Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг у м. Нікополь, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
5 900 000,00 UAH
UA-2022-04-04-000614-a ● dc0e57efa5184dfca3f7a6efb43bd90e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Бойко Олег Володимирович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2022 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 900 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
2 лоти
Тендерна документація
04 квітня 2022 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2022 15:20 |
Додаток 5.docx | |
04 квітня 2022 15:20 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України
Дата подання: 04 квітня 2022 18:52
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:04
Доброго дня! На сьогоднішній день в умовах воєного стану в Україні отримати довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону, ДУЖЕ СКЛАДНО ОТРИМАТИ ДОВІДКУ. ЧИ МОЖЛИВО НАДАТИ ВКАЗАНУ ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ АБО НАДАТИ ДОВІДКУ ВИДАНУ РАНІШЕ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Чому встановлюєте дискрамінаційні вимоги щодо Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км за умови поточного ремонту?
Дата подання: 04 квітня 2022 19:19
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:04
Однак, пунктом 9 Додатку 3 тендерної документації визначено дискримінаційна вимога, а саме "Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км за умови поточного ремонту..
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, дана встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником такої вимоги значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, місцезнаходження заводів яких знаходяться на відстані понад 20 км від Замовника.
Чому встановлюєте дискрамінаційні вимоги щодо Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км за умови поточного ремонту?
Жодним ТУ, ДСТУ, ДБН іншими нормативними документами відсутнє щодо Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника.
Якими нормами продиктована вказана вище вимога? Чому саме 20 км? Як виміряти відстань протяжність вул. Електрометалургів 9 км, в інший бік пр. Трубників протяжністю 5 км? Що роботи будуть виконуватися на перехресті?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Де таблиця встановленої форми з вимогами згідно додатку наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій?
Дата подання: 04 квітня 2022 19:36
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:04
5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (таблиця встановленої форми з вимогами згідно додатку)
В додатку 1 зазначено Довідка Учасника (сканкопія з оригінала; у довільній формі) про наявність у Учасника відповідного обладнання та устаткування.
Так згідно таблиці якої не має? Довідка Учасника (сканкопія з оригінала; у довільній формі) про наявність у Учасника відповідного обладнання та устаткування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Де таблиця встановленої форми з вимогами згідно додатку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?
Дата подання: 04 квітня 2022 19:41
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:03
5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (таблиця встановленої форми з вимогами згідно додатку).
В додатку 1 написано Не менше 7 осіб, офіційно працевлаштованих, з сканкопією штатного розпису.таблиця відсутня.
Де таблиця встановленої форми з вимогами згідно додатку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Де таблиця встановленої форми з вимогами згідно додатку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документами, що підтверджують його повне виконання?
Дата подання: 04 квітня 2022 19:46
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:03
5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документами, що підтверджують його повне виконання (таблиця встановленої форми з вимогами згідно додатку);
В Додатку 1 написано Довідка Учасника у довільній формі з інформацією, що підтверджує досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником. (Обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі).
Де таблиця встановленої форми з вимогами згідно додатку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документами, що підтверджують його повне виконання?
Або подаємо Довідка Учасника у довільній формі з інформацією, що підтверджує досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Чому саме не менше 7 осіб, офіційно працевлаштованих, з сканкопією штатного розпису?
Дата подання: 04 квітня 2022 19:59
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:03
Надайте роз'яснення чому саме не менше 7 осіб, офіційно працевлаштованих, з сканкопією штатного розпису?
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником
Дата подання: 05 квітня 2022 14:30
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:03
В додатку 1 документації зазначено: "2.1. Довідка Учасника у довільній формі з інформацією, що підтверджує досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником. (Обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі)"
Прошу надати роз'яснення досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником?
Якщо самостійно виконувалися роботи по аналогічним договорам, але не в державних закупівлях, чи є це аналогічним виконанням?
Якщо виконувалися аналогічні роботи самостійно по договорам субпідряду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Де порядок змін умов договору?
Дата подання: 05 квітня 2022 15:35
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:03
Разом з тендерною документацією замовником подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Прошу надати роз'яснення?
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Якщо власний асфальтобетоний завод, або власний мобільний асфальтобетоний завод?
Дата подання: 05 квітня 2022 15:40
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:03
В п. 9 додатку №3 зазначено Наявність договору на поставку асфальтобетону (сканкопія з оригінала) Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км за умови поточного ремонту.
Якщо власний асфальтобетоний завод, або власний мобільний асфальтобетоний завод?
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Чому відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів (9 місяців)?
Дата подання: 05 квітня 2022 15:43
Дата відповіді: 07 квітня 2022 08:03
В п.10 додатку№3 лист-згоду (за підписом уповноваженої особи) на можливе відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів.
Чому відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів (9 місяців)?
Як ця вимога погоджується з Бюджетним кодексом України?
Відповідь: Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-04-04-000614-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "НЄМЦЕВ ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2969513159
Дата подання: 04 квітня 2022 19:27
Дискриминаційна вимога до потенційних учасників
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте, при підготовці пропозиції нами була виявлена вимога в тендерній документації, яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час наше підприємство не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимогі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
А саме вимога про те, що місцезнаходження заводу повинно бути розташоване в зоні не більше 20 км від Замовника.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 9 Додатку 2 тендерної документації визначено дискримінаційна вимога, а саме "Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км за умови поточного ремонту..
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, дана встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником такої вимоги значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, місцезнаходження заводів яких знаходяться на відстані понад 20 км від Замовника.
Наше підприємство має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без неусунення Замовником дискримінаційних вимог наша тендерна пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в тендерній документації, оскільки місцезнаходження заводу нашого асфальтобетонного заводу знаходиться в зоні понад 20 км від Замовника. А тому, вищевказана дискримінаційна вимога порушує права нашого підприємства як потенційного учасника закупівлі.
Розташування нашого асфальтобетонного заводу до місцезнаходження Замовника становить близько 30 км, що перевищує граничну зону, встановлену в оскаржувальному положенні тендерної документації.
При цьому в тендерній документації немає жодного пояснення необхідності вказаного обмеження.
Пояснюємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Державними стандартами, зокрема ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» не регламентується вимог щодо відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей. У вказаних документах встановлені вимоги щодо фізико-механічних властивостей асфальтобетону та відповідно до марки бітуму мінімальні температури на початку ущільнення укладеного шару суміші.
Разом з тим, відстань від місцерозташування нашого заводу до місцезнаходження Замовника становить близько 30 км!
Відповідно до діючих національних стандартів, а саме, п.п. 5.3.6. ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» передбачено, що укладання гарячої асфальтобетонної суміші потрібно проводити весною за температури повітря не нижче 5 °С, влітку або восени - не нижче 10 °С.
Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Отже, такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення.
Підпунктом 5.4.5 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що температура початку ущільнення гарячої асфальтобетонної суміші у залежності від марки в'яжучого наведена в таблиці 12.
Враховуючи те, що виготовлення асфальтобетонної суміші здійснюється безпосередньо перед відвантаженням в автомобілі Покупця термін поставки такого товару становить 3 (три) години. Також, Замовник може не прийняти товар, який був виготовлений із порушенням строків, та який не відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
Чому Замовником встановлено таку вимогу щодо відстані перевезення асфальтобетонної суміші (а саме всього 20 км), а не часу, як того вимагають діючі на даний час ДСТУ, не обґрунтовано. Жодним нормативно-правовим актом така вимога, як відстань перевезення при закупівлі товарів не встановлена.
Вважаємо за необхідне також зазначити, що з приводу обмеження відстані транспортування асфальтобетонних сумішей Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України вже неодноразово висловлювала свою позицію, наприклад у рішенні №5373-р/пк-пз від 09.08.2017 р. комісія визнала дискримінаційною вимогу щодо обмеження у відстані доставки асфальтобетонної суміші у 30 км та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації.
Усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час наше підприємство не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимогі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
А саме вимога про те, що місцезнаходження заводу повинно бути розташоване в зоні не більше 20 км від Замовника.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 9 Додатку 2 тендерної документації визначено дискримінаційна вимога, а саме "Відстань перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника не повинна перевищувати 20 км за умови поточного ремонту..
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, дана встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником такої вимоги значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, місцезнаходження заводів яких знаходяться на відстані понад 20 км від Замовника.
Наше підприємство має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без неусунення Замовником дискримінаційних вимог наша тендерна пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в тендерній документації, оскільки місцезнаходження заводу нашого асфальтобетонного заводу знаходиться в зоні понад 20 км від Замовника. А тому, вищевказана дискримінаційна вимога порушує права нашого підприємства як потенційного учасника закупівлі.
Розташування нашого асфальтобетонного заводу до місцезнаходження Замовника становить близько 30 км, що перевищує граничну зону, встановлену в оскаржувальному положенні тендерної документації.
При цьому в тендерній документації немає жодного пояснення необхідності вказаного обмеження.
Пояснюємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Державними стандартами, зокрема ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» не регламентується вимог щодо відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей. У вказаних документах встановлені вимоги щодо фізико-механічних властивостей асфальтобетону та відповідно до марки бітуму мінімальні температури на початку ущільнення укладеного шару суміші.
Разом з тим, відстань від місцерозташування нашого заводу до місцезнаходження Замовника становить близько 30 км!
Відповідно до діючих національних стандартів, а саме, п.п. 5.3.6. ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» передбачено, що укладання гарячої асфальтобетонної суміші потрібно проводити весною за температури повітря не нижче 5 °С, влітку або восени - не нижче 10 °С.
Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Отже, такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення.
Підпунктом 5.4.5 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що температура початку ущільнення гарячої асфальтобетонної суміші у залежності від марки в'яжучого наведена в таблиці 12.
Враховуючи те, що виготовлення асфальтобетонної суміші здійснюється безпосередньо перед відвантаженням в автомобілі Покупця термін поставки такого товару становить 3 (три) години. Також, Замовник може не прийняти товар, який був виготовлений із порушенням строків, та який не відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
Чому Замовником встановлено таку вимогу щодо відстані перевезення асфальтобетонної суміші (а саме всього 20 км), а не часу, як того вимагають діючі на даний час ДСТУ, не обґрунтовано. Жодним нормативно-правовим актом така вимога, як відстань перевезення при закупівлі товарів не встановлена.
Вважаємо за необхідне також зазначити, що з приводу обмеження відстані транспортування асфальтобетонних сумішей Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України вже неодноразово висловлювала свою позицію, наприклад у рішенні №5373-р/пк-пз від 09.08.2017 р. комісія визнала дискримінаційною вимогу щодо обмеження у відстані доставки асфальтобетонної суміші у 30 км та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації.
Усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2022 08:04
Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Номер вимоги: UA-2022-04-04-000614-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "НЄМЦЕВ ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2969513159
Дата подання: 04 квітня 2022 20:49
Дискриминаційна вимога до потенційних учасників
Україна понад усе!
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте, при підготовці пропозиції нами була виявлена вимога в тендерній документації, яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час наше підприємство не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимогі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
А саме вимога про те, що Не менше 7 осіб, офіційно працевлаштованих, з сканкопією штатного розпису.
Ця умова є дискримінаційною та звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації визначено дискримінаційна вимога, а саме "Не менше 7 осіб, офіційно працевлаштованих, з сканкопією штатного розпису".
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або
декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до Документації тендерна пропозиція подається в
електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких
зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (кольорових сканкопій), зокрема, з
документально підтвердженою інформацією про відповідність учасника кваліфікаційним
критеріям згідно вимог статті 16 Закону, зокрема, наявність працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджується:
1) довідкою від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які
мають необхідні знання та досвід; учасник
повинен мати - не менше 7 працівників саме у штаті та надати штатний розпис.
Враховуючи викладене, взяти участь зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які
мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства (що є
дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, щодо учасників, які залучають працівників за цивільно-правовими договорами та на інших підставах відповідно до діючого законодавства України).
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи
здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, нас як Учасника), та вимоги
частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити
вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу "Не менше 7 осіб, офіційно працевлаштованих, з сканкопією штатного розпису" та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте, при підготовці пропозиції нами була виявлена вимога в тендерній документації, яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час наше підприємство не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимогі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
А саме вимога про те, що Не менше 7 осіб, офіційно працевлаштованих, з сканкопією штатного розпису.
Ця умова є дискримінаційною та звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації визначено дискримінаційна вимога, а саме "Не менше 7 осіб, офіційно працевлаштованих, з сканкопією штатного розпису".
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або
декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до Документації тендерна пропозиція подається в
електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких
зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (кольорових сканкопій), зокрема, з
документально підтвердженою інформацією про відповідність учасника кваліфікаційним
критеріям згідно вимог статті 16 Закону, зокрема, наявність працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджується:
1) довідкою від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які
мають необхідні знання та досвід; учасник
повинен мати - не менше 7 працівників саме у штаті та надати штатний розпис.
Враховуючи викладене, взяти участь зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які
мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства (що є
дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, щодо учасників, які залучають працівників за цивільно-правовими договорами та на інших підставах відповідно до діючого законодавства України).
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи
здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, нас як Учасника), та вимоги
частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити
вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу "Не менше 7 осіб, офіційно працевлаштованих, з сканкопією штатного розпису" та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2022 08:04
Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Номер вимоги: UA-2022-04-04-000614-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "НЄМЦЕВ ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2969513159
Дата подання: 05 квітня 2022 15:17
Дискримінаційні вимоги щодо учасників
Вимога
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Вимоги до аналогічного договору згідно з п. 2.1 Додатку 1 до Тендерної документації порушують принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з вищезазначеним пунктом Тендерної документації, учасник закупівлі повинен, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, вказати: «2.1. Довідка Учасника у довільній формі з інформацією, що підтверджує досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником. (Обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі)».
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників.
Згідно з п. 2 частини 2, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» щодо досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником та щодо виконання аналогічних договорів лише в публічних закупівлях. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не щодо самостійного виконання аналогічних договорів Учасником та щодо виконання аналогічних договорів лише в публічних закупівлях. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори поза процедурою державних закупівель, а також виконують роботи по договорам субпідряду. До того ж, використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного ремонту автомобільної дороги є однаковими без залежності від чи виконуються роботи згідно процедури державних закупівель, або поза процедурою державних закупівель, а також виконують роботи по прямим договорам підряду, або по договорам субпідряду.
Зауважимо, що законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій як виконання аналогічних договорів ставив за мету виключити тих учасників, що не мають взагалі досвіду у відповідному предметі закупівлі і відповідно не зможуть якісно з виконанням технологічного процесу виконати договір в повному обсязі. У цьому ж випадку, на нашу думку Замовник навмисно та необґрунтовано встановив вимогу про підтвердження виконання робіт (надання) послуг підтверджує досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником, обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі, а відтак ця вимога обмежує конкуренцію та дискримінує тих учасників процедури закупівлі, які мають аналогічні договори.
Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають досвіду виконання аналогічних робіт саме у публічних закупівлях, однак мають досвід виконання аналогічних робіт поза процедурою публічних закупівель та виконували самостійно роботи по договорам субпідряду. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Ми, як потенційний Учасник, маємо у наявності обладнання та матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, маємо значний досвід у сфері ремонту автомобільних доріг, зокрема і у аналогічних роботах по предмету даної закупівлі, маємо аналогічні договори з будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонту автомобільних доріг.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг у м. Нікополь, Дніпропетровської області» 2 лоти, а саме: у п.2.1 Додатку 1 виключити наступні вимоги:
- «самостійного»;
- «Обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі.»
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Вимоги до аналогічного договору згідно з п. 2.1 Додатку 1 до Тендерної документації порушують принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з вищезазначеним пунктом Тендерної документації, учасник закупівлі повинен, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, вказати: «2.1. Довідка Учасника у довільній формі з інформацією, що підтверджує досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником. (Обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі)».
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників.
Згідно з п. 2 частини 2, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» щодо досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником та щодо виконання аналогічних договорів лише в публічних закупівлях. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не щодо самостійного виконання аналогічних договорів Учасником та щодо виконання аналогічних договорів лише в публічних закупівлях. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори поза процедурою державних закупівель, а також виконують роботи по договорам субпідряду. До того ж, використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного ремонту автомобільної дороги є однаковими без залежності від чи виконуються роботи згідно процедури державних закупівель, або поза процедурою державних закупівель, а також виконують роботи по прямим договорам підряду, або по договорам субпідряду.
Зауважимо, що законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій як виконання аналогічних договорів ставив за мету виключити тих учасників, що не мають взагалі досвіду у відповідному предметі закупівлі і відповідно не зможуть якісно з виконанням технологічного процесу виконати договір в повному обсязі. У цьому ж випадку, на нашу думку Замовник навмисно та необґрунтовано встановив вимогу про підтвердження виконання робіт (надання) послуг підтверджує досвід самостійного виконання аналогічних договорів Учасником, обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі, а відтак ця вимога обмежує конкуренцію та дискримінує тих учасників процедури закупівлі, які мають аналогічні договори.
Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають досвіду виконання аналогічних робіт саме у публічних закупівлях, однак мають досвід виконання аналогічних робіт поза процедурою публічних закупівель та виконували самостійно роботи по договорам субпідряду. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Ми, як потенційний Учасник, маємо у наявності обладнання та матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, маємо значний досвід у сфері ремонту автомобільних доріг, зокрема і у аналогічних роботах по предмету даної закупівлі, маємо аналогічні договори з будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонту автомобільних доріг.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг у м. Нікополь, Дніпропетровської області» 2 лоти, а саме: у п.2.1 Додатку 1 виключити наступні вимоги:
- «самостійного»;
- «Обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2022 08:04
Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття доріг, а саме поточний ремонт дороги по пр. Трубників в м. Нікополь Дніпропетровської області |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 3 900 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 39 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 20 квітня 2022 15:38
Позиції
3175 м²
Надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття доріг, а саме поточний ремонт дороги по пр. Трубників в м. Нікополь Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, по пр. Трубників
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2022 15:20 |
Додаток 4 Трубників.pdf |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2022 08:12 |
Кінець періоду оскарження: | 18 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 07 квітня 2022 08:12 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Тендерна документація буде переопрацьована, будуть внесені зміни до неї та буде пере об'явлена. |
Документи:
07 квітня 2022 08:12
|
Електронний підпис |
07 квітня 2022 08:07
|
Протокол |