Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Бойко Олег Володимирович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2022 13:00 |
Очікувана вартість: | 2 750 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
16 лютого 2022 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 14:19 |
Додаток 5.docx | |
16 лютого 2022 14:19 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000034 ● 3e40a38e3cab4a3b8dca6993c84e822f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2022 № 9-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 27 червня 2022 року № 9-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2022-02-16-002727-a від 16.02.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-08 15:06:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг у м. Нікополь Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-002727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із таких питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб сайту (або офіційного веб сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. З яких причин проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону?
3.На підставі чого Вами визнано переможцем закупівлі учасника ТОВ «Дорводбуд», якщо ним не надано аналогічних договорів з усіма додатками, які є їх невід'ємними частинами, а саме: договірна ціна, кошторис, дефектний акт згідно підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів»?
4. Якими документами учасник ТОВ «Дорводбуд» підтвердив поставку асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-11 08:21:37
Договір буде розірвано
Договір буде розірвано найближчим часом без виконання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття доріг, а саме поточний ремонт дороги по вул. Бориса Мозолевського в м. Нікополь Дніпропетровської області |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 14:19 |
Додаток 4 Б.Мозолевського.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2022 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДОРВОДБУД |
249 748,63
UAH з ПДВ
|
249 748,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Б.К. БУДСЕРВІС" |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДОРВОДБУД #20233031 |
Переможець |
249 748,63
UAH з ПДВ
|
10 березня 2022 08:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2022 15:17
|
Договір 64-22 ДУ 1.pdf | укладений |
21 жовтня 2022 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2022 08:33
|
Підписаний контракт | укладений |
07 квітня 2022 08:31
|