Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні автобуси
School buses
School buses
Очікувана вартість
115 000 000,00 UAH
UA-2022-10-03-003743-a ● 0fb0e7692fd346e3b25a5046a8f54d1f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 25927519 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70 |
Контактна особа: |
Марина Ігорівна Гришко +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Марина Ігорівна Гришко +38056338928 torgiosv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education and Science of Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 25927519 |
Contact point: |
Marina Igorivna Grishko +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Additional contacts: |
Марина Ігорівна Гришко +38056338928 torgiosv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2022 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 115 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 жовтня 2022 12:08 |
Enquiries until: | 24 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 листопада 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 115 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Тендерна документація
11 жовтня 2022 12:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2022 11:59 |
ТД зміни.doc | |
11 жовтня 2022 11:59 |
Перелік змін.doc | |
03 жовтня 2022 12:08 |
Announcement of open bidding.docx | |
03 жовтня 2022 12:08 |
Проект договору.doc |
11 жовтня 2022 12:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2022 11:59 |
ТД зміни.doc
|
|||
11 жовтня 2022 11:59 |
Перелік змін.doc
|
|||
03 жовтня 2022 12:08 |
Announcement of open bidding.docx
|
|||
03 жовтня 2022 12:08 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-03-003743-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 04 жовтня 2022 16:44
terms
A. Sec. 4.2. "Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення." shall be either omitted as senseless or edited as "4.2. Покупець одержав відповідне бюджетне призначення згідно статті 23 Бюджетного кодексу України.
B. We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
C. You want delivery of 46 new buses within 45 days from contract date. It is possible only if buses are just manufactured and waiting in stock somewhere in Europe. But nobody is producing buses to the stock. Normal production cycle is 90 days (in case of planning before 15th of the month, previous to production). Plus shipping - 60 days. If you are not ready to wait 150 days, we cannot treat this tender as serious, so - forget about the above.
We understand, that you must use your budget funds still this year. The solution is not to shorten delivery time, but only to make advance against bank guarantee Form URDG 758 of course.
=========================
A. Sec. 4.2. «Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету містяться лише за наявності відповідного бюджетного призначення». повинні бути або пропущені як безглузді, або відредаговані як "4.2. Покупець одержав відповідне бюджетне призначення відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України.
B. Ми пропонуємо вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: a) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 b) ви платите наперед c) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG г) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товари доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товари доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
C. Ви хочете доставити 46 нових автобусів протягом 45 днів із дати контракту. Це можливо тільки в тому випадку, якщо автобуси тільки виготовлені і чекають на складі десь у Європі. Але автобуси на склад ніхто не випускає. Нормальний виробничий цикл становить 90 днів (у разі планування до 15 числа місяця, що передує виробництву). Плюс доставка - 60 днів. Якщо ви не готові чекати 150 днів, ми не можемо розглядати цей тендер як серйозний, тому - забудьте про вищесказане.
Ми розуміємо, що ви маєте освоїти свої бюджетні кошти ще цього року. Рішення полягає не в тому, щоб скоротити час доставки, а лише в тому, щоб зробити аванс проти банківської гарантії за формою URDG 758.
Розгорнути
Згорнути
B. We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
C. You want delivery of 46 new buses within 45 days from contract date. It is possible only if buses are just manufactured and waiting in stock somewhere in Europe. But nobody is producing buses to the stock. Normal production cycle is 90 days (in case of planning before 15th of the month, previous to production). Plus shipping - 60 days. If you are not ready to wait 150 days, we cannot treat this tender as serious, so - forget about the above.
We understand, that you must use your budget funds still this year. The solution is not to shorten delivery time, but only to make advance against bank guarantee Form URDG 758 of course.
=========================
A. Sec. 4.2. «Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету містяться лише за наявності відповідного бюджетного призначення». повинні бути або пропущені як безглузді, або відредаговані як "4.2. Покупець одержав відповідне бюджетне призначення відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України.
B. Ми пропонуємо вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: a) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 b) ви платите наперед c) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG г) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товари доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товари доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
C. Ви хочете доставити 46 нових автобусів протягом 45 днів із дати контракту. Це можливо тільки в тому випадку, якщо автобуси тільки виготовлені і чекають на складі десь у Європі. Але автобуси на склад ніхто не випускає. Нормальний виробничий цикл становить 90 днів (у разі планування до 15 числа місяця, що передує виробництву). Плюс доставка - 60 днів. Якщо ви не готові чекати 150 днів, ми не можемо розглядати цей тендер як серйозний, тому - забудьте про вищесказане.
Ми розуміємо, що ви маєте освоїти свої бюджетні кошти ще цього року. Рішення полягає не в тому, щоб скоротити час доставки, а лише в тому, щоб зробити аванс проти банківської гарантії за формою URDG 758.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2022 14:56
Порядок здійснення оплати наведений у розділі IV проекту договору (Додаток 4 тендерної документації). Проект договору розроблений у відповідності до чинного законодавства України, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2022-10-03-003743-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 06 жовтня 2022 15:37
Вимога на дисикримінаційні умови ТД
Ми маємо намір стати учасником закупівлі 46 шкільних автобусів, що оголошена ДЕПАРТАМЕНТОМ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-03-003743-a, з пропозицією закупівлі шкільних автобусів ЕТАЛОН, виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод».
Проте, оголошенням про проведення закупівлі передбачені вимоги, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та обмежують нашу участь у тендері, а саме: в п. 10.16 Додатку № 3 , що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» документації, Замовником визначено вимогу:
«10.16. Автобус повинен мати задню підвіску пневматичну або пневморесорну.».
Дана вимога у документації не відповідає вимогам встановленим до шкільних автобусів національним стандартом - ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Антимонопольним комітетом України було направлено Міністерству освіти і науки України обов’язкові для застосування при проведенні закупівель Рекомендації від 01.06.2021 р. № 16-рк стосовно недопущення встановлення в технічній специфікації тендерної документації при закупівлі шкільних автобусів вимог, не передбачених національними стандартами України.
Вказаними рекомендаціями, зокрема, було зазначено, що встановлення в тендерній документації вимог до технічних параметрів шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників у тендерній документації Замовників, складеній під технічні параметри шкільних автобусів певного виробника, що призводить до значного звуження кола учасників закупівлі.
Враховуючи викладене вище, прошу Вас вилучити даний пункт з документації, щоб вона не містила дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Проте, оголошенням про проведення закупівлі передбачені вимоги, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та обмежують нашу участь у тендері, а саме: в п. 10.16 Додатку № 3 , що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» документації, Замовником визначено вимогу:
«10.16. Автобус повинен мати задню підвіску пневматичну або пневморесорну.».
Дана вимога у документації не відповідає вимогам встановленим до шкільних автобусів національним стандартом - ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Антимонопольним комітетом України було направлено Міністерству освіти і науки України обов’язкові для застосування при проведенні закупівель Рекомендації від 01.06.2021 р. № 16-рк стосовно недопущення встановлення в технічній специфікації тендерної документації при закупівлі шкільних автобусів вимог, не передбачених національними стандартами України.
Вказаними рекомендаціями, зокрема, було зазначено, що встановлення в тендерній документації вимог до технічних параметрів шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників у тендерній документації Замовників, складеній під технічні параметри шкільних автобусів певного виробника, що призводить до значного звуження кола учасників закупівлі.
Враховуючи викладене вище, прошу Вас вилучити даний пункт з документації, щоб вона не містила дискримінаційних вимог.
Скасована
Дата: 07 жовтня 2022 11:43
Причина:
Номер вимоги: UA-2022-10-03-003743-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 06 жовтня 2022 19:31
your answer
Your terms are tricky. Without change we cannot help you. Anyway, as Kyiv just sent you 30 buses, maybe you do not need them too much...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2022 14:24
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова.
Для отримання відповіді на Вашу вимогу просимо звернутися державною мовою України або надати переклад вимоги українською мовою.
Для отримання відповіді на Вашу вимогу просимо звернутися державною мовою України або надати переклад вимоги українською мовою.
Номер вимоги: UA-2022-10-03-003743-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО", Код ЄДРПОУ:35548527
Дата подання: 08 жовтня 2022 21:16
Вимога що до дискрімінаційних вимог тендерної документації
Шановний Замовнику !
Ми є офіційним дилером та можемо запропонувати Вам автобуси шкільні ЗАЗ А08А2В-10, що відповідають ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги». Однак у тендерній документації щодо закупівлі, що Ви організовуєте, міститься вимога щодо технічних параметрів (задня підвіска) зокрема:
п. 10.16 Додатку № 3 - Автобус повинен мати задню підвіску пневматичну або пневморесорну.
Ці вимоги у тендерній документації для шкільного автобуса не відповідають і не кореспондують із ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Звертаємо увагу, що АМКУ вже дослідив дану ситуації і надав відповідні роз’яснення, що єдиним нормативним документом, який регулює параметри автобусів, призначених для перевезення школярів є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Окрім того, АМКУ було опубліковано Рекомендації №16-рк від 01.06.2021р. «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції», в яких вказано, що встановлення вимог до технічних параметрів (довжина, ширина, висота, об’єм двигуна, розмір колісної бази, пасажиромісткість тощо) шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників торгів у тендерній документації Замовників, що унеможливлює доступ до закупівлі усіх охочих дилерів / дистриб’юторів шкільних автобусів.
У зв’язку з чим, просимо вилучити із тендерної документації п. 10.16 Додатку № 3.
Розгорнути
Згорнути
Ми є офіційним дилером та можемо запропонувати Вам автобуси шкільні ЗАЗ А08А2В-10, що відповідають ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги». Однак у тендерній документації щодо закупівлі, що Ви організовуєте, міститься вимога щодо технічних параметрів (задня підвіска) зокрема:
п. 10.16 Додатку № 3 - Автобус повинен мати задню підвіску пневматичну або пневморесорну.
Ці вимоги у тендерній документації для шкільного автобуса не відповідають і не кореспондують із ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Звертаємо увагу, що АМКУ вже дослідив дану ситуації і надав відповідні роз’яснення, що єдиним нормативним документом, який регулює параметри автобусів, призначених для перевезення школярів є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Окрім того, АМКУ було опубліковано Рекомендації №16-рк від 01.06.2021р. «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції», в яких вказано, що встановлення вимог до технічних параметрів (довжина, ширина, висота, об’єм двигуна, розмір колісної бази, пасажиромісткість тощо) шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників торгів у тендерній документації Замовників, що унеможливлює доступ до закупівлі усіх охочих дилерів / дистриб’юторів шкільних автобусів.
У зв’язку з чим, просимо вилучити із тендерної документації п. 10.16 Додатку № 3.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2022 11:39
Ваші пропозиції враховані. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2022-10-03-003743-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 10 жовтня 2022 15:46
your answer
Mocking? Learn English, "Department of Education"... And learning basics of international commerce would be not bad.
Знущання? Вивчайте англійську, «Департамент освіти»... І вивчити основи міжнародної торгівлі було б непогано.
Знущання? Вивчайте англійську, «Департамент освіти»... І вивчити основи міжнародної торгівлі було б непогано.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2022 11:52
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
На підставі вищенаведеного, у разі виникнення питань, які безпосередньо пов'язані із тендерною документацією на закупівлю шкільних автобусів або із закупівлею вцілому, звертайтеся, надамо відповідь.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
На підставі вищенаведеного, у разі виникнення питань, які безпосередньо пов'язані із тендерною документацією на закупівлю шкільних автобусів або із закупівлею вцілому, звертайтеся, надамо відповідь.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Шкільний автобус |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Title: School bus
Current status: Complete
Estimated total value: 2 500 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 15 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 10 листопада 2022 12:43
Auction planned date: 10 листопада 2022 12:43
Закінчення: 10 листопада 2022 13:06
Позиції
1 од
Шкільний автобус
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Дата доставки:
09 грудня 2022
School bus
CPV: 34120000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 листопада 2022
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 25927519 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БАС МОТОР | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2022 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БАС МОТОР |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
2 498 598,00
UAH з ПДВ
|
2 498 598,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Переможець |
2 498 598,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2022 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 13:45
|
Калькуляція А08116Ш-0000020.pdf | укладений |
19 грудня 2022 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 11:29
|
Договір Лот 2.pdf | укладений |
22 листопада 2022 11:28
|