Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування – 4 лоти
Очікувана вартість
1 462 197,47 UAH
UA-2022-09-08-010973-a 2a8059420bd1485ba412eae972c4cfc6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Одочук

+380372537079 odochuk.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Володимир Одочук
+380372537079
odochuk.osvita@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Станом на 30.08.2022 року Замовником було двічі проведено (оголошено) закупівлю за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – відкриті торги). За результати проведення відкритих торгів UA-2022-06-24-005287-a (Послуги з організації шкільного харчування – 4 лоти: Лот №1 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 1, Ліцей № 8, Гімназія № 5, ЗОШ № 30); Лот №2 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 11, Ліцей № 16, ЗОШ № 10, ЗОШ № 16); Лот №3 – Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей); Лот №4 – Послуги з організації шкільного харчування («Чорнівський» НВК)) та UA-2022-07-25-005649-a (Послуги з організації шкільного харчування – 4 лоти: Лот №1 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 1, Ліцей № 8, Гімназія № 5, ЗОШ № 30); Лот №2 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 11, Ліцей № 16, ЗОШ № 10, ЗОШ № 16); Лот №3 – Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей); Лот №4 – Послуги з організації шкільного харчування («Чорнівський» НВК)) торги були відмінено (закупівлі не відбулися) у зв’язку з допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, а саме поданням для участі менше двох тендерних пропозицій.
Підстави застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Враховуючи вищесказане, є необхідність, провести за переговорною процедурою закупівлю Послуги з організації шкільного харчування - 4 лоти: Лот №1 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 1, Ліцей № 8, Гімназія № 5, ЗОШ № 30); Лот №2 – Послуги з організації шкільного харчування (Ліцей № 11, Ліцей № 16, ЗОШ № 10, ЗОШ № 16); Лот №3 – Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей); Лот №4 – Послуги з організації шкільного харчування («Чорнівський» НВК).
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Звіти про результати проведення процедури закупівлі від 25 липня 2022 р., ідентифікатор закупівлі - UA-2022-06-24-005287-a;
- Звіти про результати проведення процедури закупівлі від 25 серпня 2022 р., ідентифікатор закупівлі - UA-2022-07-25-005649-a;
- Протоколи переговорів з учасниками від 08.09.2022 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2022 19:09
Оскарження наміру укласти договір: 19 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №3 – Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 165 568,90 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4148 шт
Послуги з організації шкільного харчування (Коровійський ліцей)
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НОСЕЙ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ
#2603821531
Переможець 165 568,90
UAH
08 вересня 2022 19:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2022 19:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НОСЕЙ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ
#2603821531
165 568,90
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 15:11
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 16:02
337.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:01
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 15:26
Договір 337 від 19.09.2022 (Лот 3).pdf укладений
21 вересня 2022 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 95 393,28
UAH