Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Петрова +380504536101, +380442546631 petrovakpt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2022 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 344 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
06 грудня 2022 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2022 17:24 |
№ 138 Перелік змін Додаток 1.docx | |
06 грудня 2022 17:24 |
ТД зміни 2 Дизельне паливо (наливом) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
02 грудня 2022 10:14 |
№ 127 Перелік змін Додаток 1.docx | |
02 грудня 2022 10:14 |
зм. ТД Дизельне паливо (наливом) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
24 листопада 2022 11:27 |
ТД ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (наливом).docx |
06 грудня 2022 17:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 грудня 2022 17:24 |
№ 138 Перелік змін Додаток 1.docx
|
||||||
06 грудня 2022 17:24 |
ТД зміни 2 Дизельне паливо (наливом) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
02 грудня 2022 10:14 |
№ 127 Перелік змін Додаток 1.docx
|
||||||
02 грудня 2022 10:14 |
зм. ТД Дизельне паливо (наливом) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
24 листопада 2022 11:27 |
ТД ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (наливом).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000014 ● 403b445295c34c2c9d5762b65296f43f
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2022-11-24-002845-a 24.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-04 13:23:54
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного палива (наливом) (ЛОТ №1-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №2-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №3-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти»), код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-24-002845-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «КМ ЕНЕРДЖІ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-05 15:32:23
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 04 січня 13:23 до процедури закупівлі: Дизельне паливо (наливом) (Лот № 1 – Дизельне паливо (наливом), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»; Лот № 2 – Дизельне паливо (наливом), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»; Лот № 3 – Дизельне паливо (наливом), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-11-24-002845-a, про надання пояснень:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «КМ ЕНЕРДЖІ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
- джерелом фінансування даної закупівлі є власні кошти підприємства;
- технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблено у відповідності до норм ДСТУ 7688:2015 (Євро 5) та викладені в технічних вимогах.
Технічні та якісні характеристики, що вимагаються при проведенні закупівлі сформовані на основі технічних даних та вимог до двигунів транспортних засобів, що експлуатуються, нормами діючих ДСТУ, а також зобов’язанням які на себе взяла Україна щодо неможливості експлуатації комерційного та муніципального транспорту, що не відповідає екологічним нормам стандарту Євро 5 і нижче.
- очікувана вартість закупівлі визначається на основі моніторингу цін за допомогою відкритих джерел та комерційних пропозицій (додаються).
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Приписи даної постанови розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «КМ ЕНЕРДЖІ» вимог частини другої статті 41 Закону, а саме:
- надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та ліцензію, що додаються.
Додається:
- Відповідь від УО на запит на 2 арк.;
- Копії комерційних пропозицій на 3 арк.;
- Копія Ліцензії ТОВ «КМ Енерджі» на 1 арк.;
- Копія Наказу про призначення директора на 2 арк.;
- Копія Протоколу про призначення на 8 арк.;
- Копія Протоколу – повноваження 2 арк.;
- Довідка про посадових осіб 1 арк.;
- Статут ТОВ «КМ Енерджі» 8 арк..
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №3-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 114 700 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 573 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" |
99 980 000,00
UAH з ПДВ
|
99 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛАЙТ ГРУП" |
107 740 000,00
UAH з ПДВ
|
105 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" |
107 960 000,00
UAH з ПДВ
|
106 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
112 180 000,00
UAH з ПДВ
|
112 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" #43252113 |
Переможець |
99 980 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2022 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:11
|
ДУ №7 ТОВ КМ Енерджі №52.23-4.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:11
|
ДУ №6 ТОВ КМ Енерджі № 52.23-4.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:18
|
ДУ №5 ТОВ КМ Енерджі № 52.23-4.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:47
|
ДУ №4 ТОВ КМ Енерджі № 52.23-4.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:27
|
ДУ №3 ТОВ КМ Енерджі № 52.23-4.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 20:41
|
ДУ №1 ТОВ КМ Енерджі № 52.23-4.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 13:37
|
52.23-4.pdf | укладений |
05 січня 2023 13:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |