Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас Актив» (24455000-8) Дезінфікуючий засіб для знезараження поверхонь, дезінфекції ВМП, достерилізаційного очищення та стерилізації «Гуасепт» (24455000-8) код за ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Сума
17 998 UAH
UA-P-2022-11-27-000071-b f4555ec955334a6492f42ae2e9b39cf6
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 листопада 2022 13:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01983134
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, 45601, вул. Теремнівська, буд. 100
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас Актив» (24455000-8) Дезінфікуючий засіб для знезараження поверхонь, дезінфекції ВМП, достерилізаційного очищення та стерилізації «Гуасепт» (24455000-8) код за ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 17 998 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 17998 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2022

11. Примітки: Станом на 27.11.2022 р. сума витрачених коштів по коду код за ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція склала впродовж 11 місяців 2022 року 82000 грн. На даний час є потреба закупити деззасоби. Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, відповідно до вимог Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами), затвердженої наказом ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25, Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням (Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель). Вид закупівлі: спрощена закупівля. Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р. Термін поставки товару: протягом 2-ох робочих днів з дати отримання заявки замовником, але не пізніше 25 грудня 2022 року. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи замовника

27 листопада 2022 13:05
Електронний підпис