Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вінницький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями "Обрій" |
Код ЄДРПОУ: | 34625673 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Владислава Городецького, 10 |
Контактна особа: |
Кухар Олена Олександрівна +380432509145 obriy_real@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2022 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2022 16:10 |
Очікувана вартість: | 304 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Тендерна документація
17 січня 2022 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 16:34 |
Тендерна_документація_Харчування Обрій.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-16-000015 ● de3a4fb9a8c745358cdf0e5130489988
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.08.2022 №40-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.08.2022 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2022-01-17-001860-b 17.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-19 09:05:54
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі готових страв для харчування отримувачів послуг (щоденні обіди с. Гнатків, смт Вапнярка) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-17-001860-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав предмет закупівлі готових страв для харчування отримувачів послуг (щоденні обіди с. Гнатків, смт Вапнярка) визначено як товар?
3. З яких підстав в тендерній документації не зазначено відомості про спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, для надання таких документів учасником процедури закупівлі та переможцем процедури закупівлі?
4.Чому у пунктах 4, 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, а також що переможець торгів у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,5,6, частини першої та частини другої статті 17 Закону?
5. З яких підстав в розділі «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частин першої статті 28 Закону, переможець у строк п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає перераховану (розраховану) ціну тендерної пропозиції для дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення статті 37 Закону, тобто здійснено посиланням на статті Закону, які на час проведення процедури закупівлі втратили чинність?
6. Чому рішення уповноваженої особи від 07 лютого 2022 року №49 (Лот 2) щодо визначення переможця процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі 17 лютого 2022 року?
7. Яким чином учасниками процедури закупівлі фізичною особою підприємцем Дзись Світланою Степанівною (Лот 1) та фізичною особою підприємцем Матвієнко Ларисою Юріївною (Лот 2), яких обрано переможцями, виконано умови тендерної документації щодо надання з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,5,6, частини першої та частини другої статті 17 Закону?
8. Яким чином учасником - фізичною особою підприємцем Дзись Світланою Степанівною (Лот 1), якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, а саме, надання:
- довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору (згідно з формою, наведеною у Додатку 4.1, зокрема інформації: про найменування матеріально-технічної бази; про власне, орендоване або інший спосіб залучення обладнання та матеріально-технічної бази, для орендованого або іншого способу залучення дати закінчення договору);
- довідки , що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмета закупівлі, із зазначенням їх посад, дати проходження останнього медичного огляду (в кількості достатній для забезпечення надання послуг) (згідно з формою, наведеною у Додатку 4.2, а саме інформації: про стаж роботи (років) в галузі харчування працівників, наявності медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату) проходження останнього медичного огляду);
- копій сторінок трудових книжок з записом про прийом на роботу працівників Дзись С.С., Лабунської О.І., Григорено Н.М., що вказані в інформації про наявність відповідної кваліфікації, наданій учасником на вимогу пункту 2 додатку 4 тендерної документації;
- довідки в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) з наступною інформацією (згідно з формою, наведеною у Додатку 4.3): найменування контрагента; обсяг наданих послуг; адреса контрагента, контактний телефон; предмет закупівлі (договору); номер та дата договору;
- копії договору (ів) про підтвердження досвіду виконання договору (ів), листів-відгуків від контрагента (пункту 3 додатку 4 тендерної документації);
- листа-згоди на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з формою, наведеною у Додатку 4.4);
- довідки в довільній формі про підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону (пункти 3,4,6,7,8,9 Додатку 5).
9. Яким чином учасником - фізичною особою підприємцем Матвієнко Ларисою Юріївною (Лот 2), якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, а саме, надання:
- копії сторінок трудової книжки з ПІБ працівника Матвієнко Л.Ю., з записом про прийом її на роботу, що вказані в довідці про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації наданій учасником на вимогу пункту 2 додатку 4 тендерної документації;
- копії санітарної книжки на Матвієнко Л. Ю., працівника, який зазначений в довідці про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації наданій учасником на вимогу пункту 2 додатку 4 тендерної документації;
- копії договору від 11 травня 2021 року №1/5 про підтвердження досвіду виконання договору з усіма додатками (додаток 2 «Семиденного меню (комплект 1), який є його невід’ємною частиною (пункт 3 Додатку 4).
10. Чому в договорі від 02 березня 2022 року №02/22, укладеному з фізичною особою підприємцем Дзись Світланою Степанівною (Лот 1) ціну договору 152960,00 грн зазначено, з ПДВ, тоді як переможець торгів, у своїй тендерній пропозиції зазначив ціну без ПДВ?
11. Чому в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладення договори від 02 березня 2022 року №02/22, від 03 березня 2022 року №03/22 оприлюднені за відсутності додатку 2, який є невід’ємною частиною вказаних договорів?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-26 14:15:09
Відповідь
1. Для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість використовували дані сайту Міністерства охорони здоров’я України опублікована документація (технологічні карти) для страв. Цю документацію Євген Клопотенко передав для того, аби її могли використовувати під час складання оновленого меню. Шаблон технологічних карт розробляли спеціалісти Національного інституту харчових технологій. Усі технологічні карти пройшли експертизу в Державній установі «Інститут громадського здоров’я ім. О.М. Марзєєва НАМН України», а Держпродспоживслужба видала на них висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Страви та вироби з цієї технологічної документації можна вносити до будь-якого сезонного меню, зокрема зимового. В ній наведено всі необхідні розрахунки (брутто/нетто, енергетична цінність тощо), зазначені процеси приготування та температурні режими. https://moz.gov.ua/article/news/moz-opublikuvav-tehnologichni-karti-novogo-shkilnogo-menju.
2. При оголошені процедури закупівлі було помилково вибрано подію поставка товару замість надання послуг.
3. В тендерній документації де кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону, не вказали пункти 12, 13 , але учасник надав по цих пунктах документи.
4. пунктом 11 частина 2 статті 22 Закону, передбачено, що в тендерній документації зазначається інформація про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
5. На момент проведення закупівлі керувалися статтями Закону які втратили чинність.
6. Вказали помилково строк, у який має надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених у пунктах, що вказано у другій частині пункт 6 статті 17.
7. Учасники ФОП Дзись С. С. та ФОП Матвієнко Л.Ю. надади в паперовому вигляду документи після визнання переможців з відповідністю ст. 17.
8. Після наших зауважень учасник ФОП Дзись С.С було надано документиа саме: дотаток 4.1 довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, дотаток 4.2 довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмета закупівлі, дотаток 4.3 довідка про виконання аналойного (их) договору (ів), додаток 4.4 лист-згода на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних,в паперовому вигляді в термін 10 днів від моменту визначення переможця.
9. Так як Матвієнко Л. Ю. ФОП, вона не надає трудові книжки і не несе відповідальність за реєстрацію.
10. Так як ФОП Дзись С. С. за статтею197 звільняється від оподаткування помилково було вказано в договорі № 02/22 суму з нульовим ПДВ.
11. При скануванні договорів була допущена помилка, не відсканували 2 тижневе меню яке є із договором.
Не було вчасно надано відповіді на моніторинг, тому, що не отримали повідомлення зі свого електронного майданчика, дані узгоджуються з dzo.com.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку проведеного моніторингу Готові страви для харчування отримувачів послуг (Щоденні обіди с. Гнатків, смт Вапнярка) UA-2022-01-17-001860-b , було виявлено порушення. Відповідно до протоколу уповноваженої особи № 53 від 12 вересня 2022 року, було прийнято рішення по лоту 1 Готові страви для харчування отримувачів послуг (Щоденні обіди м. Вінниця) розірвати договір № 02/22 від 02.03.2022 року з СПД Дзись Світланою Степанівною про, що свідчить додаткова угода № 3 від 12.09.2022 року. Враховуючи те, що засновником нашого комунального закладу, Вінницькою обласною Радою, визначено статутом обов’язкове щоденне одноразове харчування дітей та молоді з інвалідністю при 6-ти годинному перебуванні, та цілодобовому перебуванні внутрішньо переміщених осіб (втому числі людей з інвалідністю) з Донецької, Луганської та Херсонських областей, постраждалих внаслідок військових дій . Розміщення наших філій в сільській місцевості, вартість харчування, відсутність ринку постачальників готових обідів в сільській місцевості, а також враховуючи, що права людей з інвалідністю та їх безпека життєдіяльності є пріоритетною, нами було прийнято рішення, про надання можливість розторгнення договору № 03/22 від 03.03.2022 року з ФОП Матвієнко Ларисою Юріївною на постачання готових страв. ФОП Матвієнко Лариса Юріївна відмовилась від пропозиції розірвати договір спираючись на те, що претензії до надання послуг з обох сторін були відсутні. У зв’язку із цим виконання вимог по висновку не може бути реалізовано по лоту №2. Всі помилки та зауваження були проаналізовані і були враховані в подальшій роботі.
2022-09-13 15:59:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель: Встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. Установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель: Встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. Установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору від 02.03.2022 року №02/22 по лоту №1, згідно додаткової угоди від 12.09.2022 року №3 та рішення уповноваженої особи від 12.09.2022 року №53.
2022-09-13 16:55:40
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Готові страви для харчування отримувачів послуг (Щоденні обіди м. Вінниця) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 153 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 768,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 16:33 |
Тендерна_документація_Харчування Обрій.docx |
17 січня 2022 16:33 |
Тендерна_документація_Харчування Обрій.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Дзись Світлана Степанівна |
152 960,00
UAH з ПДВ
|
152 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАТВІЄНКО ЛАРИСА ЮРІЇВНА |
153 600,00
UAH з ПДВ
|
153 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Дзись Світлана Степанівна #2269106605 |
Переможець |
152 960,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2022 15:10
|
Скан_2.pdf | укладений |
13 вересня 2022 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2022 14:47
|
Скан_2.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2022 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 13:44
|
26.08.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 15:58
|
харчування Дзись.pdf | укладений |
02 березня 2022 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | помилково було вказано в договорі № 02/22 суму з нульовим ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Виконавець дійшли до згоди розірвати договір |
Номер договору про закупівлю: | 02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |