Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 39263000-3 Канцелярське приладдя в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020
Очікувана вартість
29 780,80 UAH
UA-2022-10-12-006805-a 6f4d6a6709db41509f25dcceee6869b9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіщук Макарій Миколайович

380342551890 ten.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04054346
Вебсайт: http://www.mvk.if.ua
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Кіщук Макарій Миколайович
380342551890
ten.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131 штуки
ДК 021:2015 (CPV) : 39263000-3 Канцелярське приладдя в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
Код КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

Тендерна документація

12 жовтня 2022 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Процак Олександр Богданович
#3228221910
Переможець 29 780,80
UAH
12 жовтня 2022 14:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan0674.PDF укладений
12 жовтня 2022 14:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 29 780,80
UAH