Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 525 500,00 UAH
UA-2022-11-10-011277-a 0fc7ffb9257b4372b252a39dffcd4857
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рабченюк Дмитро Валентинович

380976552508 DIMARABCHENIUK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Код ЄДРПОУ: 03361833
Місцезнаходження: 33018 , Україна , Рівненська обл., Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22
Контактна особа: Рабченюк Дмитро Валентинович
380976552508
DIMARABCHENIUK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2022 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2022 22:00
Очікувана вартість: 1 525 500,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 15:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 листопада 2022 15:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2022 15:13
оголошення контейнери з особливостями.DOC

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лот 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимога - Вага не більше 46 кг - обгрунтування та еквівалент
Дата подання: 11 листопада 2022 09:46
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:25
Просимо Замоника обгрунтувати вимогу та документально підтвердити цю вимогу, щодо Лоту 2 – пластикові контейнери 1100 л, Вага не більше 46 кг, вказати що буде еквівалентом вага не більше 46 кг на підставі пункту 4 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі ".
Відповідь: Вимога щодо ваги не більше 46 кг обумовлюється тим, що чим менша вага контейнера тим
менші затрати на обслуговування контейнера. А отже в подальшому це призведе до економії
коштів та фізичної сили на обслуговування контейнерів. В даній вимозі немає посилання на
конкретні технічні показники, вага має бути не більше даного значення, пропозиція в якій вага
контейнера не попадає в даний діапазон може бути відхилена. Якщо учасник хоче
запропонувати якийсь еквівалент, то має довести, що такі контейнери мають такі ж затрати
коштів і фізичної сили на обслуговування.

пункту 4 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі ".
"Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Повідомляємо Вас, що вимога з вагою не більше 46 кг - повністю відповідає п.4 ст. 23 Закону, оскільки нема вимоги "на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва".
Лот 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимога - Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом-- обгрунтування та еквівалент
Дата подання: 11 листопада 2022 09:48
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:31
Просимо Замоника обгрунтувати вимогу та документально підтвердити цю вимогу, щодо Лоту 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимогу - Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом, вказати що буде еквівалентом вимоги - Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом на підставі пункту 4 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі ".
Відповідь: Чотири ручки необхідні на контейнері для зручності обслуговування його. Також виходячи з
власного досвіду експлуатації контейнерів та вивчених попередніх закупівель, хочемо сказати,
що ручки які не суцільно литі з корпусом або ж знімні, з часом мають властивість губитись. Це
призводить до додаткових затрат на покупку ручок, та як наслідок чим менше ручок тим важче
обслуговувати (вантажникам доставляти контейнер до механізму забору контейнера сміттєвоза) контейнери. Контейнери в яких ручки суцільно литі не мають таких проблем.
Лот 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимога -Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. – документальне обгрунтування та що буде еквівалентм вимоги
Дата подання: 11 листопада 2022 09:51
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:33
Просимо Замоника обгрунтувати вимогу та документально підтвердити цю вимогу, щодо Лоту 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимога- Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт., вказати що буде еквівалентом вимоги - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. на підставі пункту 4 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі ".
Відповідь: Ребра жорсткості зазвичай в усіх конструкціях необхідні для зміцнення. В даному випадку
також, ребра жорсткості необідні для того щоб збільшити жорсткість та стійкість стінок
контейнера, що в свою чергу призводить до збільшення термінів експлуатації контейнера.
Гірший товар - більша вага ???
Дата подання: 11 листопада 2022 10:00
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:39
Просимо Замовника обгрунтувати визначення, що Гірший товар - більша вага, оскільки стандарт EN 840-2 який вимагає Замовник, не містить вимоги щодо ваги контейнера 1100л, насправді контейнер 1100л з вагою в 48 кг і з вагою 50 кг має сертифікат EN 840-2 та сертифікат якості RAL GZ 951/1 і нічим не гірший за контейнер з вагою в 46 кг.
Відповідь: Контейнери з меншою вагою мають менші затрати на обслуговування контейнера. А отже в
подальшому це призведе до економії коштів та фізичної сили на обслуговування контейнерів.
Якщо порахувати що 150 шт контейнерів будуть протягом року обслуговувати один раз на два
дні, то при вазі контейнера 48 кг буде піднято захватом сміттєвозу за рік на 55 тон вантажу за рік
більше ніж при вазі контейнеру 46 кг, при вазі контейнера 50 кг буде на 110 тон вантажу за рік більше ваги піднято ніж при
вазі контейнера 46 кг.
Це все призводить до більших затрат палива та зменшується
термін експлуатації гідравлічного обладнання сміттєвоза. Також в прорахунках не врахували
фізичні затрати операторів сміттєвоза. Зменшення фізичних затрат на обслуговування взагалі
призводить до того, що оператори за зміну зможуть обслуговувати більше контейнерів. Отже
контейнери з меншою вагою дуже економічні в плані обслуговування.
Лот 2 – пластикові контейнери 1100 л – обмеження яких нема в стандарті EN 840-2 згідно якого виготовляється предмет закупівлі
Дата подання: 11 листопада 2022 10:06
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:41
Просимо Замовника пояснити, обмеження Вага не більше 46 кг. Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом. Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. яких нема в стандарті EN 840-2 згідно якого виготовляється предмет закупівлі .
Відповідь: Контейнери з меншою вагою мають менші затрати на обслуговування контейнера. А отже в подальшому це призведе до економії коштів та фізичної сили на обслуговування контейнерів. Якщо порахувати що 150 шт контейнерів будуть протягом року обслуговувати один раз на два дні, то при вазі контейнера 48 кг буде піднято захватом сміттєвозу за рік на 55 тон вантажу за рік більше ніж при вазі контейнеру 46 кг, при вазі контейнера 50 кг буде на 110 тон вантажу за рік більше ваги піднято ніж при вазі контейнера 46 кг. Це все призводить до більших затрат палива та зменшується термін експлуатації гідравлічного обладнання сміттєвоза. Також в прорахунках не врахували фізичні затрати операторів сміттєвоза. Зменшення фізичних затрат на обслуговування взагалі призводить до того, що оператори за зміну зможуть обслуговувати більше контейнерів. Отже контейнери з меншою вагою дуже економічні в плані обслуговування.
Чотири ручки необхідні на контейнері для зручності обслуговування його. Також виходячи з власного досвіду експлуатації контейнерів та вивчених попередніх закупівель, хочемо сказати, що ручки які не суцільно литі з корпусом або ж знімні, з часом мають властивість губитись. Це призводить до додаткових затрат на покупку ручок, та як наслідок чим менше ручок тим важче обслуговувати (вантажникам доставляти контейнер до механізму забору контейнера сміттєвоза) контейнери. Контейнери в яких ручки суцільно литі не мають таких проблем.
Ребра жорсткості зазвичай в усіх конструкціях необхідні для зміцнення. В даному випадку також, ребра жорсткості необідні для того щоб збільшити жорсткість та стійкість стінок контейнера, що в свою чергу призводить до збільшення термінів експлуатації контейнера.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2022-11-10-011277-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38449804
Вимагаємо видалити ці технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними
ТОВ "ЕВРАЗ ГРУП" вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимога 1. Лот 2. Пластикові контейнери 1100 л Змістом Таблиці 2, Додатку 2 до тендерної документації Замовником було встановлено вимоги стосовно технічних характеристик до предмету закупівлі Контейнер 1100 літрів із плоскою пластиковою кришкою – 150 шт., зокрема: • Кришка по боках обладнана водостічними скосами які виступають за край корпусу. • Ручки кришки: не менше 3-х ручок суцільнолитих з корпусом кришки, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва) • Також має бути обладнаний двома ручками в задній частині контейнера. • Цапфа повинна щільно прилягати до контейнера, також повинна мати упор у верхній частині цапфи та з обох сторін. Всього мати не менше ніж 4 точки контакту з корпусом. • Корпус та кришка повинні мати маркування, яке підтверджує, що пройшли випробування згідно RAL GZ 951/1 Замовник так само зазначає що товар повинен відповідати стандарту EN 840-2. Замовник прописуючи ці вимоги виходить за межі відповідності стандарту, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників, оскільки ці вимоги не передбачені стандартом EN 840-2. Технічна частина з цими вимогами складена Замовником під конкретний контейнер виробника SULO (Німеччина) та постачальники інших контейнерів не зможуть взяти участь у тендері, оскільки тільки контейнер цього виробника відповідає усім вимогам, зазначеним Замовником в Таблиці 2, Додатка 2 до тендерної документації. Документальне підтвердження у складі скарги: - Додаток 1 - Стандарт EN 840-2 - Додаток 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі - Додаток 3 - Опис сміттєвих контейнерів для ТПВ SULO 1100л (Німеччина) Вимагаємо видалити ці технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними. Вимога 2. Враховуючи дискримінаційні технічні характеристики (зазначені у Вимогі 1), встановлені Замовником у Таблиці 2 Додатка 2, вимагаємо видалити умови, зазначені у Додатка 2 до тендерної документації, а саме: ** Гірший товар (товар гіршої якості) – ….цапфа має менше точок контакту; відсутність ручок для відкриття з трьох сторін; відсутні необхідні маркування тощо Оскільки вони порушують принципи сумлінної конкуренції, що було доведено у Вимогі 1. Вимога 3. Враховуючи дискримінаційні технічні характеристики (зазначені у Вимогі 1), встановлені Замовником у Таблиці 2 Додатка 2, вимагаємо видалити умови, зазначені у Додатка 2 до тендерної документації, а саме: - Фотографії товару, який пропонує учасник в рамках даної закупівлі (кольорові, повинні бути належного рівня якості) які повно і чітко відображають товар: ….. скосів які виступають за край корпусу …. маркування на кришці та корпусі яке підтверджує проходження випробувань по RAL GZ 951/1 Оскільки вони порушують принципи сумлінної конкуренції, що було доведено у Вимогі 1. Вимога 4. Змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовником була встановлена вимога надати Замовнику: - Висновок державної епідеміологічної експертизи Вимагаємо прибрати цю вимогу. Жодним законом не передбачено отримання висновка державної епідеміологічної експертизи як обов'язкового для даного виду товару. Також у стандарті EN 840-2 якому повинні відповідати контейнери теж немає вимог та посилань на висновок державної епідеміологічної експертизи. Просимо. 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

17 листопада 2022 12:53
Додаток 1 - Стандарт EN 840-2.pdf
17 листопада 2022 12:53
Протокол_1.pdf
17 листопада 2022 12:53
Протокол_2.pdf
17 листопада 2022 12:53
Скарга.docx
17 листопада 2022 12:53
Скарга.docx.asice
17 листопада 2022 12:53
Скарга.pdf
17 листопада 2022 12:53
Скарга.pdf.asice

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. Пластикові контейнери 1100 л
Опис предмету закупівлі:
Пластикові контейнери 1100 л
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 027 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 275,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 шт
Пластикові контейнери 1100 л
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018 , Україна, Рівненська область, Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22
Дата доставки: 17 лютого 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2022-11-10-011277-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38449804
Вимагаємо видалити ці технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними
ТОВ "ЕВРАЗ ГРУП" вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимога 1. Лот 2. Пластикові контейнери 1100 л Змістом Таблиці 2, Додатку 2 до тендерної документації Замовником було встановлено вимоги стосовно технічних характеристик до предмету закупівлі Контейнер 1100 літрів із плоскою пластиковою кришкою – 150 шт., зокрема: • Кришка по боках обладнана водостічними скосами які виступають за край корпусу. • Ручки кришки: не менше 3-х ручок суцільнолитих з корпусом кришки, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва) • Також має бути обладнаний двома ручками в задній частині контейнера. • Цапфа повинна щільно прилягати до контейнера, також повинна мати упор у верхній частині цапфи та з обох сторін. Всього мати не менше ніж 4 точки контакту з корпусом. • Корпус та кришка повинні мати маркування, яке підтверджує, що пройшли випробування згідно RAL GZ 951/1 Замовник так само зазначає що товар повинен відповідати стандарту EN 840-2. Замовник прописуючи ці вимоги виходить за межі відповідності стандарту, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників, оскільки ці вимоги не передбачені стандартом EN 840-2. Технічна частина з цими вимогами складена Замовником під конкретний контейнер виробника SULO (Німеччина) та постачальники інших контейнерів не зможуть взяти участь у тендері, оскільки тільки контейнер цього виробника відповідає усім вимогам, зазначеним Замовником в Таблиці 2, Додатка 2 до тендерної документації. Документальне підтвердження у складі скарги: - Додаток 1 - Стандарт EN 840-2 - Додаток 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі - Додаток 3 - Опис сміттєвих контейнерів для ТПВ SULO 1100л (Німеччина) Вимагаємо видалити ці технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними. Вимога 2. Враховуючи дискримінаційні технічні характеристики (зазначені у Вимогі 1), встановлені Замовником у Таблиці 2 Додатка 2, вимагаємо видалити умови, зазначені у Додатка 2 до тендерної документації, а саме: ** Гірший товар (товар гіршої якості) – ….цапфа має менше точок контакту; відсутність ручок для відкриття з трьох сторін; відсутні необхідні маркування тощо Оскільки вони порушують принципи сумлінної конкуренції, що було доведено у Вимогі 1. Вимога 3. Враховуючи дискримінаційні технічні характеристики (зазначені у Вимогі 1), встановлені Замовником у Таблиці 2 Додатка 2, вимагаємо видалити умови, зазначені у Додатка 2 до тендерної документації, а саме: - Фотографії товару, який пропонує учасник в рамках даної закупівлі (кольорові, повинні бути належного рівня якості) які повно і чітко відображають товар: ….. скосів які виступають за край корпусу …. маркування на кришці та корпусі яке підтверджує проходження випробувань по RAL GZ 951/1 Оскільки вони порушують принципи сумлінної конкуренції, що було доведено у Вимогі 1. Вимога 4. Змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовником була встановлена вимога надати Замовнику: - Висновок державної епідеміологічної експертизи Вимагаємо прибрати цю вимогу. Жодним законом не передбачено отримання висновка державної епідеміологічної експертизи як обов'язкового для даного виду товару. Також у стандарті EN 840-2 якому повинні відповідати контейнери теж немає вимог та посилань на висновок державної епідеміологічної експертизи. Просимо. 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

17 листопада 2022 12:53
Додаток 1 - Стандарт EN 840-2.pdf
17 листопада 2022 12:53
Протокол_1.pdf
17 листопада 2022 12:53
Протокол_2.pdf
17 листопада 2022 12:53
Скарга.docx
17 листопада 2022 12:53
Скарга.docx.asice
17 листопада 2022 12:53
Скарга.pdf
17 листопада 2022 12:53
Скарга.pdf.asice

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" 1 026 000,00
UAH з ПДВ
1 026 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 листопада 2022 16:45
Електронний підпис
29 листопада 2022 12:06
Довідка.pdf.p7s
29 листопада 2022 12:06
Довідка.pdf
29 листопада 2022 12:06
Витяг-432267-Ленок-2022-11-10.pdf.p7s
29 листопада 2022 12:06
Витяг-432267-Ленок-2022-11-10.pdf
21 листопада 2022 12:46
Електронний підпис
21 листопада 2022 12:46
3-2 Лист-згода Л.pdf.p7s
21 листопада 2022 12:46
3-3 Лист-згода Д.pdf.p7s
21 листопада 2022 12:46
4-10 Лист погодження.pdf.p7s
21 листопада 2022 12:46
4-7 Паспорт SULO 1100 ПК.pdf.p7s
21 листопада 2022 12:46
4-5 Висновок СЕС_SULO.pdf.p7s
21 листопада 2022 12:46
4-9 Гарантійний лист.pdf.p7s
21 листопада 2022 12:46
1-4 Тех паспорт.jpg.p7s
21 листопада 2022 12:46
1-2 Договір оренди офісу.pdf.p7s
21 листопада 2022 12:46
1-1 Наявність обладнання.pdf.p7s
21 листопада 2022 12:46
4-2 Відео контейнер 1100л.rar.p7s
21 листопада 2022 12:46
1-5 Тех паспорт.jpg.p7s
21 листопада 2022 12:46
1-3 Договір оренди склади.pdf.p7s
21 листопада 2022 11:31
1-4 Тех паспорт.jpg
21 листопада 2022 11:31
3-3 Лист-згода Д.pdf
21 листопада 2022 11:31
1-1 Наявність обладнання.pdf
21 листопада 2022 11:31
1-5 Тех паспорт.jpg
21 листопада 2022 11:31
4-10 Лист погодження.pdf
21 листопада 2022 11:31
4-2 Відео контейнер 1100л.rar
21 листопада 2022 11:31
4-5 Висновок СЕС_SULO.pdf
21 листопада 2022 11:31
3-2 Лист-згода Л.pdf
21 листопада 2022 11:31
1-2 Договір оренди офісу.pdf
21 листопада 2022 11:31
4-9 Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2022 11:31
4-7 Паспорт SULO 1100 ПК.pdf
21 листопада 2022 11:31
1-3 Договір оренди склади.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
#35551608
Переможець 1 026 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2022 12:12

Документи

28 листопада 2022 12:12
Електронний підпис
22 листопада 2022 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2022 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
#35551608
1 026 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2022 12:12
Електронний підпис
22 листопада 2022 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 11:48
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 08:58
169 договір склад сервіс контейнери.pdf укладений
13 грудня 2022 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 026 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 171 000,00 UAH)