Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359115 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19 |
Контактна особа: |
Шибеко Євген Вікторович 380442885266 tender_deu_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2022 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 606 637,50 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Тендерна документація
12 листопада 2022 13:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2022 13:22 |
ТД прибирання снігу.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-06-000035 ● 5c2d74b6683a48ca8c8ae304615af9cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 14:07 |
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 303
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2022 № 303
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-11-12-000183-a 12.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 15:19:15
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 17:14:18
Пояснення замовника відповідно до запиту
Розглянувши запит щодо якого розпочато моніторинг закупівлі предметом якої є: послуги автосамоскидів, навантажувачів, бульдозерів та автогрейдерів для прибирання вулично-дорожньої мережі Печерського району м. Києва від снігу (Код за ДК 021:2015 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу) (UA-2022-11-12-000183-a) Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (далі – КП ШЕУ Печерського району) повідомляє наступне:
Відповідно до лімітної довідки № 17 від 24.12.2021 про бюджетні асигнування та кредитування на 2022 рік, виданої Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), КП ШЕУ Печерського району з бюджету міста Києва виділено кошти у розмірі 140 294 246,00 грн.
Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік КП ШЕУ Печерського району, погодженого Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), на придбання послуги з прибирання снігу передбачено фінансування у розмірі 100 000,00 грн.
В межах передбаченого фінансування, з метою раціонального планування утримання балансових об’єктів вулично-дорожньої мережі, КП ШЕУ Печерського району проведено відкриті торги на закупівлю предметом якої є: послуги автосамоскидів, навантажувачів, бульдозерів та автогрейдерів для прибирання вулично-дорожньої мережі Печерського району м. Києва від снігу (Код за ДК 021:2015 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу), з очікуваною вартістю 4 606 637,50 грн.
Наведені в закупівлі послуги передбачено для виконання належного комплексу заходів з утримання вулиць і доріг у зимовий період, у відповідності до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів затверджених Наказом Мінрегіону №54 від 14.02.2012 (зі змінами, далі - Правила). Зокрема, відповідно до 5.14. наведених Правил, приймаючи до уваги інтенсивність руху транспорту в центральній частині міста Києва, прибирання снігу повинно здійснюватись не пізніше ніж за 4 доби після формування снігових валів. Крім того, відповідно до п.53 наведених Правил обсяг робіт визначається виходячи з максимально складних умов прибирання. Так, для Київської області максимальна кількість днів з твердими опадами на місяць становить 23 доби, що формує необхідність у вивозі снігу у кількості 6 разів. Відповідно до проведених розрахунків наведена в процедурі закупівель кількість техніки не повною мірою задовольняє потреби підприємства в техніці під час виконання робіт в осінньо-зимовий період при максимально складних погодних умовах, передбачених в Правилах, при цьому кількість задіяної техніки зменшено у відповідності до доведеного фінансування.
В частині технічних та якісних характеристик закупівлі - до уваги приймався найбільш розповсюджений на ринку парк техніки.
Також зазначаємо про те, що відповідна інформація, щодо закупівлі була опублікована на інтернет-порталі «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/78A73E856924011CC22589160043564B).
Станом на теперішній час, у зв’язку з помірними опадами в місті Києві, Підприємство проводить вивезення снігу власними силами без залучення сторонньої техніки, а тому закупівля послуг автосамоскидів, навантажувачів, бульдозерів та автогрейдерів для прибирання вулично-дорожньої мережі Печерського району м. Києва від снігу в 2022 році не є актуальною та підлягає скасуванню.
В разі виникнення додаткових питань, КП ШЕУ Печерського району готове сприяти з метою їх вирішення в найкоротший строк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю скасовано у зв'язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг
2023-01-09 09:41:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 48 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 48 Особливостей) • усунуто
-
2023-01-16 15:18:47
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - послуги автосамоскидів і навантажувачів для прибирання вулично-дорожньої мережі Печерського району м. Києва від снігу (Код за ДК 021:2015 - 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 2 135 750,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 21 357,50 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги у разі здійснення оплати з бюджетного рахунку Замовника здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2022 13:22 |
ТД прибирання снігу.doc |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
2 124 000,00
UAH з ПДВ
|
2 124 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Переможець |
2 124 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 16:06
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 18:23 |
Кінець періоду оскарження: | 15 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 15 січня 2023 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги, оприлюднені в електронній системі закупівель за № UA-2022-11-12-000183-a, предметом якої є: послуги автосамоскидів, навантажувачів, бульдозерів та автогрейдерів для прибирання вулично-дорожньої мережі Печерського району м. Києва від снігу (Код за ДК 021:2015 - 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу), у зв'язку з відсутністю подальшої потребу в закупівлі товарів, робіт і послуг, відповідно до пп. 1 п. 47 Постанови. |
04 січня 2023 18:22
|
Електронний підпис |
04 січня 2023 18:22
|
C9ВТзО.pdf |