Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Шергін Валерій Сергійович 380444650866 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2022 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 448 475 130,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Тендерна документація
16 грудня 2022 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2022 14:33 |
Зміни до тендеру_280_ВО від 16.12.2022.docx | |
16 грудня 2022 14:33 |
280_ВО скріплення рейкове пружне для рейок Р65_нова редакція від 16.12.2022.docx | |
09 грудня 2022 12:42 |
Зміни до тендеру_280_ВО від 09.12.2022.docx | |
25 листопада 2022 14:12 |
Зміни до тендеру_280_ВО від 25.11.2022.docx | |
18 листопада 2022 16:01 |
Додаток №8.docx |
16 грудня 2022 14:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
16 грудня 2022 14:33 |
Зміни до тендеру_280_ВО від 16.12.2022.docx
|
|||||||||
16 грудня 2022 14:33 |
280_ВО скріплення рейкове пружне для рейок Р65_нова редакція від 16.12.2022.docx
|
|||||||||
09 грудня 2022 12:42 |
Зміни до тендеру_280_ВО від 09.12.2022.docx
|
|||||||||
25 листопада 2022 14:12 |
Зміни до тендеру_280_ВО від 25.11.2022.docx
|
|||||||||
18 листопада 2022 16:01 |
Додаток №8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Для підготовки та узгодження технічної документації просимо продовжити термін прийому пропозицій у закупівлі (Лот 1, Лот 2, Лот 3) на 14 календарних днів.
6.2.Ціни в цьому Договорі та первинних документах вказуються в національній валюті України – гривні по курсу НБУ в співвідношенні гривні до Євро на момент підписання договору.
Ціна на Товар вказана в специфікації може бути перерахована на момент виставлення рахунку у випадку зміни курсу валют більше або менше ніж 5 відсотків від зазначеної ціни Товару вказаної в специфікації.
6.2.Ціни в цьому Договорі та первинних документах вказуються в національній валюті України – гривні по курсу НБУ в співвідношенні гривні до Євро на момент підписання договору.
Ціна на Товар вказана в специфікації може бути перерахована на момент виставлення рахунку у випадку зміни курсу валют більше або менше ніж 5 відсотків від зазначеної ціни Товару вказаної в специфікації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-22-000005 ● c1fbb924c3a84022b0a5346aa3adb373
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 10:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.03.2023 № 81
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-11-18-012631-a 18.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-30 21:32:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі скріплення рейкового пружного для рейок Р65 ( Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 3 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 4 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 5 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 6 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 7 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 8 - 34940000-8 – залізничне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-18-012631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «Західтрейдер» за Лот 1, 7 та переможцем торгів
ТОВ «Plastwil» за Лот 2, 3, 4, 5, 6 забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,1 % від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії відповідно до пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-04 17:18:45
Надання відповіді на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2022-11-18-012631-a надає відповідь:
1. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені державними стандартами України (ДСТУ EN 13481-2:2018 (EN 13481-2:2012+А1:2017, IDT); ДСТУ EN 13481-5:2018 (EN 13481-5:2012+А1:2017, ІDT); ДСТУ ГОСТ 32698:2016). Посилання на зазначені стандарти містяться у додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» стандарт — нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Надаємо копію банківських гарантій, що надані зазначеними переможцями.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 5 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 56 059 290,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 280 296,45 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,1 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2022 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Plastwil Sp. z o.o. |
49 747 429,20
UAH з ПДВ
|
40 819 467,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЗАХІДТРЕЙДЕР |
56 059 290,00
UAH з ПДВ
|
40 819 468,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ ЕС АЙ ГРУП" |
49 830 480,00
UAH з ПДВ
|
46 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІРАЛ" |
54 398 274,00
UAH з ПДВ
|
49 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП" |
55 893 188,40
UAH з ПДВ
|
55 893 188,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
55 893 188,40
UAH з ПДВ
|
49 830 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕХАНІКА АТ" |
56 059 290,00
UAH з ПДВ
|
41 525 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Plastwil Sp. z o.o. #764 26 34 997 |
Переможець |
40 819 467,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2023 11:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2023 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 13:54
|
ЦЗВ-05-01223-І.pdf | укладений |
25 січня 2024 13:54
|
ЦЗВ-05-01223-І.pdf | укладений |
25 січня 2024 13:44
|
ЦЗВ-05-01223-І.pdf | укладений |
25 січня 2024 13:43
|
ЦЗВ-05-01223-І.pdf | укладений |
25 січня 2024 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2023 15:19
|
ПЗД_ЦЗВ-05-01223-І.pdf | зміни до договору |
22 березня 2023 15:19
|
ДУ №1 до ЦЗВ-05-01223-І.PDF | зміни до договору |
22 березня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 10:10
|
ЦЗВ-05-01223-І.pdf | укладений |
20 березня 2023 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01223-І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |