Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні автобуси (ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)
Очікувана вартість
303 920 000,00 UAH
UA-2022-09-23-004667-a ● 6dc06dca24e9447cbe1204c40f7dd022
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Тітова Катерина Валеріївна +380322999141 tender.yo.loda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2022 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 303 920 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Закупівля проводиться згідно Постанови КМУ № 169 від 28.02.2022 р " Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів , робіт і послуг в умовах воєнного стану" із змінами, у зв’язку з наявною потребою в закупівлі товару. Терміни поставки товару наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки товару визначена в умовах Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
29 вересня 2022 07:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2022 20:47 |
НР Оголошення автобуси.pdf |
29 вересня 2022 07:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 вересня 2022 20:47 |
НР Оголошення автобуси.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення умов тендерної документації
Дата подання: 27 вересня 2022 16:49
Дата відповіді: 28 вересня 2022 11:40
Шановний Замовнику!
Замовником у Додатку 1 зазначено, що для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної у Довідці учасником надаються:
- оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення;
- оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору.
Одночасне надання зазначених документів, щодо працівників є неможливим, може бути або трудова книжка/наказ або цивільно правовий договір. Законодавством передбачено, що трудові відносини можуть бути закріплені шляхом оформлення наказу при прийняття на роботу або шляхом укладення цивільно-правової угоди без оформлення в штат підприємства.
Прошу Вас пояснити, що Замовник мав на увазі: надання одночасно 2 видів документів (трудова книжка/наказ і цивільно правовий договір) чи передбачається надання або оригіналу трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення або цивільно-правових угод, в залежності від того, яким чином працівник працевлаштований.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учасник
Відповідно до Додатку 1 Оголошення для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі пропозиції: - оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення; - оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть залученні Учасником під час виконання договору.
Таким чином, для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі пропозиції: щодо працівників учасника, які працюють на умовах трудового договору оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення, а щодо осіб, які будуть залучені учасником під час виконання договору - оригінали цивільно-правових угод.
Шановний учасник
Відповідно до Додатку 1 Оголошення для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі пропозиції: - оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення; - оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть залученні Учасником під час виконання договору.
Таким чином, для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі пропозиції: щодо працівників учасника, які працюють на умовах трудового договору оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення, а щодо осіб, які будуть залучені учасником під час виконання договору - оригінали цивільно-правових угод.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2022 16:03
Дата відповіді: 28 вересня 2022 16:21
Запитання стосується лоту 1 та лоту 2.
Згідно з Довідкою про НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД ДЛЯ ПОСТАВКИ ТОВАРУ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ - ДОДАТОК 1 ДО ОГОЛОШЕННЯ вимагається подати інформацію про працівників, які є необхідними для поставки товару за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації.
Згідно з пунктом 1 Додатку 6 ДО ОГОЛОШЕННЯ вимагається подати
Оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
оригіналом паспорту (для фізичних осіб).
На виконання вимог пункту 1 Додатку 6 ДО ОГОЛОШЕННЯ Оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та оригіналом паспорту повинні подати лише Учасники – фізичні особи чи фізичні особи, інформація про яких зазначена у вказаній довідці, яка подається згідно з Додатком 1 до Оголошення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 1 Додатку 6 до оголошення Учасники в складі пропозиції документально підтверджують відповідність іншим вимогам замовника за предметом закупівлі наступними інформацією та документами зокрема: - оригіналом довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - оригіналом паспорту (для фізичних осіб) дані документи подаються фізичною особою підприємцем.
Відповідно до пункту 1 Додатку 6 до оголошення Учасники в складі пропозиції документально підтверджують відповідність іншим вимогам замовника за предметом закупівлі наступними інформацією та документами зокрема: - оригіналом довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - оригіналом паспорту (для фізичних осіб) дані документи подаються фізичною особою підприємцем.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-23-004667-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "ГАЛИЧИНА -АВТО", Код ЄДРПОУ:32801235
Дата подання: 28 вересня 2022 11:15
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Шановний Замовнику !
ПрАТ «Галичина – Авто» є офіційним дилером дистриб’юторської компанії «Юніверсал Моторз Груп» та можемо запропонувати Вам товар «Шкільний автобус», що вироблений «Запоріжським автоскладальним заводом» та відповідають усім вимогам ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
У розміщеному тендерному оголошенні № UA-2022-09-23-004667-a у тендерній документації щодо закупівлі містяться вимоги щодо технічних параметрів (довжина, ширина, висота, колісна база), які суттєво не відповідають вимогам ДСТУ, зокрема:
Технічні вимоги до Лоту-1 у Додатку 2 Тенедерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
пункт 5. Габарити: Довжина – від 8000 до 8600 мм.
Ширина – від 2300 до 2500 мм.
Висота – від 2700 до 3000 мм.
Колісна база – не менше 4300 мм.
Всі ці додаткові вимоги у тендерній документації для шкільного автобуса не відповідають і не кореспондують із ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Звертаємо увагу, що АМКУ вже дослідив дану ситуації і надав відповідні роз’яснення, що єдиним нормативним документом, який регулює параметри автобусів, призначених для перевезення школярів є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (https://amcu.gov.ua/news/1).
Окрім того, АМКУ було опубліковано Рекомендації №16-рк від 01.06.2021р. «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції», в яких вказано, що встановлення вимог до технічних параметрів (довжина, ширина, висота, тощо) шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників торгів у тендерній документації Замовників, що унеможливлює доступ до закупівлі усіх охочих дилерів / дистриб’юторів шкільних автобусів. (додається)
Також Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже підтверджує порушення у тендерній документації та зобов’язує їх усувати. Зокрема, рішення № 12392-р/пк-пз від 02.06.2021 (UA-2021-04-06-001364-c) та рішення No13016-р/пк-пз від 09.06.2021 (UA-2021-04-16-001016-b).
У зв’язку з чим, просимо усунути із тендерної документації додаткові вимоги до шкільного автобусу, які не передбачені ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги» шляхом внесення змін у тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень.
У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право оскаржити Ваші дії у відповідних установах судової гілки влади України.
Розгорнути
Згорнути
ПрАТ «Галичина – Авто» є офіційним дилером дистриб’юторської компанії «Юніверсал Моторз Груп» та можемо запропонувати Вам товар «Шкільний автобус», що вироблений «Запоріжським автоскладальним заводом» та відповідають усім вимогам ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
У розміщеному тендерному оголошенні № UA-2022-09-23-004667-a у тендерній документації щодо закупівлі містяться вимоги щодо технічних параметрів (довжина, ширина, висота, колісна база), які суттєво не відповідають вимогам ДСТУ, зокрема:
Технічні вимоги до Лоту-1 у Додатку 2 Тенедерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
пункт 5. Габарити: Довжина – від 8000 до 8600 мм.
Ширина – від 2300 до 2500 мм.
Висота – від 2700 до 3000 мм.
Колісна база – не менше 4300 мм.
Всі ці додаткові вимоги у тендерній документації для шкільного автобуса не відповідають і не кореспондують із ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Звертаємо увагу, що АМКУ вже дослідив дану ситуації і надав відповідні роз’яснення, що єдиним нормативним документом, який регулює параметри автобусів, призначених для перевезення школярів є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (https://amcu.gov.ua/news/1).
Окрім того, АМКУ було опубліковано Рекомендації №16-рк від 01.06.2021р. «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції», в яких вказано, що встановлення вимог до технічних параметрів (довжина, ширина, висота, тощо) шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників торгів у тендерній документації Замовників, що унеможливлює доступ до закупівлі усіх охочих дилерів / дистриб’юторів шкільних автобусів. (додається)
Також Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже підтверджує порушення у тендерній документації та зобов’язує їх усувати. Зокрема, рішення № 12392-р/пк-пз від 02.06.2021 (UA-2021-04-06-001364-c) та рішення No13016-р/пк-пз від 09.06.2021 (UA-2021-04-16-001016-b).
У зв’язку з чим, просимо усунути із тендерної документації додаткові вимоги до шкільного автобусу, які не передбачені ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги» шляхом внесення змін у тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень.
У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право оскаржити Ваші дії у відповідних установах судової гілки влади України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2022 20:18
Замовником буде внесено відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-09-23-004667-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 28 вересня 2022 13:51
Format, Timing
Your announcement is published in PDF and looks nice. But as it is converted PDF and Excel combination, it is absolutely not suitable for conversion into Word and translation. We can deliver you buses. But cannot work with your file. Please urgently provide an announcement copy in Word. Please extend deadline for tender for one week. Our associate is huge factory and cannot prepare all documents in weekend. Thank you.
Glory to Ukraine!
=========================
Ваше оголошення опубліковано у форматі PDF і виглядає гарно. Але оскільки це конвертована комбінація PDF і Excel, вона абсолютно не підходить для конвертації у Word і перекладу. Ми можемо доставити вам автобуси. Але не може працювати з вашим файлом. Просимо терміново надати копію оголошення в Word. Просимо продовжити термін подання тендеру на один тиждень. Наш партнер є величезною фабрикою і не може підготувати всі документи у вихідні. Дякую.
Слава Україні!
Розгорнути
Згорнути
Glory to Ukraine!
=========================
Ваше оголошення опубліковано у форматі PDF і виглядає гарно. Але оскільки це конвертована комбінація PDF і Excel, вона абсолютно не підходить для конвертації у Word і перекладу. Ми можемо доставити вам автобуси. Але не може працювати з вашим файлом. Просимо терміново надати копію оголошення в Word. Просимо продовжити термін подання тендеру на один тиждень. Наш партнер є величезною фабрикою і не може підготувати всі документи у вихідні. Дякую.
Слава Україні!
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2022 20:13
Щодо формату PDF. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон) не передбачено у якому форматі Замовником оприлюднюється оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а отже Замовник самостійно вирішує у якому форматі оприлюднювати оголошення в електронній системі закупівель. Також повідомляємо Вам, що формат PDF передбачає можливість копіювання тексту, тому не складає жодних перешкод для перекладу та конвертації у Word.
Щодо продовження терміну подання пропозицій. Повідомляємо, що відповідно до пункту 8 частини 3 статті 14 Закону період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) та пункту 9 частини 3 статті 14 Закону кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю),
Героям Слава!
Щодо продовження терміну подання пропозицій. Повідомляємо, що відповідно до пункту 8 частини 3 статті 14 Закону період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) та пункту 9 частини 3 статті 14 Закону кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю),
Героям Слава!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-09-23-004667-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 28 вересня 2022 13:57
delivery time
We have read your demand to deliver 40 buses within 10 days. If it is your imperative demand, you may buy only buses, which are located on the next street. It is 40 buses (!), not 40 bags of sugar. Such business looks as pre-arranged and smells not good. We strongly demand to exclude this term as discriminating of real manufacturers.
Glory to Ukraine!
=======================
Ми ознайомилися з вашою вимогою поставити 40 автобусів протягом 10 днів. Якщо це ваша обов'язкова вимога, ви можете купувати тільки автобуси, які знаходяться на сусідній вулиці. Це 40 автобусів (!), а не 40 мішків цукру. Такий бізнес виглядає як заздалегідь домовлений і погано пахне. Ми наполегливо вимагаємо виключити цей термін як дискримінаційний щодо справжніх виробників.
Слава Україні!
Розгорнути
Згорнути
Glory to Ukraine!
=======================
Ми ознайомилися з вашою вимогою поставити 40 автобусів протягом 10 днів. Якщо це ваша обов'язкова вимога, ви можете купувати тільки автобуси, які знаходяться на сусідній вулиці. Це 40 автобусів (!), а не 40 мішків цукру. Такий бізнес виглядає як заздалегідь домовлений і погано пахне. Ми наполегливо вимагаємо виключити цей термін як дискримінаційний щодо справжніх виробників.
Слава Україні!
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2022 20:14
Станом на сьогодні в Україні введено та діє воєнний стан згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента від 14.03.20222 № 133/2022, від 18.04.2022 № 259/2022, від 17.05.2022 № 341/2022, 12.08.2022 № 573/2022).
Через повномасштабне російське вторгнення на територію України багато автобусів були передані на потреби Збройних Сил України (ЗСУ). Також Міністерство освіти та науки України ініціювало розширення переліку закладів загальної середньої освіти, для яких можна закупити шкільні автобуси. Враховуючи вищенаведене з метою повноцінного функціонування освітньої сфери, виникала нагальна потреба в забезпечені шкільними автобусами територіальних громад для підвозу дітей до закладів загальної середньої освіти у найкоротші терміни, оскільки 95% шкіл області розпочало навчання в очній формі 1 вересня 2022 року.
Героям Слава!
Через повномасштабне російське вторгнення на територію України багато автобусів були передані на потреби Збройних Сил України (ЗСУ). Також Міністерство освіти та науки України ініціювало розширення переліку закладів загальної середньої освіти, для яких можна закупити шкільні автобуси. Враховуючи вищенаведене з метою повноцінного функціонування освітньої сфери, виникала нагальна потреба в забезпечені шкільними автобусами територіальних громад для підвозу дітей до закладів загальної середньої освіти у найкоротші терміни, оскільки 95% шкіл області розпочало навчання в очній формі 1 вересня 2022 року.
Героям Слава!
Номер вимоги: UA-2022-09-23-004667-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 28 вересня 2022 21:27
your answer
Dear Buyers,
You are surprising us: your answer is impressing either as non-competent or as dishonest or as combination of both.
1. Please read carefully the Law 114 IX, especially Section III, Article 10.1.1) (further "Law"). There is clearly written "minimum 15, maximum 30 days". Amendment to the Law Nr. 2311 -IX dd. 10.06.2022 is not touching upon the Article 10.1.1). So, we strongly demanding to make your terms in compliance with Law.
2. As for delivery of 40 new buses in 10 days: "the ears of the King Midas" on which is written "corruption" and "discrimination" are clearly visible from this requirement. We strongly advise you to remove this term, making participation of manufacturers in this tender impossible.
3. Your unwillingness to publish wording of your announcement in form, suitable for OCR and computerized translation and insisting on that, only strengthening our suspicion in your dishonesty and pre-engagement. See attached how looks conversion in Word by the most advanced software. It is unworkable and it is not only out of normal business practice, but discriminating non-resident bidders, who must translate your creation. So, we strongly insist on providing of copy of your announcement immediately.
4. We strongly insist on extending the deadline for at least 15 days from the date of publication of all proper terms in accordance with Law. In case you ignore the above legal demands, we are not going to issue complaint to AMCU, but will inform competent organs including, but not limited by SAP, about your activity and will send them all files and correspondence.
Sincerely,
====================================
Шановні покупці!
Ви нас дивуєте: ваша відповідь вражає або як некомпетентна, або як нечесна, або як поєднання обох.
1. Будь ласка, уважно прочитайте Закон 114 IX, особливо розділ III, стаття 10.1.1) (далі «Закон»). Там чітко написано «мінімум 15, максимум 30 днів». Поправка до Закону № 2311 -IX відд. 10.06.2022 не торкається статті 10.1.1). Отже, ми наполегливо вимагаємо привести Ваші умови у відповідність із Законом.
2. Щодо поставки 40 нових автобусів за 10 днів: з цієї вимоги чітко видно «вуха царя Мідаса», на яких написано «корупція» та «дискримінація». Наполегливо радимо прибрати цей термін, унеможливлюючи участь виробників у цьому тендері.
3. Ваше небажання опублікувати формулювання Вашого оголошення у формі, придатній для OCR та комп’ютеризованого перекладу та наполягання на цьому, лише посилює нашу підозру у Вашій нечесності та попередньому ангажуванні. Дивіться у вкладенні, як виглядає конвертація у Word найсучаснішим програмним забезпеченням. Це непрацездатно, і це не лише порушення звичайної ділової практики, але й дискримінація нерезидентів-учасників торгів, які повинні перекладати ваше творіння. Тому ми наполегливо наполягаємо на негайному наданні копії вашого оголошення.
4. Переконливо наполягаємо на продовженні строку не менше ніж на 15 днів з моменту оприлюднення всіх належних умов відповідно до Закону. У випадку, якщо ви проігноруєте вищезазначені законні вимоги, ми не збираємося подавати скаргу до АМКУ, а повідомимо про вашу діяльність компетентні органи, включаючи, але не обмежуючись SAP, і надішлемо їм усі файли та листування.
З повагою
Розгорнути
Згорнути
You are surprising us: your answer is impressing either as non-competent or as dishonest or as combination of both.
1. Please read carefully the Law 114 IX, especially Section III, Article 10.1.1) (further "Law"). There is clearly written "minimum 15, maximum 30 days". Amendment to the Law Nr. 2311 -IX dd. 10.06.2022 is not touching upon the Article 10.1.1). So, we strongly demanding to make your terms in compliance with Law.
2. As for delivery of 40 new buses in 10 days: "the ears of the King Midas" on which is written "corruption" and "discrimination" are clearly visible from this requirement. We strongly advise you to remove this term, making participation of manufacturers in this tender impossible.
3. Your unwillingness to publish wording of your announcement in form, suitable for OCR and computerized translation and insisting on that, only strengthening our suspicion in your dishonesty and pre-engagement. See attached how looks conversion in Word by the most advanced software. It is unworkable and it is not only out of normal business practice, but discriminating non-resident bidders, who must translate your creation. So, we strongly insist on providing of copy of your announcement immediately.
4. We strongly insist on extending the deadline for at least 15 days from the date of publication of all proper terms in accordance with Law. In case you ignore the above legal demands, we are not going to issue complaint to AMCU, but will inform competent organs including, but not limited by SAP, about your activity and will send them all files and correspondence.
Sincerely,
====================================
Шановні покупці!
Ви нас дивуєте: ваша відповідь вражає або як некомпетентна, або як нечесна, або як поєднання обох.
1. Будь ласка, уважно прочитайте Закон 114 IX, особливо розділ III, стаття 10.1.1) (далі «Закон»). Там чітко написано «мінімум 15, максимум 30 днів». Поправка до Закону № 2311 -IX відд. 10.06.2022 не торкається статті 10.1.1). Отже, ми наполегливо вимагаємо привести Ваші умови у відповідність із Законом.
2. Щодо поставки 40 нових автобусів за 10 днів: з цієї вимоги чітко видно «вуха царя Мідаса», на яких написано «корупція» та «дискримінація». Наполегливо радимо прибрати цей термін, унеможливлюючи участь виробників у цьому тендері.
3. Ваше небажання опублікувати формулювання Вашого оголошення у формі, придатній для OCR та комп’ютеризованого перекладу та наполягання на цьому, лише посилює нашу підозру у Вашій нечесності та попередньому ангажуванні. Дивіться у вкладенні, як виглядає конвертація у Word найсучаснішим програмним забезпеченням. Це непрацездатно, і це не лише порушення звичайної ділової практики, але й дискримінація нерезидентів-учасників торгів, які повинні перекладати ваше творіння. Тому ми наполегливо наполягаємо на негайному наданні копії вашого оголошення.
4. Переконливо наполягаємо на продовженні строку не менше ніж на 15 днів з моменту оприлюднення всіх належних умов відповідно до Закону. У випадку, якщо ви проігноруєте вищезазначені законні вимоги, ми не збираємося подавати скаргу до АМКУ, а повідомимо про вашу діяльність компетентні органи, включаючи, але не обмежуючись SAP, і надішлемо їм усі файли та листування.
З повагою
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2022 10:40
Шановний учасник!
Участь в закупівлі на поточних умовах є вибором учасника, а не його обов’язком.
В України станом на сьогодні триває військовий стан. Кабінетом Міністрів України видана Постанова від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»(із змінами та доповненнями), яка дає можливість Замовникам у разі нагальної потреби проводити публічні закупівлі вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі - Закон). Відповідно до пункту 8 частини 3 статті 14 Закону період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) та пункту 9 частини 3 статті 14 Закону кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю). Терміни на які Ви посилаєтеся відповідно до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 10 Закону застосовуються в конкурентних процедурах закупівлі, зокрема у відкритих торгах (стаття 13 Закону).
Щодо поставки 40 нових автобусів за 10 днів. Також беручи до уваги повномасштабне російське вторгнення на територію України багато автобусів були передані на потреби Збройних Сил України (ЗСУ). Звертаємо Вашу увагу на те що, у Замовника є нагальна потреба в поставці Товару для забезпечення шкільними автобусами територіальні громади для підвозу дітей до закладів загальної середньої освіти у найкоротші терміни, оскільки 95% шкіл області розпочало навчання в очній формі з 1 вересня 2022 року.
Щодо оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Повідомляємо Вас ще раз, що відповідно до вимог Закон не передбачено у якому форматі Замовником оприлюднюється оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а отже Замовник самостійно вирішує у якому форматі оприлюднювати оголошення в електронній системі закупівель. Також повідомляємо Вам, що формат PDF передбачає можливість копіювання тексту, тому не складає жодних перешкод для перекладу та конвертації у Word. Про те беручи до уваги Вашу вимогу стосовно «...небажання опублікувати формулювання Вашого оголошення у формі, придатній для OCR та комп’ютеризованого перекладу…» додаємо до своєї відповіді Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у Word форматі.
Ваша вимога не може бути задоволена виключно через посилання на чинне законодавство України в сфері публічних закупівель.
Участь в закупівлі на поточних умовах є вибором учасника, а не його обов’язком.
В України станом на сьогодні триває військовий стан. Кабінетом Міністрів України видана Постанова від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»(із змінами та доповненнями), яка дає можливість Замовникам у разі нагальної потреби проводити публічні закупівлі вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі - Закон). Відповідно до пункту 8 частини 3 статті 14 Закону період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) та пункту 9 частини 3 статті 14 Закону кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю). Терміни на які Ви посилаєтеся відповідно до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 10 Закону застосовуються в конкурентних процедурах закупівлі, зокрема у відкритих торгах (стаття 13 Закону).
Щодо поставки 40 нових автобусів за 10 днів. Також беручи до уваги повномасштабне російське вторгнення на територію України багато автобусів були передані на потреби Збройних Сил України (ЗСУ). Звертаємо Вашу увагу на те що, у Замовника є нагальна потреба в поставці Товару для забезпечення шкільними автобусами територіальні громади для підвозу дітей до закладів загальної середньої освіти у найкоротші терміни, оскільки 95% шкіл області розпочало навчання в очній формі з 1 вересня 2022 року.
Щодо оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Повідомляємо Вас ще раз, що відповідно до вимог Закон не передбачено у якому форматі Замовником оприлюднюється оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а отже Замовник самостійно вирішує у якому форматі оприлюднювати оголошення в електронній системі закупівель. Також повідомляємо Вам, що формат PDF передбачає можливість копіювання тексту, тому не складає жодних перешкод для перекладу та конвертації у Word. Про те беручи до уваги Вашу вимогу стосовно «...небажання опублікувати формулювання Вашого оголошення у формі, придатній для OCR та комп’ютеризованого перекладу…» додаємо до своєї відповіді Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у Word форматі.
Ваша вимога не може бути задоволена виключно через посилання на чинне законодавство України в сфері публічних закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-09-23-004667-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 28 вересня 2022 21:28
your answer - additionally
Wording of OCR is attached.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2022 10:37
Додаємо Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у Word форматі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2022-09-23-004667-a.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 28 вересня 2022 21:38
New edition
You use unacceptable payment terms: "...за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Покупця". But if you will have no budget - no commitment to pay?
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
=========================
Ви використовуєте неприйнятні умови оплати: "...за умови наявності бюджетних коштів на рахунок Покупця". Але якщо у вас не буде бюджету - немає зобов'язань по оплаті?
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: a) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 b) ви платите наперед c) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG г) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товари доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товари доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Розгорнути
Згорнути
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
=========================
Ви використовуєте неприйнятні умови оплати: "...за умови наявності бюджетних коштів на рахунок Покупця". Але якщо у вас не буде бюджету - немає зобов'язань по оплаті?
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: a) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 b) ви платите наперед c) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG г) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товари доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товари доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2022 10:41
Доброго дня!
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова № 1070) врегульовано питання попередньої оплати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти.
Відповідно до п. 2 Постанови № 1070 попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Також, згідно п. 2 Постанови № 1070 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (далі – Постанова № 641).
Таким чином відсутні законодавчі підстави для встановлення попередньої оплати за договором.
Ваша вимога не може бути задоволена виключно через посилання на чинне законодавство України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова № 1070) врегульовано питання попередньої оплати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти.
Відповідно до п. 2 Постанови № 1070 попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Також, згідно п. 2 Постанови № 1070 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (далі – Постанова № 641).
Таким чином відсутні законодавчі підстави для встановлення попередньої оплати за договором.
Ваша вимога не може бути задоволена виключно через посилання на чинне законодавство України.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Шкільні автобуси (спеціалізований шкільний, з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю для пересування) (ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 20 720 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 103 600,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
8 од
Шкільні автобуси (спеціалізований шкільний, з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю для пересування) (ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (Місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з дати поставки товару за кінцевим місцем призначення за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Покупця | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2022 20:37 |
НР Технічне завдання лот 2.pdf |
23 вересня 2022 11:59 |
ПД автобуси Лот 2.pdf |
28 вересня 2022 20:37 |
НР Технічне завдання лот 2.pdf
|
||
23 вересня 2022 11:59 |
ПД автобуси Лот 2.pdf
|
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-23-004667-a.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 28 вересня 2022 21:38
New edition
You use unacceptable payment terms: "...за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Покупця". But if you will have no budget - no commitment to pay?
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
=========================
Ви використовуєте неприйнятні умови оплати: "...за умови наявності бюджетних коштів на рахунок Покупця". Але якщо у вас не буде бюджету - немає зобов'язань по оплаті?
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: a) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 b) ви платите наперед c) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG г) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товари доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товари доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Розгорнути
Згорнути
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
=========================
Ви використовуєте неприйнятні умови оплати: "...за умови наявності бюджетних коштів на рахунок Покупця". Але якщо у вас не буде бюджету - немає зобов'язань по оплаті?
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: a) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 b) ви платите наперед c) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG г) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товари доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товари доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2022 10:41
Доброго дня!
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова № 1070) врегульовано питання попередньої оплати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти.
Відповідно до п. 2 Постанови № 1070 попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Також, згідно п. 2 Постанови № 1070 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (далі – Постанова № 641).
Таким чином відсутні законодавчі підстави для встановлення попередньої оплати за договором.
Ваша вимога не може бути задоволена виключно через посилання на чинне законодавство України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова № 1070) врегульовано питання попередньої оплати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти.
Відповідно до п. 2 Постанови № 1070 попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Також, згідно п. 2 Постанови № 1070 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (далі – Постанова № 641).
Таким чином відсутні законодавчі підстави для встановлення попередньої оплати за договором.
Ваша вимога не може бути задоволена виключно через посилання на чинне законодавство України.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ Черкаський автобус #05390419 |
Переможець |
20 719 920,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2022 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 09:10
|
ДУ 4 44-10.22.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2023 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 10:46
|
ДУ 4 44-10.22.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 08:16
|
ДУ 3 44-10.22.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 08:13
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 10:23
|
ДУ 2 44-10.22.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2022 13:55
|
ДУ 1 44-10.22.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2022 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2022 13:45
|
Договір 44-10/22 | укладений |
20 жовтня 2022 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджтне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 44-10/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 44-10/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 44-10/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування в 2023 році. |
Номер договору про закупівлю: | 44-10/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Допущення помилки при оприлюднені. |
Номер договору про закупівлю: | 44-10/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |