасоби.pdf укладений
09 грудня 2022 17:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас Актив 8 штуки 2 007,00
UAH
Дезінфікуючий засіб для знезараження поверхонь, дезінфекції ВМП, достерилізаційного очищення та стерилізації «Гуасепт 4 штуки 452,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 864,00
UAH