Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
LOT 1: SC 021: 2015: 33652300-8 Immunosuppressive agents - Medicines for the treatment of children with juvenile rheumatoid arthritis - Etanercept, Etanercept. LOT 2: DK 021: 2015: 33652200-7 Medicines for the treatment of endocrine diseases - Medicines for the treatment of children with glycogenosis - Lenograstim.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бірук Олександр Миколайович 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Municipal Enterprise “Volyn Regional Territorial Mother and Child Health Care Center” of the Volyn Regional Council |
National ID: | 42078561 |
Contact point: |
Biruk Oleksandr 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2022 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 369 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 травня 2022 11:05 |
Enquiries until: | 14 червня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 червня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 369 500 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
24 травня 2022 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2022 11:02 |
ТД орфанні 24 05 2022.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-10-000015 ● 0349aca9c42042fd895daca76637566e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2022 13:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2022-05-24-001577-a 24.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 10:59:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару ЛОТ 1: ДК 021:2015: 33652300-8 Імуносупресивні засоби - Лікарські засоби для лікування дітей хворих на ювенільний ревматоїдний артрит - Етанерцепт, Етанерцепт. ЛОТ 2: ДК 021:2015: 33652200-7 Лікарські засоби для лікування ендокринних захворювань - Лікарські засоби для лікування дітей хворих на глікогеноз - Ленограстим. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-24-001577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-17 10:23:13
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Пояснення на поставлені питання в ході проведення моніторингу процедури закупівлі товару (ЛОТ 1: ДК 021:2015: 33652300-8 Імуносупресивні засоби - Лікарські засоби для лікування дітей хворих на ювенільний ревматоїдний артрит - Етанерцепт, Етанерцепт. ЛОТ 2: ДК 021:2015: 33652200-7 Лікарські засоби для лікування ендокринних захворювань - Лікарські засоби для лікування дітей хворих на глікогеноз - Ленограстим. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-24-001577-a)):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, закупівельну ціну одиниці товару було визначено за наступною формулою: Цз = Цов + Нпз+ ПДВ, де: Цз — закупівельна ціна; Цов — оптово-відпускна ціна (яка визначається відповідно до Порядку розрахунку граничних оптово-відпускних цін на лікарські засоби, які визначені у переліку лікарських засобів, що включені до Національного переліку основних лікарських засобів та на які встановлюються граничні оптово-відпускні ціни, затвердженого наказом МОЗ України від 11.07.2019 року №1600(зі змінами)); Нпз — постачальницько-збутова надбавка в межах граничного розміру (10% від Цов); ПДВ – 7%.
Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно щодо Вашого прохання надати посилання на сторінку власного веб сайту або офіційного веб-сайту КП “Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства” оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті КП “Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства” за наступним посиланням: http://vodtmo.org.ua/?page_id=8636
Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимог частини другої статті 41 Закону..
Інформація щодо документального підтвердження виконання ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимог частини другої статті 41 Закону, а саме Наказ про призначення генерального директора, завантажено у систему.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-17 14:12:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару ЛОТ 1: ДК 021:2015: 33652300-8 Імуносупресивні засоби - Лікарські засоби для лікування дітей хворих на ювенільний ревматоїдний артрит - Етанерцепт, Етанерцепт. ЛОТ 2: ДК 021:2015: 33652200-7 Лікарські засоби для лікування ендокринних захворювань - Лікарські засоби для лікування дітей хворих на глікогеноз - Ленограстим. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-24-001577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 22.07.2022 № 23/07 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-17 16:43:43
Відповідь на запит
У відповідь на прохання надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 22.07.2022 № 23/07 в частині постачання та здійснення розрахунків повідомляємо, що договір 23/07 від 22.07.2022 р. діє до 31.12.2022 р., станом на зараз ще не було поставки товару, вказаного в договорі і, як результат, немає рахунків, видаткових накладних тощо.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 2: ДК 021:2015: 33652200-7 Лікарські засоби для лікування ендокринних захворювань - Лікарські засоби для лікування дітей хворих на глікогеноз - Ленограстим. |
Опис предмету закупівлі: |
ЛОТ 2: ДК 021:2015: 33652200-7 Лікарські засоби для лікування ендокринних захворювань - Лікарські засоби для лікування дітей хворих на глікогеноз - Ленограстим.
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 19 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 97,50 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | детальніше в розділі 4 Договору | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |