Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельні транспортабельні котельні
Очікувана вартість
330 690 000,00 UAH
UA-2022-09-22-012612-a 4b2c2fec7b6245d9bf92ff978cb7df6d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Дар'я Сергіївна

380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Скрипник Дар'я Сергіївна
380442076145
SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2022 22:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2022 10:00
Очікувана вартість: 330 690 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки


Згідно з Постановою № 169. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у файлі «Вимоги до предмета закупівлі».

Тендерна документація

27 вересня 2022 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 13:34
Вимоги до предмета закупівлі_нова редакція_27.09.2022.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_10.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_6.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_8.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_1.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_7.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_9.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_2.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_3.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_4.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_5.docx
27 вересня 2022 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 22:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 13:34
Вимоги до предмета закупівлі_нова редакція_27.09.2022.docx
22 вересня 2022 22:25
Вимоги до предмета закупівлі.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_10.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_6.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_8.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_1.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_7.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_9.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_2.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_3.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_4.docx
22 вересня 2022 22:25
Proekt_dogovoru-Lot_5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо комплекту ЗІП
Дата подання: 23 вересня 2022 16:41
Дата відповіді: 26 вересня 2022 16:22
У вимогах до предмета закупівлі "ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки (Дизельні транспортабельні котельні)" в кожному лоті передбачено постачання у якості ЗІП наступного обладнання: Насос циркуляційний котлового контуру; Насос циркуляційний основного контуру; Насос підживлювальний; Насос паливний; Теплообмінник; Форсунки пальника; Шланги (подавальний та зворотній) Ду 65 довжиною 10 м. - 2 шт.; Шланг Ду 25 з підігрівом 10м – 1 шт.; Система автоматики і КВПтаА; Запірна арматура Ду65-1 шт. Ду25 – 1 шт. Ду20-1шт. Ду15-1 шт. Фільтр Ду 80 – 1 шт.; Кабель живлення на 5 жил перерізом не менше 6 мм2 5-го класу гнучкості температура -30 плюс 60 довжиною 25 метрів – 1 шт; Автоматизована система пожежної сигналізації та пожежогасіння. Тендерна документація вимагає постачання вищезазначеного обладнання по одній одиниці в кожному комплекті котельні. Це передбачає 100% покриття ЗІП усього обладнання, що входить до складу котельні та не є витратними матеріалами. Просимо Вас звернути увагу щодо доцільності такої вимоги оскільки це значно збільшує обсяги постачання. З практичної точки зори, наявності ЗІП в 10% від кількості обладнання є цілком достатнім для надійної його роботи. Тому, пропонуємо обмежитись у комплекті ЗІП однією одиницею кожного виду вищезазначеного обладнання на 1 лот.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-22-012612-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 25 вересня 2022 17:28
Tender Documentation Missing
Dear Buyer,

1. You published technical requirements and 10 contracts. But you did not publish the main file: TENDER DOCUMENTS/ANNOUNCEMENT with all tender terms. Without that it is impossible to work on your requirements.
So, please publish tender documents urgently and extend deadline of tender for one week at least.

2. From your technical requirements is not clear what do you mean as "MOBILE BOYLER". Do you require it shall be placed on truck or on trailer? Or maybe on pallet with loops for crane handling? As you understand, price of truck, trailer and pallet are different. Any requirements to trucks or trailers?

Sincerely,
==============================
Шановний покупець!

1. Ви опублікували технічні умови та 10 договорів. Але Ви не опублікували основний файл: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ/ОГОЛОШЕННЯ з усіма умовами тендеру. Без цього неможливо працювати над вашими вимогами.
Тому просимо терміново опублікувати тендерну документацію та продовжити термін подання тендеру щонайменше на тиждень.

2. З ваших технічних вимог не зрозуміло, що ви маєте на увазі під "МОБІЛЬНИМ БОЙЛЕРОМ". Вам потрібно, щоб він був розміщений на вантажівці чи на причепі? А може на піддоні з петлями для переміщення краном? Як ви розумієте, ціна вантажівки, причепа та палети різна. Є вимоги до вантажівок чи причепів?

З повагою
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 вересня 2022 16:41
1. Замовником оголошено спрощену закупівлю, умови проведення якої врегульовано ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (Закон). Статтею 14 Закону встановлено, що при проведенні спрощеної закупівлі замовник оприлюднює оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі. Водночас, згідно з п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. При цьому, під тендером, згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, слід розуміти здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Отже, при проведенні спрощеної закупівлі складання та оприлюднення тендерної документації законодавством не передбачено. Вичерпний опис предмета закупівлі та перелік підтвердних документів, що мають бути надані учасниками спрощеної закупівлі, викладено у файлі "Вимоги до предмета закупівлі.docx".

2. Згідно опису, технічних характеристик та іншої інформації п. «Котел» таблиці «Інформація про кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» - Рама модуля з ролетами та площадками обслуговування на колісній базі (не менше двох осей). Тип зчеплення «серьга».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2022-09-22-012612-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 27 вересня 2022 21:53
trucks
Are you absolutely sure that you do not need trucks? See photo of such 1.8 KW (3 MT/Hour) boiler - it is quite big machine.
==========================
Ви абсолютно впевнені, що вам не потрібні вантажівки? Дивіться фото такого котла потужністю 1,8 кВт (3 МТ/год) - це досить велика машина.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2022 09:46
Вичерпний опис предмета закупівлі викладено у файлі "Вимоги до предмета закупівлі.docx".
Номер вимоги: UA-2022-09-22-012612-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 27 вересня 2022 21:54
picture
attached
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2022 09:46
Вичерпний опис предмета закупівлі викладено у файлі "Вимоги до предмета закупівлі.docx".

Документи подані скаржником

27 вересня 2022 21:54
Picture1.jpg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 7 - Дизельні транспортабельні котельні для Подільського району м.Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 24 550 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 245 500,00 UAH з ПДВ
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 12-й (дванадцятий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Відповідно до проекту договору: 4.7. Забезпечення виконання Договору Постачальником: 4.7.1. Для забезпечення належного виконання Постачальником всіх умов цього Договору Постачальнику Покупця надано забезпечення виконання умов Договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування Постачальником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ – 40538421) IBAN: UA253057490000026002000000863, відкритий в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у місті Києві). 4.7.2. Розмір (сума) забезпечення виконання Договору становить 1% від загальної ціни Договору та діятиме до повного, належного та своєчасного виконання Постачальником всіх умов та зобов’язань за цим Договором. 4.7.3. За наявності істотного порушення Постачальником умови цього Договору Покупець має право в односторонньому порядку на свій розсуд, в повному розмірі або частково, стягнути надане забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення Покупцем забезпечення виконання умов Договору не звільняє Постачальника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Постачальником всіх умов цього Договору. 4.7.4. Покупець повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Постачальником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Постачальником умов Договору).
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 комп
Дизельна транспортабельна котельня 0,6 МВт
ДК 021:2015: 42162000-2 — Парові котли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ., Україна, Київська область, Київ, за вказаною у відповідному замовленні адресою розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата доставки: 20 листопада 2022
1 комп
ЗІП
ДК 021:2015: 42164000-6 — Допоміжне обладнання для котлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ., Україна, Київська область, Київ, за вказаною у відповідному замовленні адресою розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата доставки: 20 листопада 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підставі окремого листа та відповідних письмових обґрунтувань Постачальника Покупець має право здійснювати попередню оплату не більше 50 відсотків для придбання Товарів з урахуванням вимог чинного законодавства та/або джерела фінансування. Попередня оплата перераховується Постачальнику за умови наявності коштів відповідного цільового призначення на рахунку Покупця. Розмір та строк, на який Постачальнику надається попередня оплата, кількість платежів з попередньої оплати, перелік документів, для здійснення попередньої оплати та інші умови її здійснення погоджуються Сторонами у додаткових угодах до Договору. Аванс 1 Банківські 50
Поставка товару Остаточні розрахунки за поставлений Товар, з урахуванням сплаченого авансу, здійснюються протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної на поставлений Товар за умови наявності цільового фінансування Покупця. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 12-й (дванадцятий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Відповідно до проекту договору: 4.7. Забезпечення виконання Договору Постачальником: 4.7.1. Для забезпечення належного виконання Постачальником всіх умов цього Договору Постачальнику Покупця надано забезпечення виконання умов Договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування Постачальником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ – 40538421) IBAN: UA253057490000026002000000863, відкритий в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у місті Києві). 4.7.2. Розмір (сума) забезпечення виконання Договору становить 1% від загальної ціни Договору та діятиме до повного, належного та своєчасного виконання Постачальником всіх умов та зобов’язань за цим Договором. 4.7.3. За наявності істотного порушення Постачальником умови цього Договору Покупець має право в односторонньому порядку на свій розсуд, в повному розмірі або частково, стягнути надане забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення Покупцем забезпечення виконання умов Договору не звільняє Постачальника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Постачальником всіх умов цього Договору. 4.7.4. Покупець повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Постачальником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Постачальником умов Договору).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ" 24 549 000,00
UAH з ПДВ
24 549 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 жовтня 2022 09:18
Електронний підпис
06 жовтня 2022 08:47
Електронний підпис
06 жовтня 2022 08:45
2.4_2_Дозвіл 2.pdf.p7s
06 жовтня 2022 08:45
2.4__Дозвіл 1.pdf.p7s
06 жовтня 2022 08:45
2.4__Дозвіл 1.pdf
06 жовтня 2022 08:45
2.4_2_Дозвіл 2.pdf
06 жовтня 2022 08:45
2.6_Лист Держпраця.pdf
06 жовтня 2022 08:45
2.9.11__договір_аренди.pdf.p7s
06 жовтня 2022 08:45
2.6_Лист Держпраця.pdf.p7s
06 жовтня 2022 08:45
2.3_Паспорт 775 - укр.pdf
06 жовтня 2022 08:45
2.9.11__договір_аренди.pdf
06 жовтня 2022 08:45
2.4__Дозвіл 1.pdf
06 жовтня 2022 08:45
2.4__Дозвіл 1.pdf.p7s
06 жовтня 2022 08:45
2.4_2_Дозвіл 2.pdf
06 жовтня 2022 08:45
2.3_Паспорт 775 - укр.pdf.p7s
06 жовтня 2022 08:45
2.8_ТУ ТКУ.pdf
06 жовтня 2022 08:45
2.4_2_Дозвіл 2.pdf.p7s
06 жовтня 2022 08:45
2.8_ТУ ТКУ.pdf.p7s
06 жовтня 2022 08:45
2.2_Паспорт ТКУ-600.pdf.p7s
06 жовтня 2022 08:45
2.2_Паспорт ТКУ-600.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ"
#32589733
Переможець 24 549 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2022 18:22

Документи

11 жовтня 2022 18:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2022 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ"
#32589733
24 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2022 18:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2023 13:25
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2023 15:13
ДУ 5 до дог. 3506-ДЗЗ-22 від 25.01.2023.pdf зміни до договору
25 січня 2023 15:13
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2023 14:02
ДУ 4 до дог. 3506-ДЗЗ-22.pdf зміни до договору
19 січня 2023 14:02
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 13:45
ДУ №3 до дог. 3506.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 13:45
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 15:58
ДУ2_ 3506 Д33-22.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 15:57
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2022 16:14
ДУ дог.3506_лот 7.pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 16:13
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 16:00
Договір 3506_ДЗЗ-22 від 18.10.22.pdf укладений
18 жовтня 2022 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони, керуючись пунктом 4.1.1 Договору про закупівлю товарів №3506/ДЗЗ-22 від 18.10.2022 (далі – «Договір»), на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 та Положення про здійснення у 2022 році попередньої оплати за рахунок коштів резервного фонду бюджету міста Києва, затвердженого наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.10.2022 № 51-ОД, уклали дану Додаткову угоду 1 (далі – «Додаткова угода») до Договору про наведене нижче: 1. Постачальник перераховує Виконавцю попередню оплату (аванс) у розмірі 50% від загальної ціни Договору, що становить 12 274 500 грн. 00 коп. (Дванадцять мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі п'ятсот гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 2 045 750 грн. 00 коп. (Два мільйона сорок п’ять тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.), протягом 5-ти робочих днів з дати отримання коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Покупця. 2. Попередня оплата надається Постачальнику з терміном закриття 20 листопада 2022 року. Облік строку, на який надається попередня оплата, починається з дня перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. 3. Для здійснення попередньої оплати Сторони домовились викласти реквізити Постачальника у Розділі XVI Договору у новій редакції. Замовником обрано підставу для внесення змін, передбачену для випадку покращення якості предмета закупівлі, у зв'язку з відсутністю в електронній системі закупівель підстави для випадку,коли зміни до Договору внесені згідно з умовами такого Договору.
Номер договору про закупівлю: 3506/ДЗЗ-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 та Положення про здійснення у 2022 році попередньої оплати за рахунок коштів резервного фонду бюджету міста Києва за договором про закупівлю товарів від 18.10.2022 № 3506/ДЗЗ-22 «Котельні установки (Дизельні транспортабельні котельні для Подільського району м. Києва)», затвердженого наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20 жовтня 2022 року №51-ОД (із змінами згідно з Наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури ВО КМР (КМДА) від 18.11.2022 № 60-ОД), дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду 2 (далі – «Додаткова угода») до Договору про закупівлю товарів № 3506/ДЗЗ-22 від 18.10.2022 (далі – «Договір») про наведене нижче: 1. Попередня оплата надається Постачальнику з терміном закриття 23 грудня 2022 року. Облік строку Попередньої оплати починається з дати її перерахування Покупцем на рахунок Постачальника. 2. Викласти п. 5.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі окремого замовлення Покупця до 23.12.2022 включно.» 3. Викласти п. 11.1. Договору у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє протягом строку дії воєнного стану в Україні, але не пізніше 31 грудня 2022 року включно, а в частині гарантійних та невиконаних зобов’язань – до повного їх виконання. Закінчення строку дії Договору не є підставою для припинення зобов’язань Сторін за Договором."
Номер договору про закупівлю: 3506/ДЗЗ-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 та Положення про здійснення у 2022 році попередньої оплати за рахунок коштів резервного фонду бюджету міста Києва за договором про закупівлю товарів від 18.10.2022 № 3506/ДЗЗ-22 «Котельні установки (Дизельні транспортабельні котельні для Подільського району м. Києва)», затвердженого наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20 жовтня 2022 року №51-ОД (із змінами згідно з Наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури ВО КМР (КМДА) від 23.12.2022 № 73-ОД), дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду (далі – «Додаткова угода») до Договору про закупівлю товарів № 3506/ДЗЗ-22 від 18.10.2022 (далі – «Договір») про наведене нижче: 1. Попередня оплата надається Постачальнику з терміном закриття 23 січня 2023 року. Облік строку Попередньої оплати починається з дати її перерахування Покупцем на рахунок Постачальника. 2. Викласти п. 5.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі окремого замовлення Покупця до 23.01.2023 включно.» 3. Викласти п. 11.1. Договору у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє протягом строку дії воєнного стану в Україні, але не пізніше 19 лютого 2023 року включно, а в частині гарантійних та невиконаних зобов’язань – до повного їх виконання. Закінчення строку дії Договору не є підставою для припинення зобов’язань Сторін за Договором."
Номер договору про закупівлю: 3506/ДЗЗ-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 12.2. Договору про закупівлю товарів №3506/ДЗЗ-22 від 18.10.2022 (далі – «Договір»), уклали дану Додаткову угоду (далі – «Додаткова угода») до Договору про наведене нижче: 1. Внести зміни в пункт 3.1. та викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 20 457 500 грн 00 коп. (Двадцять мільйонів чотириста п'ятдесят сім тисяч п'ятсот гривень 00 коп.), крім того ПДВ в розмірі 4 091 500 грн 00 коп. (Чотири мільйони дев'яносто одна тисяча п'ятсот гривень 00 коп.). Загальна ціна Договору з урахуванням ПДВ становить 24 549 000 грн 00 коп. (Двадцять чотири мільйони п'ятсот сорок дев'ять тисяч гривень 00 коп.) із них: - попередня оплата (аванс) виплачена у 2022 році у розмірі 50% від загальної ціни Договору, що становить 12 274 500 грн 00 коп. (Дванадцять мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі п'ятсот гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 2 045 750 грн 00 коп. (Два мільйона сорок п’ять тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.); - остаточний розрахунок за отриманий Товар, на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних, відповідно до обсягу бюджетних призначень на 2023 рік, на суму 12 274 500 грн 00 коп. (Дванадцять мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі п'ятсот гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 2 045 750 грн 00 коп. (Два мільйона сорок п’ять тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.).» 2. Сторони домовились викласти реквізити Покупця у Розділі XVI Договору у наступній редакції: ПОКУПЕЦЬ: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Місцезнаходження та адреса для листування: Україна, 01001, м. Київ, пл. І. Франка, буд.№5 IBAN: UA238201720344351001100097006 в ГУ ДКСУ у м. Києві Код ЄДРПОУ 40538421 ІПН 405384226599 Платник податку на прибуток на загальних підставах Заступник директора з технічних питань КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» ________________________ /С. Л. Рибачук Замовником обрано підставу для внесення змін, передбачену для випадку покращення якості предмета закупівлі, у зв'язку з відсутністю в електронній системі закупівель підстави для випадку,коли зміни до Договору внесені згідно з умовами такого Договору.
Номер договору про закупівлю: 3506/ДЗЗ-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 12.2. Договору про закупівлю товарів №3506/ДЗЗ-22 від 18.10.2022 (далі – «Договір»), уклали дану Додаткову угоду (далі – «Додаткова угода») до Договору про наведене нижче: 1. Сторони домовились викласти реквізити Покупця у Розділі XVI Договору у наступній редакції: ПОКУПЕЦЬ: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Місцезнаходження та адреса для листування: Україна, 01001, м. Київ, пл. І. Франка, буд.№5 IBAN: UA078201720344381001400097006 в ГУ ДКСУ у м. Києві Код ЄДРПОУ 40538421 ІПН 405384226599 Платник податку на прибуток на загальних підставах Заступник директора з технічних питань КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» ________________________ /С. Л. Рибачук Замовником обрано підставу для внесення змін, передбачену для випадку покращення якості предмета закупівлі, у зв'язку з відсутністю в електронній системі закупівель підстави для випадку, коли зміни до Договору внесені згідно з умовами такого Договору.
Номер договору про закупівлю: 3506/ДЗЗ-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2022 — 19 лютого 2023
Сума оплати за договором: 24 549 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 091 500,00 UAH)