Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Графік роботи; наряд; огляд лікаря-стаматолого-ортопеда; журнал обліку пройому/видачі медичних виробів; журнал контролю роботи стерилізаторів; журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів; інформована згода; картка дозових навантажень; медична картка стоматолога; вкладиш до медичної карти; листок щоденного обліку роботи стоматолога
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2022-05-27-003942-a 0ad43b1095c14e5f8e0fb17a463e599f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тернавська Ірина Олександрівна

0988789871 kzsp7.08@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984180
Місцезнаходження: 50055, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг,, ВУЛИЦЯ КОКЧЕТАВСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Тернавська Ірина Олександрівна
0988789871
kzsp7.08@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Графік роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
200 штуки
Наряд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
100 штуки
Огляд лікаря-стоматолога-ортопеда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
4 штуки
Журнал обліку прийому/видачі медичних виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1 штуки
Журнал контролю роботи стерилізаторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Інформована згода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Карта дозових навантажень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
2 штуки
Журнал реєстрації амбулаторних хворих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Медична карта стоматолога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Вкладиш до медичної карти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Листок щоденного обліку роботи стоматолога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Тендерна документація

27 травня 2022 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Миролюбов Микола Львович
#2696415833
Переможець 2 400,00
UAH
27 травня 2022 14:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 10:47
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 10:46
Електронний підпис укладений
27 травня 2022 14:51
Миролюбов №33 від 27.05.2022.pdf укладений
27 травня 2022 14:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Графік роботи 100 штуки 1,45
UAH
Наряд 200 штуки 0,40
UAH
Огляд лікаря-стоматолога-ортопеда 100 штуки 0,30
UAH
Журнал обліку прийому/видачі медичних виробів 4 штуки 58,00
UAH
Журнал контролю роботи стерилізаторів 1 штуки 67,00
UAH
Інформована згода 1000 штуки 0,20
UAH
Карта дозових навантажень 1000 штуки 0,20
UAH
Журнал реєстрації амбулаторних хворих 2 штуки 58,00
UAH
Медична карта стоматолога 1000 штуки 0,55
UAH
Вкладиш до медичної карти 1000 штуки 0,43
UAH
Листок щоденного обліку роботи стоматолога 1000 штуки 0,35
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 400,00
UAH