Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція. 5 лотів: Лот 1. - Вакцини - 2 найменування; Лот 2. - Антибіотики – 8 найменувань; Лот 3. - Фармацевтична продукція – 43 найменувань; Лот 4. - Розчини медичні - 15 найменувань; Лот 5. - Засоби наркозу – 3 найменувань
Очікувана вартість
2 808 838,06 UAH
UA-2022-10-03-005372-a 33c50d76c22f4e9988c3770a8e2dca16
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_clinical@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005026
Місцезнаходження: 20701, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, буд. 82
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_clinical@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2022 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 08:00
Очікувана вартість: 2 808 838,06 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами від 24.06.2022 №723. детальніше див.Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 3 до тендерної документації (технічна специфікація) та по тексту оголошення.Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 жовтня 2022 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2022 13:53
ОГОЛОШЕННЯ .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-03-005372-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "В. А. ФАРМА", Код ЄДРПОУ:44281040
Дата подання: 24 жовтня 2022 13:38
Причина для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника за предметом закупівлі Вакцини - 2 найменування, 33600000-6 Фармацевтична продукція, згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», оголошення UA-2022-10-03-005372-a не коректна
Замовник не може переглянути та прочитати надані документи, тому що кожен завантажений електронний документ підписана КЕП.
Скасована
Дата: 24 жовтня 2022 14:22
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2022-10-03-005372-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В. А. ФАРМА", Код ЄДРПОУ:44281040
Дата подання: 26 жовтня 2022 16:22
дискваліфікація нашої пропозиції не правомірна.
Відповідно до Додатка 3 Загальних вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ЗАМОВНИК НЕ ЗАЗНАЧИВ в Тендерній документації, що потрібно надати довільну довідку на вимогу п. 5 «Упаковка не повинна бути пошкоджена, розкрита, не укомплектована чи недоукомплектована.» Також, ми Гарантійним листом підтвердили що згодні з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (ДОДАТОК 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) та гарантуємо їх виконання - згідно вимоги Замовника Додатку 1 п. 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (ДОДАТОК 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі, а також надання всіх необхідних документів для документального підтвердження вимог Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2022 14:31
Учасник не надав гарантовану довідку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

24 жовтня 2022 13:38
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

26 жовтня 2022 16:22
Вимога 2.pdf

Документи

27 жовтня 2022 14:31
Довідка Учасника.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Засоби наркозу – 3 найменувань
Опис предмету закупівлі:
Більш детально в Додатку 3 тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 70 378,14 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 351,89 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 флак
Тіопентал 1.0
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ , будинок 82
Дата доставки: 21 листопада 2022
250 пач
Пропофол 10мг/мл 20мл №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ , будинок 82
Дата доставки: 21 листопада 2022
2 пач
Севоран 250мл.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sevoflurane
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ , будинок 82
Дата доставки: 21 листопада 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів від дня отримання Товару Замовником.протягом 10 (десяти) днів від дня отримання Товару Замовником. Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладної. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2022 13:53
ОГОЛОШЕННЯ .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" 70 343,31
UAH з ПДВ
70 343,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2022 16:26
Електронний підпис
12 жовтня 2022 16:22
Технічні вимоги.pdf
12 жовтня 2022 16:22
Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2022 16:22
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ"
#43891001
Переможець 70 343,31
UAH з ПДВ
18 жовтня 2022 14:01

Документи

18 жовтня 2022 14:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2022 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ"
#43891001
70 343,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2022 14:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2023 14:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 09:24
ДУ №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 09:23
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 11:09
ДУ №2.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 09:24
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 09:21
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 15:24
Договір.pdf укладений
21 жовтня 2022 15:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тіопентал 1.0 200 Флакон 83,74
UAH з ПДВ
Пропофол 10мг/мл 20мл №5 250 упаковка 184,01
UAH з ПДВ
Севоран 250мл. 2 упаковка 3 000,21
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1/962 від 18.11.2022 року (Подоіження терміну дії договору).
Номер договору про закупівлю: 804
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/962
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2/1062 від 23.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 804
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1062
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3/1080 від 26.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 804
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1080
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тіопентал 1.0 200 Флакон 83,74
UAH з ПДВ
Пропофол 10мг/мл 20мл №5 250 упаковка 184,01
UAH з ПДВ
Севоран 250мл. 2 упаковка 3 000,21
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 39 935,98
UAH (в тому числі ПДВ 1 107,87 UAH)