Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Звенигородська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Звенигородської міської ради Звенигородського району Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 02005384 |
Місцезнаходження: | 20202, Україна , Черкаська обл., Звенигородка, вулиця Героїв Небесної Сотні, будинок 79 |
Контактна особа: |
Вєльц Таміла Володимирівна 380988409583 zven_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2022 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 686 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
09 лютого 2022 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 15:36 |
нова редакція Тендерна документація.doc | |
09 лютого 2022 15:36 |
зміни до тендерної документації .docx | |
07 лютого 2022 15:37 |
Додаток 4 тендерна пропозиція ..doc | |
07 лютого 2022 15:37 |
ДОДАТОК 5 Проект договору,, .doc | |
07 лютого 2022 15:37 |
Додаток 2 Медико технічні вимоги до предмету закупівлі-1.doc | |
07 лютого 2022 15:37 |
Додаток 3 до Тенд докум ЛИСТ-ЗГОДА.doc | |
07 лютого 2022 15:36 |
Додаток 1 Перелік документів .doc |
09 лютого 2022 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2022 15:36 |
нова редакція Тендерна документація.doc
|
|||
09 лютого 2022 15:36 |
зміни до тендерної документації .docx
|
|||
07 лютого 2022 15:37 |
Додаток 4 тендерна пропозиція ..doc
|
|||
07 лютого 2022 15:37 |
ДОДАТОК 5 Проект договору,, .doc
|
|||
07 лютого 2022 15:37 |
Додаток 2 Медико технічні вимоги до предмету закупівлі-1.doc
|
|||
07 лютого 2022 15:37 |
Додаток 3 до Тенд докум ЛИСТ-ЗГОДА.doc
|
|||
07 лютого 2022 15:36 |
Додаток 1 Перелік документів .doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-25-000001 ● fbc505cca3b4415c8e1faa1648d7964d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2022 10:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.04.2022 № 126
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
26.04.2022 № 126
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-02-07-011931-b, 07.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-26 11:35:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-07-011931-b, 2 лоти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
- чому під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях плану закупівлі та оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі – медичний виріб, як це передбачено пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893? Крім того, інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» відсутня також у тендерній документації.
- відповідно до яких норм Закону у додатку 1 до тендерної документації зі змінами міститься вимога: «Замовник вправі витребувати підчас проведення кваліфікації учасників документи, що підтверджують кваліфікацію учасника у письмовій формі. Документи повинні бути надані на вимогу замовника протягом строку, що становить 3 робочі дні або більший термін, залежно від строку, який залишився у замовника для здійснення розгляду пропозицій для проведення кваліфікації»;
- відповідно до яких норм Закону у додатку 4 до тендерної документації зі змінами міститься вимога: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом 3 робочих з дня аукціону днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. У випадку відсутності технічної можливості надати уточнену Тендерну пропозицію через електронний майданчик, Учасник надає її Замовнику іншими засобами зв’язку та у письмовому вигляді»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-26 15:44:23
Надання пояснень по моніторингу закупівлі :
1. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 зазначає, що додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб, тобто замовник, дотримуючись норм Закону, самостійно визначає предмет закупівлі медичних виробів за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року N 159. При цьому замовник враховує, що визначальним класифікатором є ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, за яким визначається показник четвертої цифри, тоді як НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" є додатковим.
2. Замовник визнає, що дана вимога помилково зазначена в тендерній документації у зв'язку з великим навантаженням в роботі та не вимагалась замовником в учасників які подали тендерну пропозицію. Дане формулювання ніяким чином не вплинуло на учасників , дана вимога не мала на меті передбачити дискримінації учасників та замовник вважає що вона не підпадає під ст.164.14 КУпАП. Замовник зобов'язується в подальшому не прописувати дану вимогу в тендерній документації.
3. ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено оформлення та подання замовнику оновленої цінової пропозиції за результатами аукціону, але також законом не передбачено прямої заборони на отримання оновленої цінової пропозиції. Замовник на власний розсуд прописав вимогу про надання оновленої цінової пропозиції відповідно до аукціону, з метою відповідності результатів аукціону до ТП, яка подається учасником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником КНП "Звенигородська БЛІЛ" вжито всих необхідних заходів для усунення порушення , . Замовник зобов'язується дотримуватись норм чинного законодавства, зокрема ЗУ "Про публічні закупівлі" та вжити всих необхідних заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, про що складений протокол уповноваженої особи №50 від 12.05.2022.
2022-05-12 15:58:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893) • усунуто
Договір про закупівлю розірвано.
2022-05-13 09:17:11
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 рукавиці медичні |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 205 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 025,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЕШЕТІЛОВА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" |
186 430,00
UAH з ПДВ
|
186 430,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Дуамед |
189 525,00
UAH з ПДВ
|
189 525,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РЕШЕТІЛОВА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" #2735912568 |
Переможець |
186 430,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2022 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2022 14:47
|
угода про розірвання.pdf | укладений |
12 травня 2022 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2022 13:27
|
договір лот 2.pdf | укладений |
07 березня 2022 13:25
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
39 450,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Замовник і Виконавець дійшли згоди розірвати Договір № 74 від 07.03. 2022 р. за взаємною згодою сторін укладений між Замовником та Виконавцем. |