Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту тягових трансформаторів ОДЦЕ-5000/25 (код ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги): Лот № 1 - Послуги з ремонту тягових трансформаторів ОДЦЕ-5000/25 (код ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги), Лот № 2 - Послуги з ремонту тягових трансформаторів ОДЦЕ-5000/25 (код ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
Repair services for traction transformers ODCE-5000/25 (code DK 021: 2015 - 50220000-3 - Services for repair, maintenance of railway transport and related equipment and related services): Lot № 1 - Repair services for traction transformers ODCE- 5000/25 (code DK 021: 2015 - 50220000-3 - Repair, maintenance services of railway transport and related equipment and related services), Lot № 2 - Repair services of traction transformers ODCE-5000/25 (code DK 021 : 2015 - 50220000-3 - Repair, maintenance and repair of railway transport and related equipment and related services)
Repair services for traction transformers ODCE-5000/25 (code DK 021: 2015 - 50220000-3 - Services for repair, maintenance of railway transport and related equipment and related services): Lot № 1 - Repair services for traction transformers ODCE- 5000/25 (code DK 021: 2015 - 50220000-3 - Repair, maintenance services of railway transport and related equipment and related services), Lot № 2 - Repair services of traction transformers ODCE-5000/25 (code DK 021 : 2015 - 50220000-3 - Repair, maintenance and repair of railway transport and related equipment and related services)
Очікувана вартість
11 759 486,40 UAH
UA-2022-02-23-003793-a ● fc4dcb66422d4b2b99cfcbfa4822b1cc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна 38 044 4651062 borsch@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Publik Joint-State Company "Ukranian Railway" |
National ID: | 40075815 |
Contact point: |
Borsch Marina 38 044 4651062 borsch@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2022 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 11 759 486,40 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 лютого 2022 11:16 |
Enquiries until: | 01 квітня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 квітня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 квітня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 759 486 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 11.04.2022; 10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 11.04.2022; 10-00
Тендерна документація
27 березня 2022 22:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2022 22:30 |
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД ОДЦЕ) (1).doc | |
27 березня 2022 22:30 |
11. Зміни 1 ТД (ОДЦЕ).doc | |
23 лютого 2022 11:13 |
11. Проєкт договору (ОДЦЕ).docx | |
23 лютого 2022 11:13 |
11. ТД (ОДЦЕ).doc |
27 березня 2022 22:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2022 22:30 |
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД ОДЦЕ) (1).doc
|
|||
27 березня 2022 22:30 |
11. Зміни 1 ТД (ОДЦЕ).doc
|
|||
23 лютого 2022 11:13 |
11. Проєкт договору (ОДЦЕ).docx
|
|||
23 лютого 2022 11:13 |
11. ТД (ОДЦЕ).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до умов оплати
Дата подання: 17 березня 2022 09:43
Дата відповіді: 21 березня 2022 21:53
У цей скрутний для країни час, виробники та підприємства, які мають можливість процювати та виготовляти необхідну продукцію для забезпечення вимог у сфері енергетики в час воєного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», звертаються до Замовника з проханням розглянути можливість внесення змін до умов оплати та викласти пункт 4.2 наступній редакції:
4.2. ЗАМОВНИК здійснює передоплату в розмірі 50% договірної вартості робіт, вона здійснюються Замовником протягом десяти календарних днів з дати подання ПІДРЯДНИКОМ рахунку на передплату та за наявності належним чином оформленої Виконавцем податкової накладної, зареєстрованої в ЄРПН відповідно до вимог законодавства України, якщо Виконавець є резидентом та платником ПДВ.
ЗАМОВНИК здійснює остаточний розрахунок після відповідно до підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику торгів!
У відповідь на Вашу вимогу надаємо наступні роз’яснення.
Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця», порушене Вами питання відноситься до компетенції різних профільних департаментів АТ «Укрзалізниця» в залежності від покладених на них завдань. Разом з цим, станом на 21.03.2022 питання, викладені у Вашому питанні знаходяться на стадії розгляду та потребують більше часу для їх опрацювання.
У зв’язку із вищевикладеним, а також беручи до уваги складну процедуру одержання відповіді на питання потенційних учасників процедур закупівель, пропонуємо Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі закупівель Ваше питання або ж очікувати результати розгляду Вашого звернення шляхом моніторингу внесення змін до тендерної документації, за умови, якщо профільними департаментами АТ «Укрзалізниця» буде прийнято позитивне рішення про доцільність внесення таких змін.
У відповідь на Вашу вимогу надаємо наступні роз’яснення.
Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця», порушене Вами питання відноситься до компетенції різних профільних департаментів АТ «Укрзалізниця» в залежності від покладених на них завдань. Разом з цим, станом на 21.03.2022 питання, викладені у Вашому питанні знаходяться на стадії розгляду та потребують більше часу для їх опрацювання.
У зв’язку із вищевикладеним, а також беручи до уваги складну процедуру одержання відповіді на питання потенційних учасників процедур закупівель, пропонуємо Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі закупівель Ваше питання або ж очікувати результати розгляду Вашого звернення шляхом моніторингу внесення змін до тендерної документації, за умови, якщо профільними департаментами АТ «Укрзалізниця» буде прийнято позитивне рішення про доцільність внесення таких змін.
Внесення змін до упов оплати
Дата подання: 30 березня 2022 11:17
Дата відповіді: 01 квітня 2022 17:55
У цей скрутний для країни час, виробники та підприємства, які мають можливість процювати та виготовляти необхідну продукцію для забезпечення вимог у сфері енергетики в час воєного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», звертаються до Замовника з проханням розглянути можливість внесення змін до умов оплати та викласти пункт 4.2 наступній редакції: 4.2. ЗАМОВНИК здійснює передоплату в розмірі 50% договірної вартості робіт, вона здійснюються Замовником протягом десяти календарних днів з дати подання ПІДРЯДНИКОМ рахунку на передплату та за наявності належним чином оформленої Виконавцем податкової накладної, зареєстрованої в ЄРПН відповідно до вимог законодавства України, якщо Виконавець є резидентом та платником ПДВ. ЗАМОВНИК здійснює остаточний розрахунок після відповідно до підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зв’язку з ситуацією яка склалась в країні "Про введення воєнного стану в Україні" відповідно до Указу президента України №64/2022, Замовник вважає внесення змін до вищезазначеної закупівлі в частині змін тендерної документації недоцільним.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 2. Послуги з ремонту тягових трансформаторів ОДЦЕ-5000/25 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 5 879 743,20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 41 158,20 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 176392 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія |
Title: Lot 2. Repair services of traction transformers ODCE-5000/25
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 5 879 743,20 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 41 158,20 UAH
including VAT
Позиції
2 од
Послуги з ремонту тягових трансформаторів ОДЦЕ-5000/25
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
Repair services of traction transformers ODCE-5000/25
CPV: 50220000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій