Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації шкільного харчування – 4 лоти
Очікувана вартість
1 462 197,47 UAH
UA-2022-09-08-010973-a ● 2a8059420bd1485ba412eae972c4cfc6
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Володимир Одочук +380372537079 odochuk.osvita@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Станом на 30.08.2022 року Замовником було двічі проведено (оголошено) закупівлю за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – відкриті торги). За результати проведення відкритих торгів UA-2022-06-24-005287-a (Послуги з організації шкільного харчування – 4 лоти: Лот №1 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 1, Ліцей № 8, Гімназія № 5, ЗОШ № 30); Лот №2 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 11, Ліцей № 16, ЗОШ № 10, ЗОШ № 16); Лот №3 – Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей); Лот №4 – Послуги з організації шкільного харчування («Чорнівський» НВК)) та UA-2022-07-25-005649-a (Послуги з організації шкільного харчування – 4 лоти: Лот №1 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 1, Ліцей № 8, Гімназія № 5, ЗОШ № 30); Лот №2 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 11, Ліцей № 16, ЗОШ № 10, ЗОШ № 16); Лот №3 – Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей); Лот №4 – Послуги з організації шкільного харчування («Чорнівський» НВК)) торги були відмінено (закупівлі не відбулися) у зв’язку з допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, а саме поданням для участі менше двох тендерних пропозицій.
Підстави застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Враховуючи вищесказане, є необхідність, провести за переговорною процедурою закупівлю Послуги з організації шкільного харчування - 4 лоти: Лот №1 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 1, Ліцей № 8, Гімназія № 5, ЗОШ № 30); Лот №2 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 11, Ліцей № 16, ЗОШ № 10, ЗОШ № 16); Лот №3 – Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей); Лот №4 – Послуги з організації шкільного харчування («Чорнівський» НВК).
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Звіти про результати проведення процедури закупівлі від 25 липня 2022 р., ідентифікатор закупівлі - UA-2022-06-24-005287-a;
- Звіти про результати проведення процедури закупівлі від 25 серпня 2022 р., ідентифікатор закупівлі - UA-2022-07-25-005649-a;
- Протоколи переговорів з учасниками від 08.09.2022 р.
Підстави застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Враховуючи вищесказане, є необхідність, провести за переговорною процедурою закупівлю Послуги з організації шкільного харчування - 4 лоти: Лот №1 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 1, Ліцей № 8, Гімназія № 5, ЗОШ № 30); Лот №2 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 11, Ліцей № 16, ЗОШ № 10, ЗОШ № 16); Лот №3 – Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей); Лот №4 – Послуги з організації шкільного харчування («Чорнівський» НВК).
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Звіти про результати проведення процедури закупівлі від 25 липня 2022 р., ідентифікатор закупівлі - UA-2022-06-24-005287-a;
- Звіти про результати проведення процедури закупівлі від 25 серпня 2022 р., ідентифікатор закупівлі - UA-2022-07-25-005649-a;
- Протоколи переговорів з учасниками від 08.09.2022 р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2022 19:09 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 вересня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Тендерна документація
08 вересня 2022 19:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2022 18:54 |
Звіти про результати проведення процедури закупівлі, оголошення та запрошення.pdf | |
08 вересня 2022 18:54 |
Протоколи переговорів та довідки учасників.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №3 – Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 165 568,90 UAH без ПДВ |
Позиції
4148 шт
Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей)
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2022 18:54 |
Звіти про результати проведення процедури закупівлі, оголошення та запрошення.pdf |
08 вересня 2022 18:54 |
Документи учасника - Лот 3.pdf |
08 вересня 2022 18:54 |
UA-2022-07-25-005649-a-open.pdf |
08 вересня 2022 18:54 |
UA-2022-06-24-005287-a-report.pdf |
08 вересня 2022 18:54 |
Запрошення учаснику - Лот 3.pdf |
08 вересня 2022 18:54 |
Протокол переговорів - Лот 3.pdf |
08 вересня 2022 18:54 |
UA-2022-06-24-005287-a-open.pdf |
08 вересня 2022 18:54 |
Протоколи переговорів та довідки учасників.pdf |
08 вересня 2022 18:54 |
UA-2022-07-25-005649-a-report.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НОСЕЙ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ #2603821531 |
Переможець |
165 568,90
UAH
|
08 вересня 2022 19:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 16:02
|
337.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2022 15:26
|
Договір 337 від 19.09.2022 (Лот 3).pdf | укладений |
21 вересня 2022 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 337 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |