Графік роботи; наряд; огляд лікаря-стаматолого-ортопеда; журнал обліку пройому/видачі медичних виробів; журнал контролю роботи стерилізаторів; журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів; інформована згода; картка дозових навантажень; медична картка стоматолога; вкладиш до медичної карти; листок щоденного обліку роботи стоматолога
Сума
2 400 UAH
UA-P-2022-05-27-000826-b 57c669cf67504bee84b6352b66f82441
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 травня 2022 11:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01984180
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг,, 50055, ВУЛИЦЯ КОКЧЕТАВСЬКА, будинок 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Графік роботи; наряд; огляд лікаря-стаматолого-ортопеда; журнал обліку пройому/видачі медичних виробів; журнал контролю роботи стерилізаторів; журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів; інформована згода; картка дозових навантажень; медична картка стоматолога; вкладиш до медичної карти; листок щоденного обліку роботи стоматолога, Графік роботи - 100 штуки, Наряд - 200 штуки, Огляд лікаря-стоматолога-ортопеда - 100 штуки, Журнал обліку прийому/видачі медичних виробів - 4 штуки, Журнал контролю роботи стерилізаторів - 1 штуки, Інформована згода - 1000 штуки, Карта дозових навантажень - 1000 штуки, Журнал реєстрації амбулаторних хворих - 2 штуки, Медична карта стоматолога - 1000 штуки, Вкладиш до медичної карти - 1000 штуки, Листок щоденного обліку роботи стоматолога - 1000 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 400 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 2400 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2022

Документи замовника

27 травня 2022 14:47
Електронний підпис
27 травня 2022 11:01
Електронний підпис