Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Андрушівська міська лікарня" Андрушівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991547 |
Місцезнаходження: | 13400, Україна , Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Тітова, 34 |
Контактна особа: |
Алла Колодніцька +380413621791 andryshivka.crl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2022 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2022 20:00 |
Очікувана вартість: | 4 168 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
01 лютого 2022 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2022 16:25 |
Перелік змін у тендерній документації.docx | |
01 лютого 2022 16:25 |
тендерна документація фарм. продукція реактиви, наркотичні редагована.docx | |
01 лютого 2022 13:50 |
тендерна документація фарм. продукція реактиви, наркотичні.docx |
01 лютого 2022 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2022 16:25 |
Перелік змін у тендерній документації.docx
|
|||
01 лютого 2022 16:25 |
тендерна документація фарм. продукція реактиви, наркотичні редагована.docx
|
|||
01 лютого 2022 13:50 |
тендерна документація фарм. продукція реактиви, наркотичні.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-13-000040 ● a54a072313034833836e96a7e7f56bf8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2022
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.06.2022 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2022-02-01-007007-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення стосовно виконання висновку по моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція», проведеної КНП «Андрушівська міська лікарня» Андрушівської міськради ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно Н А К А З У від 13.06.2022 № 10-З відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), 13 червня 2022 року розпочала моніторинг закупівлі UA-2022-02-01-007007-b «Фармацевтична продукція», проведеної КНП «Андрушівська міська лікарня» Андрушівської міськради в період з 1.02.2022 р. по 09.03.2022 року. За результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника по лоту № 1 ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відхилив тендерну пропозицію учасника по лоту № 2 ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Згідно з висновком Держаудитслужби від 17.06.2022 року, зобов’язано КНП «Андрушівська МЛ» Андрушівської міськради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю по лоту № 1 від 09.03.2022 № 36 та договором про закупівлю по лоту № 2 від 02.03.2022 № 35 , та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Станом на 24.06.2022 року припинено зобов’язання за вищевказаними договорами. Копії додаткових угод додаємо.
2022-06-24 11:48:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Реактиви та контрасні речовини – код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 3369600-5 Реактиви та контрасні речовини |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 398 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 990,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2022 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Неліпа Майя Володимирівна" |
397 208,00
UAH з ПДВ
|
397 208,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Яцунь Олександр Михайлович" |
397 859,00
UAH з ПДВ
|
397 859,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Неліпа Майя Володимирівна" #2313106328 |
Переможець |
397 208,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2022 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 10:41
|
договір реактиви.pdf | укладений |
09 березня 2022 10:40
|