Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Meat (beef meat of the I category, pork meat), DK 021: 2015: (CPV (15110000-2)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321310 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська область обл., Львів, проспект Червоної Калини,66 |
Контактна особа: |
Герус Лілія 380322546425 liliagerys@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of Sykhiv and Lychakivsky districts of Lviv |
National ID: | 41321310 |
Contact point: |
Lilia Herus 380322546425 liliagerys@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 437 929,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 січня 2022 16:38 |
Enquiries until: | 18 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 437 929 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
28 січня 2022 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 16:59 |
ТД мясо 2022СЛ.docx | |
28 січня 2022 16:39 |
Додаток № 5 Проєкт Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-20-000012 ● c32e1f729e0e45c79cbf1e6c42b01be0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.06.2022 № 190
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.06.2022 №190.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-28-005991-c, 28.01.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-16).
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-20 16:41:15
Про надання пояснень
Дата: 20.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-28-005991-c, яка проводилась відділом освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-23 13:29:57
Відповідь замовника на пояснення
1. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «М'ясо (м'ясо яловичини І категорії, м'ясо свинини)» ДК 021:2015: (CPV) -15110000-2.
Лот 1: М'ясо (м'ясо яловичини І категорії, м'ясо свинини),
ДК 021:2015: (CPV(15110000-2) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова
Лот 2: М'ясо (м'ясо яловичини І категорії, м'ясо свинини),
ДК 021:2015: (CPV(15110000-2) для закладів дошкільної освіти Личаківського району м. Львова
2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі. Відкриті торги з публікацією англійською мовою, UA-2022-01-28-005991-c.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі 6 437 929, 00 грн. з ПДВ ( в тому числі Лот 1 - 4 075 051, 00, Лот 2 – 2 362 878, 00)
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання м’яса у закладах дошкільної освіти Сихівського та Личаківського районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. При визначенні цін на товари, що є предметом закупівлі, замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/39 від 26.01.2022 . Згідно з довідкою Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/39 від 26.01.2022 для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області (ТЦ МЕТРО; Інтернет-ринок «Шувар»; онлайн супермаркет «Хіт24»). При цьому дана довідка передбачає рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2022р. Крім того при розрахунку очікуваної вартості також бралось до уваги те, що це не є одноразова поставка товарів, а поставка невеликими партіями, згідно з замовленнями вказаних закладів.
6. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік.
Як вбачається з преамбули Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова), метою її прийняття є ефективне використання державних коштів. Відтак, норми п. 4 1 вказаної Постанови поширюються виключно на головних розпорядників бюджетних коштів - суб’єктів управління об’єктами державної власності, що здійснюють функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, перелік яких визначений у ч. 1 ст. 4 Закону України «Про управління об’єктами державної власності», та на самих суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Водночас, положення п.п. 1 п. 4 Постанови носять рекомендаційний характер та не зобов’язують органи місцевого самоврядування забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня прилюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже, ні вказаною Постановою, ні тим більше Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язок відділу освіти забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Однак, незважаючи на вищенаведене, Відділом освіти Сихівського та Личаківського районів УО ДГП ЛМР, як розпорядником бюджетних коштів (коштів місцевого бюджету), розміщено інформацію про закупівлю на власному веб-сайті у вкладці «Інформаційна відкритість», далі у вкладці «Публічні закупівлі», за посиланням https://sl-osvita.lviv.ua/pro-nas/ .
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Ваш висновок про результати проведення моніторингу від 04.07.2022 р. повідомляємо наступне. 1. Частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено інформацію, яку має містити оголошення про проведення відкритих торгів. Такий перелік обов’язкової інформації не є вичерпним. Водночас нормами закону прямо не передбачена необхідність зазначення цих даних англійською мовою у випадку оприлюднення оголошення відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону. Таким чином, оголошуючи закупівлю, що є предметом моніторингу (М’ясо (м’ясо яловичини І категорії, м’ясо свинини), ДК 021:2015: CPV (15110000-2), Відділом освіти Сихівського та Личаківського районів УО ДГП ЛМР (далі – Замовник) заповнювалися лише ті електронні поля, які були доступні та обов’язкові при оголошенні закупівлі за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою на майданчику E-tender, що використовується Замовником у роботі, у іншому випадку процедура оголошення не змогла б бути завершеною. Завантаження будь-яких документів, визначених Вами у Висновку не передбачено ні нормами чинного законодавства, ні технічними можливостями майданчика. 2. Можливість розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі передбачено п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів», які в свою чергу носять рекомендаційний характер для головних розпорядників бюджетних коштів та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. У той час як, Закон України «Про публічні закупівлі» взагалі не передбачає такого обов’язку для Замовника. Тобто, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті є правом замовника, а не його обов’язком. 3. За результатами проведеної закупівлі 20.05.2022 р. було укладено договір № 55, зміст якого було доповнено п.п. 6.4.2., що передбачає право Постачальника здійснювати поставку товару за цінами, які відповідають середньо ринковим на момент здійснення поставки без додаткового внесення змін у письмовій формі до цього договору, але за умови, що товар буде відповідати якісним характеристикам, обумовленими на момент підписання договору, а ціни за одиницю товару не перевищуватимуть ціни за одиницю товару, зазначеної в специфікації цього договору. Вищезазначені зміни були оформлені Додатковою угодою №1 від 20.05.2022 року, яка скріплена підписами та печатками обох сторін, що свідчить про їх взаємне волевиявлення щодо такого доповнення та відповідність нормам Господарського кодексу України. Зокрема, згідно з ст. 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Пункти 11.1 та 11.3 Договору №55 передбачають загальний порядок зміни умов договору, який, враховуючи вищенаведене, Сторонами було дотримано. Крім цього, необхідність внесення таких змін обґрунтовується метою економії державних коштів. Постачання товару за середньо ринковими цінами без внесення змін до договору, зокрема без укладення додаткової угоди щодо зменшення ціни, надає постачальнику можливість виконання обов’язку поставки товару виходячи із його якісних характеристик та ситуації, що склалася на ринку на період поставки. Оскільки кожне внесення змін до договору в частині зменшення ціни обмежує подальше право постачальника щодо її підняття, яке можливе лише на підставі ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, зміни до договору внесені Додатковою угодою №1 від 20.05.2022 р. не порушують жодного нормативного акту, який регулює такого роду відносини.
2022-07-11 16:54:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710, порушення вимог частини третьої статті 10 Закону та включення додатковою угодою до договору доповнень, що суперечать іншим умовам договору та статтям 180, 188 Господарського кодексу України .)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-16
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2: М'ясо (м'ясо яловичини І категорії, м'ясо свинини), ДК 021:2015: (CPV(15110000-2) для закладів дошкільної освіти Личаківського району м.Львова |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 362 878,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 814,39 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321310 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна, Львівська область обл., Львів, проспект Червоної Калини,66 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ КЛЕНИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2022 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ |
2 352 160,00
UAH з ПДВ
|
2 352 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ КЛЕНИ" |
2 359 859,40
UAH з ПДВ
|
2 359 859,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #2367005897 |
Рішення скасоване |
2 352 160,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2022 09:03
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #2367005897 |
Відхилено |
2 352 160,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2022 09:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ КЛЕНИ" #23963573 |
Переможець |
2 359 859,40
UAH з ПДВ
|
09 травня 2022 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2023 10:05
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 березня 2023 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2023 15:16
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 січня 2023 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:50
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:57
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2022 10:29
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 травня 2022 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2022 10:24
|
договір.pdf | укладений |
24 травня 2022 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в зміст договору покращення якості предмета |
Номер договору про закупівлю: | №55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальну вартість договору скореговано відповідно до потреб замовника |
Номер договору про закупівлю: | №55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | №55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |