ДК 021:2015 (CPV) : 39263000-3 Канцелярське приладдя в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020
Сума
29 780,80 UAH
UA-P-2022-10-12-002648-a fd02010ff88f4e0c8ba3ac1c619e4f32
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 жовтня 2022 14:14
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04054346
3. Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, 76004, Грушевського, 21
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 (CPV) : 39263000-3 Канцелярське приладдя в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 29 780,80 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 29780.8 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2022

Документи замовника

12 жовтня 2022 14:20
Електронний підпис