Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Казка" Стрижавської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26234540 |
Місцезнаходження: | 23210, Україна , Вінницька обл., смт Стрижавка, вулиця Аллеї,58 |
Контактна особа: |
Снігур Людмила Іллівна +380632847724 dnzxkazka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2022 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2022 15:35 |
Очікувана вартість: | 322 545,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
07 лютого 2022 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2022 15:30 |
tender_doc_мясо_лоти.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000012 ● 7f9ca179f01e4b83899380a6ed80fc9c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.08.2022 №41-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.08.2022 №41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2022-02-07-002143-a 07.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-25 11:58:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі м`яса та субпродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-07-002143-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2022-02-07-002143-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
3. З яких підстав розгляд тендерних пропозицій учасника ФОП Білан Крістіна Анатоліївна за лотами «Яловичина першого (вищого) сорту охолоджена» та «М'ясо свинини вищого ґатунку охолоджене (задня частина)» здійснюється понад строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-30 15:54:46
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі м`яса та субпродуктів
(ІD закупівлі UA-2022-02-07-002143-a)
Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Стрижавської селищної ради» надає пояснення щодо моніторингу закупівлі м`яса та субпродуктів (ІD закупівлі UA-2022-02-07-002143-a).
1. Для проведення закупівлі продуктів харчування були передбачені видатки, що затверджені рішенням про селищний бюджет Стрижавської селищної ради на загальну суму за загальним та спеціальним фондами – 1825,515 тис.грн. Організація харчування в закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно рішення 27 сесії 8 скликання від 10.12.2021р. №9. Відповідно була оголошена закупівля на придбання мяса та субпродуктів на очікувану вартість 322 545 грн. Очікувана вартість була визначена відповідно до положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін та ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
2. У відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів визначено замовником згідно з пунктом 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15110000-2-М’ясо.
Відповідно до п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, пунктом 14 встановлено унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Надаємо пояснення, що придбання продуктів харчування, а саме – М`яса та субпродуктів, не пов'язано з придбанням товарів вказаних пункті 13 Порядку 1082, тому замовником обрано та унесена інформація про предмет закупівлі у відповідності до наказу №708 з додержанням пункту 12 цього ж Порядку.
3. Щодо розгляду тендерних пропозицій учасника ФОП Білан Крістіна Анатоліївна за лотами «Яловичина першого (вищого) сорту охолоджена» та «М'ясо свинини вищого ґатунку охолоджене (задня частина)» понад строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону.
Закупівлю м`яса та субпродуктів (ІD закупівлі UA-2022-02-07-002143-a) за процедурою відкритих торгів було розпочато до введення правового режиму воєнного стану в Україні. Під час проведення закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану. В зв`язку із цим, замовник не мав можливості завершити процедуру закупівлі із незалежних від нього обставин (до уваги прийнято лист-роз’ясненння Мінекономрозвитку України від 22.04.2022 № 3304-04/16796-06). Враховуючи, що наразі закупівля перебуває в статусі «Кваліфікація переможця», замовником буде визнано тендер таким, що не відбувся, відповідно до частини п’ятої статті 32 Закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовником було відмінено тендер через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень, які неможливо усунути, які висвітлені в протоколі уповноваженої особи
2022-09-09 13:55:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону, пункту 14 Наказу №1082 та частини десятої статті 29 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону, пункту 14 Наказу №1082 та частини десятої статті 29 Закону.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуте, шляхом відміни відкритих торгів.
2022-09-12 15:27:51
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | м'ясо куряче охолоджене: стегно куряче охолоджене, філе куряче охолоджене |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 121 915,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 610,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧУК ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА " |
121 900,32
UAH з ПДВ
|
121 900,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2022 13:39 |
Кінець періоду оскарження: | 20 вересня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 20 вересня 2022 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час про ведення Закупівлі встановлено порушення строків розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Білан Крістіна Анатоліївна за лотами «Яловичина першого (вищого) сорту охолоджена» та «М'ясо свинини вищого ґатунку охолоджене (задня частина)», перебачених частиною 10 статті 29 Закону, у зв`язку з надзвичайними, невідворотними та об`єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану з 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року відповідно Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), що унеможливили дотримання цих строків. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
09 вересня 2022 13:39
|
Електронний підпис |
09 вересня 2022 11:39
|
протокол.PDF |