Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Скрипник Дар'я Сергіївна 380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2022 17:00 |
Очікувана вартість: | 271 770 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки
Тендерна документація
23 листопада 2022 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2022 15:41 |
Перелік змін 23.11.2022.docx | |
23 листопада 2022 15:41 |
ТД_23.11.2022.doc | |
23 листопада 2022 15:41 |
Додаток 4 до ТД_23.11.2022.7z | |
23 листопада 2022 15:41 |
Додаток 3 до ТД_23.11.2022.doc | |
23 листопада 2022 15:41 |
Додаток 2 до ТД_23.11.2022.docx | |
23 листопада 2022 15:41 |
Додаток 1 до ТД_23.11.2022.doc |
23 листопада 2022 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2022 15:41 |
Перелік змін 23.11.2022.docx
|
|||
23 листопада 2022 15:41 |
ТД_23.11.2022.doc
|
|||
23 листопада 2022 15:41 |
Додаток 4 до ТД_23.11.2022.7z
|
|||
23 листопада 2022 15:41 |
Додаток 3 до ТД_23.11.2022.doc
|
|||
23 листопада 2022 15:41 |
Додаток 2 до ТД_23.11.2022.docx
|
|||
23 листопада 2022 15:41 |
Додаток 1 до ТД_23.11.2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
I am glad that you followed my advice and re-issued this tender with more realistic delivery time. We got the following comment from our associated factory:
"I checked the document you sent, some parameters are as follows:
0.6MW Size: 1200x1200x2100
1.8MW Size: 1400x1400x3250
Body material: stainless steel
Service life: 20 years
Temperature: 80-60 degrees
Engine: 380V50HZ
Boiler efficiency coefficient: ≥93%
Equivalent noise level: ≤80 decibels
Your size don't quite meet the requirements, that size doesn't generate the heat needed.
About 0.6MW, we can make vertical boilers, and 1.8MW only has horizontal boilers. The size of boiler we can provide:
0.6MW vertical size: 1500×1500×2620
1.8MV horizontal size: 4350×2200×2350"
Please confirm soonest possible.
As well it would be appreciated if you extend deadline for presentation of documents for few days. In such timing as provided is hard, if possible, to arrange all documents.
Best regards,
===========================
Шановний покупець!
Я радий, що ви дослухалися до моєї поради та переоголосили цей тендер із більш реалістичними термінами доставки. Ми отримали такий коментар від нашої пов’язаної фабрики:
«Я перевірив надісланий вами документ, деякі параметри такі:
0,6 МВт Розмір: 1200x1200x2100
1,8 МВт Розмір: 1400x1400x3250
Матеріал корпусу: нержавіюча сталь
Термін служби: 20 років
Температура: 80-60 градусів
Двигун: 380V50HZ
Коефіцієнт корисної дії котла: ≥93%
Еквівалентний рівень шуму: ≤80 децибел
Ваш розмір не зовсім відповідає вимогам, цей розмір не генерує необхідного тепла.
Близько 0,6 МВт ми можемо робити вертикальні котли, а 1,8 МВт має лише горизонтальні котли. Розмір котла, який ми можемо надати:
Вертикальний розмір 0,6 МВт: 1500×1500×2620
1.8MV горизонтальний розмір: 4350×2200×2350"
Будь ласка, підтвердьте якнайшвидше.
Також будемо вдячні, якщо ви продовжите термін подачі документів на декілька днів. У такі терміни, як це передбачено, важко, якщо це можливо, оформити всі документи.
З найкращими побажаннями,
Other factory just replied:
"we suggest that they choose the bigger model, 0.7MW and 2.1MW"
I would take stronger boilers. From this manufacturer both boilers are horizontal. Prices are workable. Delivery - 35 days from advance on FOB. Then we will deliver through Poland.
Please confirm.
Best regards,
==================
Шановний покупець!
Інша фабрика просто відповіла:
"ми пропонуємо їм вибрати більшу модель, 0,7 МВт і 2,1 МВт"
Я б взяв сильніші котли. Від цього виробника обидва котли горизонтальні. Ціни прийнятні. Доставка - 35 днів з авансу на FOB. Далі доставимо через Польщу.
Будь-ласка підтвердіть.
З найкращими побажаннями,
- габаритні розміри;
- склад обладнання;
- ресурс;
- вартість, тощо.
e-mail: yehorenko.vm@kte.kmda.gov.ua
It is not a problem. But can do that only tomorrow because of time difference. We have to ask from factory. I do not expect big difference. Anyway, your dimensions in specs are smaller than even of boilers 0.6 and 1.8 as you require - all 3 our factories said that.
Problem is deadline for presentation of documents. I have big doubts that it is possible for large factory to prepare documents as you require in 3 days. Please extend deadline for documents for a week even without extension of deadline for delivery. Or result is expected same as with previous tender.
Thanks.
=============================
Шановний покупець!
Це не проблема. Але це можна зробити лише завтра через різницю в часі. Ми повинні запитати на заводі. Я не очікую великої різниці. У будь-якому випадку, ваші розміри в специфікаціях менші, ніж навіть у котлів 0,6 і 1,8, як вам потрібно - це сказали всі 3 наші заводи.
Проблема в терміні подачі документів. У мене є великі сумніви, що велика фабрика зможе за 3 дні підготувати потрібні вам документи. Просимо продовжити термін подачі документів на тиждень навіть без продовження терміну доставки. Або очікується такий самий результат, як і з попереднім тендером.
Спасибі.
P.S. Do you need mobile power generators from 50 kW to 1500 kW on trucks? It is a hit now.
- габаритні розміри;
- склад обладнання;
- ресурс;
- вартість, тощо.
e-mail: yehorenko.vm@kte.kmda.gov.ua
Anyway, we just asked all factories, who showed interest. Answer is expected tomorrow.
==================
Вам потрібні пересувні котли чи стаціонарні? Гаразд, можемо відмовитися від заводу, який має вертикальні котли 0,6. Але яка різниця між 2,3 і 2,5 метра? Ви берете за зразок розміри деяких існуючих бойлерів і бажаєте помістити всіх інших у «ліжко Прокруста»? Цей спосіб призводить до того ж результату, що й раніше. У мене таке відчуття, оскільки я займаюся бізнесом з 1989 року. Що ви «ловите мух» у такій надзвичайній ситуації, яка зараз у Києві і буде завтра? Маленькі ворота? Зробіть його ширшим! Або розмістіть котел поза будівлею. Чому тоді ви просите розмістити бойлерів на причепах? На моє розуміння - бути переміщеним з однієї пошкодженої будівлі в іншу.
У всякому разі, ми просто запитали всі фабрики, які виявили інтерес. Відповідь очікується завтра.
You have extended the tender for 3 days. Great. But how you imagine: today and tomorrow is a Thanksgiving Day Holidays (I am writing from home). Then - weekend. We all condolence to Ukraine, but nobody (except myself) is going to work over the weekend. We spend to much time on fruitless discussion and at the end of the day you make financial amendment. So, no money? Ask Mr. Klitchko to open his wallet like Mr. Akhmetov and Mr. Poroshenko are doing. Do you understand, that nobody will start even production before confirmation of financing? Especially in expectation of "event" which is expected for Kyiv this winter (you know). If you want that we help (and we can) - stop "catching flies", extend tender properly and I strongly advise to consider delivery by air through Warsaw Chopin airport. Further we deliver by land using military logistics. For that - deduct about $2000 of sea freight per piece and add $6/kg for air freight. The weight you know, as you know dimensions and other data. Note, that even in this case delivery will be possible in January as 35 days is needed for production, then 7 days for air delivery, then we must count 2 weeks for land transportation depending on logistic situation. I have said all. Think!
Also consider well our proposal of mobile generators. Full details are available. But this deal is without tender. This our offer have MoD and SK "Progress" and can import for you.
Sincerely,
=============================
Шановний покупець!
Ви продовжили тендер на 3 дні. Чудово. Але як ви собі уявляєте: сьогодні і завтра День Подяки (пишу з дому). Далі – вихідні. Ми всі співчуваємо Україні, але ніхто (крім мене) не йде на роботу у вихідні. Ми витрачаємо багато часу на безплідні дискусії, а в кінці дня ви вносите фінансові поправки. Отже, немає грошей? Попросіть пана Кличка відкрити гаманець, як це роблять пани Ахметов і Порошенко. Ви розумієте, що до підтвердження фінансування ніхто навіть виробництво не почне? Особливо в очікуванні «події», яка очікується на Київ цієї зими (ви знаєте). Якщо ви хочете, щоб ми допомогли (а ми можемо) - припиніть "ловити мух", продовжте тендер належним чином і настійно раджу розглянути доставку повітрям через варшавський аеропорт імені Шопена. Далі ми доставимо наземним транспортом за допомогою військової логістики. Для цього - відніміть близько $2,000 морського фрахту за штуку і додайте $6/кг за авіаперевезення. Вагу ви знаєте, як знаєте розміри та інші дані. Зауважте, що навіть у цьому випадку доставка буде можлива тільки в січні, оскільки 35 днів потрібно для виробництва, потім 7 днів для доставки повітрям, потім ми повинні розраховувати 2 тижні для наземного транспортування залежно від логістичної ситуації. Я все сказав. Думайте!
Також уважно розгляньте нашу пропозицію мобільних генераторів. Повна інформація доступна. Але ця угода без тендеру. Цю нашу пропозицію мають МО і СК "Прогрес" і можуть імпортувати для вас.
З повагою
Please find attached detailed specifications in English with translation to Ukrainian. Your soonest acceptance would be appreciated.
Sincerely,
========================
Шановний покупець!
Детальні специфікації англійською мовою з перекладом українською мовою додаються. Будемо вдячні за ваше якнайшвидше прийняття.
З повагою,
- зазначений вид палива – газ (у закупівлі вимога на дизельне паливо);
- котел комплектується газовим пальником – вимога пальник для спалювання рідкого палива;
- не зазначено чи можливе застосування пропіленгліколю (з гігієнічним висновком) на температуру – 30 оС;
- зазначена висота котла не більше 14м!;
- зазначена висота димаря 8 м, але не зазначена можливість складання або переведення у транспортне положення з відповідними габаритами;
- відсутня інформація щодо комплектації котельні гнучкими шлангами для приєднання до споживача;
- відсутня інформація щодо комплектації котельні дизель-генератором;
- відсутня інформація щодо комплектації котельні електрообладнання для можливості заживленя обладнання споживача;
- відсутня інформація щодо комплектації котельні теплообмінниками і. т.і.
See attached alternative of 0.7 and 1.8 MW diesel fired boilers. Price and delivery time is the same as for gas boilers. So it would be your choice. In my opinion, gas is more suitable for you as diesel might be sharply needed for military vehicles.
Note, that this factory is ready to perform this order in 30 days, while others are asking for 6-8 months.
Think about delivery by air at least for part. Note that we can arrange that if it will be necessary.
Please extend documents presentation deadline till 01.12.22. It would be pity if we will be unable to prepare documents only because of time shortage. Note of Holidays and weekend.
Best regards,
=========================
Шановний покупець!
Дивіться доданий варіант дизельних котлів потужністю 0,7 та 1,8 МВт. Ціна та термін доставки такі ж, як і для газових котлів. Тож це буде ваш вибір. На мій погляд, вам більше підійде газ, так як дизель може знадобитися гостро для військової техніки.
Відзначимо, що ця фабрика готова виконати це замовлення за 30 днів, а інші просять 6-8 місяців.
Подумайте про доставку повітрям хоча б частково. Зауважте, що ми можемо організувати це, якщо це буде необхідно.
Просимо продовжити термін подання документів до 01.12.22. Було б шкода, що тільки через брак часу ми не зможемо підготувати документи. Примітка про вихідні та святкові дні.
З найкращими побажаннями,
- зазначений вид палива – газ (у закупівлі вимога на дизельне паливо);
- котел комплектується газовим пальником – вимога пальник для спалювання рідкого палива;
- не зазначено чи можливе застосування пропіленгліколю (з гігієнічним висновком) на температуру – 30 оС;
- зазначена висота котла не більше 14м!;
- зазначена висота димаря 8 м, але не зазначена можливість складання або переведення у транспортне положення з відповідними габаритами;
- відсутня інформація щодо комплектації котельні гнучкими шлангами для приєднання до споживача;
- відсутня інформація щодо комплектації котельні дизель-генератором;
- відсутня інформація щодо комплектації котельні електрообладнання для можливості заживленя обладнання споживача;
- відсутня інформація щодо комплектації котельні теплообмінниками і. т.і.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000041 ● a8824bb6dba04afe997b00b55f4a6674
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2022-11-17-011598-a 17.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-07 17:55:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дизельні транспортабельні котельні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-17-011598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин, які призвели до продовження строку дії договорів про закупівлю (від 16.02.2022 № 3733/ДЗЗ-22 та №3734/ДЗЗ-22) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання ним забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-10 15:38:14
Відповідь на запит про надання пояснень від 07.03.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-02-22-000041
Пояснення, інформація та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань надаються в прикріплених файлах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку від 17.03.2023 за результатами моніторингу № UA-M-2023-02-22-000041. КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) розглянуто висновок від 17.03.2023 за результатами моніторингу № UA-M-2023-02-22-000041 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки (Дизельні транспортабельні котельні), 8 лотів, оголошення № UA-2022-11-17-011598-a (Висновок). Замовник не погоджується з Висновком в частині наявності порушення вимог частини першої статті 631 Цивільного кодексу України (ЦК України), підпункту 4 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (Особливості), а також з вимогою здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом повернення авансових платежів за договорами від 16.12.2022 № 3733/ДЗЗ-22 та 3734/ДЗЗ-22 (Договори), а уразі неможливості розірвати Договори, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків їх недійсності/нікчемності та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів з огляду на такі обставини. Відповідно до вимог пункту 5.1. Договорів поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі окремого замовлення Покупця до 18.02.2023 включно. Пунктом 4.1.1. встановлено, що розрахунки за Договором здійснюються на підставі окремого листа та відповідних письмових обґрунтувань Постачальника Покупець має право здійснювати попередню оплату не більше 70 відсотків для придбання Товарів з урахуванням вимог чинного законодавства та/або джерела фінансування. Розмір та строк, на який Постачальнику надається попередня оплата, кількість платежів з попередньої оплати, перелік документів, для здійснення попередньої оплати та інші умови її здійснення погоджуються Сторонами у додаткових угодах до цього Договору на умовах. Постачальник зобов’язується використати грошові кошти, отримані як попередня оплата, упродовж відповідного строку, погодженого Сторонами у додаткових угодах до цих Договорів. Таке використання підтверджується шляхом підписання обома Сторонами оформлених належним чином видаткових накладних. Пунктом 4.1.2. встановлено, що остаточні розрахунки за поставлений Товар, з урахуванням сплаченого авансу, здійснюються протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної на поставлений Товар за умови наявності цільового фінансування Покупця. Пунктом 6.3.1. встановлено, що Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку Товару у строки, встановлені цим Договором. Пунктом 6.4.1. встановлено, що постачальник має право своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за вчасно поставлений Товар, що відповідає умовам Договору. Відповідно до пункту 11.1. Договори набувають чинності з моменту їх підписання Сторонами і діють по 19.02.2023 включно, а в частині грошових зобов’язань – до повного їх виконання. Згідно з пунктом 12.2. Договорів сторони мають право вносити зміни до них у разі виникнення обставин, які перешкоджають їх виконанню. Строк виконання зобов’язань в частині передачі товару та дії Договорів було продовжено до 28.03.2023 та до 31.05.2023 відповідно на підставі пп. 4 п. 19 Особливостей, оскільки при виконанні згаданих Договорів виникли документально підтверджені об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження. При цьому зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. При внесенні змін до договорів, окрім наданих підтвердних документів ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ» Замовник також керувався необхідністю закриття авансу протягом 3-х місяців після одержання (дата одержання 28.12.2022). Зауважимо, що при застосуванні підпункту 4 пункту 19 Особливостей необхідно: досліджувати існування умов, встановлених cтаттею 652 ЦК України; засвідчувати обставини, що унеможливлюють виконання договору протягом встановленого ним строку. ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ» 13.02.2023 повідомило Замовника про те, що опинилося в обставинах, які спричинили неможливість виконання зобов’язань у встановлені договорами строки. Так, Державна казначейська служба України (ДКСУ) перерахувала авансові кошти постачальнику дизельних генераторів ТОВ «ДІСКУС УКРАЇНА», значно пізніше, ніж розраховував переможець. У Висновку орган контролю зазначає, що Замовником дотримано умов Договорів в частині перерахування попередньої оплати ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ». Водночас, цей факт не спростовується Замовником та не є причиною внесення змін до істотних умов Договорів, оскільки одна із суттєвих обставин полягає у затримці перерахування коштів контрагенту ТОВ «ДІСКУС УКРАЇНА», а не ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ». Наведене свідчить про неповне дослідження органом контролю всіх обставин справи. Внаслідок затримки перерахування коштів ТОВ «ДІСКУС УКРАЇНА», не отримавши попередньої оплати у попередньо встановлений сторонами строк (до 06.01.2023), скасувало замовлення товару, який очікувався до постачання до 01.02.2023 та перенесло строки поставки, що обумовлено перенесенням строків поставки безпосередньо офіційним представником виробника дизель-генераторів ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА». При укладанні Договорів зазначені обставини не могли бути враховані, оскільки інформація про те, що постачальник ТОВ «ДІСКУС УКРАЇНА» подовжить строки поставки дизельних генераторів, стала відомою після укладення Договорів. Слід зазначити, що дизельний генератор є необхідною комплектуючою обладнання, що є предметом Закупівлі. Наведене підтверджується зокрема Специфікаціями до Договорів, де зазначено найменування товару. Очікування ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ», що попередню оплату буде здійснено у строк до 06.01.2023 були обґрунтовані, оскільки на ДКСУ, як на учасника системи електронних платежів Національного банку України, поширює свою дію Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», що підтверджено практикою Верховного суду України, зокрема постановою від 05.07.2017, справа № 760/11577/15-ц. Відповідно до пп. 8.1., 8.4., ст. 8 згаданого Закону банк зобов’язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Слід зазначити, що законодавство не містить вичерпного переліку документів, що є належним підтвердженням обставин, які обумовлюють продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань за ним. ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ» надано документальне підтвердження зазначених обставин, яке не було належно досліджено при здійсненні моніторингу, а саме: - лист ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ» від 13.02.2022 № 36 з описом обставин, які зумовлюють необхідність внесення змін до істотних умов Договорів; - виписка з 28.12.2022 про зарахування попередньої оплати ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ»; - виписка за 24.01.2023 про зарахування попередньої оплати постачальникам ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ», зокрема ТОВ «ДІСКУС УКРАЇНА»; - лист ТОВ «ДІСКУС УКРАЇНА» від 13.02.2022 № 13/02/2023-1 про продовження термінів поставки; - лист ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА» ВІД 08.02.2023 № 59/1 про неможливість поставки в задані строки. Щодо дотримання вимог ст. 631 ЦК України зазначимо, що відповідно до частини першої згаданої статті строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Твердження у Висновку, що Замовник в Договорах, визначив строк поставки до 18.02.2023, який вже минув та протягом якого постачальник не зміг здійснити свої зобов’язання за укладеними Договорами, що є порушенням статті 631 ЦК України є не обґрунтованим, оскільки постачальник дійсно не зміг виконати зобов’язань протягом першочергово встановленого строку з об’єктивних причин, водночас строк дії виконання зобов’язань та строку дії було продовжено, а тому порушення чинного законодавства в цій частині відсутнє. Підставами для внесення змін до договору, передбаченими законом, є: істотне порушення договору його стороною (частина 2 статті 651 ЦК України), істотна зміна обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору (стаття 652 ЦК України), інші випадки, встановлені договором або законом (частина 2 статті 651 ЦК України). Відповідно до частини 1 статті 652 ЦК України у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов`язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Обставина є істотною, оскільки відсутність необхідної комплектуючої з причини затримки її постачання унеможливлю постачання виробу в цілому, і така обставина виникла вже після підписання Договорів. Ураховуючи викладене, Замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства при внесенні змін до істотних умов Договорів. Окремої уваги заслуговує те, що орган контролю не піддає сумніву та не спростовує факт наявності обставин для продовження строку дії, а лише зауважує, що замовником не надано документального підтвердження таких обставин. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Так, Висновок вбачається необґрунтованим в частині твердження, що Замовник документально не підтвердив виникнення об’єктивних обставини, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань та дії Договорів, оскільки документальне підтвердження, як зазначено вище наявне, а сам Висновок не містить пояснення, в чому полягає неналежність наданого підтвердження. Ураховуючи незгоду з Висновком, Замовник має намір оскаржити його до суду, як це передбачено ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2023-03-23 13:13:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | На підставі ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", ураховуючи незгоду з інформацією, викладеною у висновку, КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" оскаржено висновок до суду 27.03.2023. |
Дата публікації: | 28 березня 2023 |
Номер відкриття провадження: | № 320/8518/23 |
Дата відкриття провадження: | 20 квітня 2023 |
Документи:
21 квітня 2023 13:53
|
Електронний підпис |
21 квітня 2023 13:53
|
Електронний підпис |
28 березня 2023 09:09
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 6 - Дизельні транспортабельні котельні для Печерського району м.Києва |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 54 440 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 544 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається. Умови надання. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 12-й (дванадцятий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника. Строк. Забезпечення діятиме до повного, належного та своєчасного виконання Постачальником всіх умов та зобов’язань за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні платежу обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)». Розмір забезпечення виконання договору становить 1,0 % від загальної ціни договору. Умови повернення. Замовник повертає забезпечення виконання договору не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Постачальником всіх умов Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Постачальником умов Договору). Умови неповернення. За наявності істотного порушення Постачальником умов Договору Покупець має право в односторонньому порядку на свій розсуд, в повному розмірі або частково, стягнути надане забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Покупцем забезпечення виконання умов Договору не звільняє Постачальника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Постачальником всіх умов Договору. У випадку, якщо учасник-переможець не здійснив внесок на рахунок замовника у 12-ти денний строк від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, його тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 5 пп. 3 п. 41 Особливостей. |
Позиції
Дизельна транспортабельна котельня 0,6 МВт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі окремого листа та відповідних письмових обґрунтувань Постачальника Покупець має право здійснювати попередню оплату не більше 70 відсотків для придбання Товарів з урахуванням вимог чинного законодавства та/або джерела фінансування. Попередня оплата перераховується Постачальнику за умови наявності коштів відповідного цільового призначення на рахунку Покупця. Розмір та строк, на який Постачальнику надається попередня оплата, кількість платежів з попередньої оплати, перелік документів, для здійснення попередньої оплати та інші умови її здійснення погоджуються Сторонами у додаткових угодах до Договору. | Аванс | 1 | Банківські | 70 |
Поставка товару | Остаточні розрахунки за поставлений Товар, з урахуванням сплаченого авансу, здійснюються протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної на поставлений Товар за умови наявності цільового фінансування Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 30 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |