Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський дошкільний навчальний заклад № 33 |
Код ЄДРПОУ: | 22060310 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Льва Толстого, будинок 4а |
Контактна особа: |
Мощенко Сергій Володимирович +380412431262 uodnz-33@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 246 050,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
31 грудня 2021 11:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 11:19 |
Додаток 4. лист згода на обробку персональних.docx | |
31 грудня 2021 11:19 |
Додаток 3. цiнова пропозицiя.docx | |
31 грудня 2021 11:19 |
Додаток 2. технiчне завдання.docx | |
31 грудня 2021 11:19 |
Додаток 1. проект ДОГОВОРУ.docx | |
31 грудня 2021 11:19 |
ВТ_МЯСО Оголошення 2 лоти.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-21-000023 ● 93f0a03eb8bd42e7a549b56c289ddc42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2022 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.01.2022
№ 22
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.01.2022 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-12-31-000438-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-24 17:18:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «М'ясо яловиче великий шматок. М'ясо свинини великий шматок. Тушки курей. Філе куряче»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-31-000438-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-26 17:29:52
Відповідь на запит про надання пояснень
Начальнику Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Людмилі Костюк
У відповідь на запит щодо моніторинга ( ID моніторингу - UA-M-2022-01-21-000023 ) повідомляємо наступне:
Житомирським дошкільним навчальним закладом №33 31 грудня 2021року були оголошені відкриті торги за предметом закупівлі в двох лотах, а саме: Лот №1 М'ясо яловиче великий шматок, М'ясо свинини великий шматок. (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо), Лот №2 Тушки курей. Філе куряче. (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо), номер ID закупівлі - UA-2021-12-31-000438-b.
У Постанови Кабінету Міністрів №305 від 24.03.2021р. зазначені вимоги до сировини, та норми харчування для різних вікових категорій на підставі яких заклад здійснив розрахунок обсягів закупівлі а також визначив технічні характеристики предмета закупівлі.
Крім того технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися у відповідності до затвердженого Держспоживслужбою меню з відповідними технологічними картами приготування страв в яких описані технологічні вимоги до якості продуктів.
Розрахунок обсягів закупівлі визначалися у відповідності з річною потребою у продуктах харчування та продовольчій сировині на 2022 рік. Враховувалися вікові категорії дітей, кількість фактичних дітоднів та списковий склад дітей окремо для кожної категорії, денну норму (брутто) на продукти.
Очікувану вартість закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін шляхом моніторингу цінової інформації з відповідного ринку товарів з урахуванням можливого зростання цін у 2022 році.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмилі Костюк Відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі Житомирським дошкільним навчальним закладом №33 31 грудня 2021року були оголошені відкриті торги за предметом закупівлі в двох лотах, а саме: Лот №1 М'ясо яловиче великий шматок, М'ясо свинини великий шматок. (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо), Лот №2 Тушки курей. Філе куряче. (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо), номер ID закупівлі - UA-2021-12-31-000438-b. Замовник в тендерній документації встановив вимогу щодо того, що створення та подання учасником пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису або електронного підпису учасника або службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів у складі тендерної пропозиції. Відповідно до пп.1.4 п. І розділу ІІІ Тендерної документації про проведення закупівлі: «… тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі». Учасником ФОП Якімець В.І. накладено кваліфікований електронний підпис, учасником ФОП Антонова І.Л. накладено електронний підпис, тип підпису «Удосконалений». Результати перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify показали що обидва підписи створено та перевірено успішно, цілісність даних підтверджено. ФОП Антонова І.Л. у складі тендерної пропозиції надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка не містить власноручного підпису учасника, але на документ накладено електронний підпис. Слід зазначити, що відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови КМУ від 03.03.2020р. №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» держава забезпечила до 05 березня 2022 року можливість використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Отже, по 05 березня 2022 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тобто використання учасником ФОП Антонова І.Л. удосконаленого цифрового підпису на час проведення процедури закупівлі є законним. Також в інформації про результати моніторингу стверджується, що учасниками не накладені електронні підписи як фізичних осіб підприємців (ФОП), а містяться електронні підписи фізичних осіб, що є порушенням. Слід зазначити, що ніяких особливих сертифікатів фізичних осіб підприємців Законами України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» не передбачено, сертифікати можуть надаватись або фізичним або юридичним особам. Так Міністерство цифрової трансформації України додатково до листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 щодо використання електронних підписів під час здійснення публічних закупівель, щодо електронного підпису фізичної особи – підприємця повідомляє: «Оскільки Закон окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа – підприємець, то така особа, може використовувати електронний підпис фізичної особи для електронної ідентифікації та як підпис». Після цього листа таку саму позицію зайняла і «Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель», в рішенні № 10771-р/пк-пз від 17.05.2021р. сказано: «Оскільки Закон окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа – підприємець, то така особа, може використовувати електронний підпис фізичної особи для електронної ідентифікації та як підпис.» Під час перевірки електронних підписів при розгляді тендерних пропозицій замовником враховано вищенаведену практику органу оскарження з цього питання. З перерахованого вище можна зробити висновки про відсутність порушень законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг. Підписи дійсні, накладені правильно. Вимоги тендерної документації теж не порушені тому що тендерна пропозиція містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис). Причини що наведені в інформації про результати моніторингу не є порушеннями і не призводять до відміни тендеру. Враховуючи вищевикладене, просимо Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області ще раз проаналізувати проведену закупівлю по предмету Лот №1 М'ясо яловиче великий шматок, М'ясо свинини великий шматок. (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо), Лот №2 Тушки курей. Філе куряче. (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо), номер ID закупівлі - UA-2021-12-31-000438-b та скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-07-011517-b. У разі залишення Висновку без змін, Житомирський дошкільний навчальний заклад №33 буде оскаржувати вказаний висновок до суду. Додатки до відповіді: 1. Рішення постійно діючої колегії АМКУ № 10771-р/пк-пз від 17.05.2021р. 2. Постанова КМУ від 03.03.2020р. №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» Завідувач ЖДНЗ №33 Світлана Денисенко
2022-02-01 17:32:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Житомирським дошкільним навчальним закладом №33 11 лютого 2022 року подано позовну заяву до Житомирського окружного адмінистративного суду (10014, м.Житомир, вул.Мала Бердичівська, 23) з проханням визнати протиправним та скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-31-000438-b від 27.01.2022 року Управління Північного офсу Держаудитслужби в Житомирській області у процедурі закупівлі предмету Лот №1 М'ясо яловиче великий шматок, М'ясо свинини великий шматок. (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо), Лот №2 Тушки курей. Філе куряче. (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-31-000438-b). |
Дата публікації: | 11 лютого 2022 |
Номер відкриття провадження: | 240/4266/22 категорія 108120000 |
Дата відкриття провадження: | 16 лютого 2022 |
Документи:
22 червня 2022 17:05
|
Електронний підпис |
22 червня 2022 17:03
|
УХВАЛА |
11 лютого 2022 12:11
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2 Тушки курей. Філе куряче. (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 201 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 007,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "АНТОНОВА ІРИНА ЛЕОНІДІВНА" |
199 500,00
UAH з ПДВ
|
199 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОПТЮХ ТЕТЯНА ВЛАДИСЛАВІВНА |
201 020,00
UAH з ПДВ
|
201 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "АНТОНОВА ІРИНА ЛЕОНІДІВНА" #2877805445 |
Переможець |
199 500,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2022 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 12:33
|
ДУ _5 від 180123 дог 18 22 КРФ Кури ФОП Антонова.pdf | зміни до договору |
18 січня 2023 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 17:51
|
Дод у 4 20 відсотків Антонова.pdf | зміни до договору |
11 січня 2023 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 17:32
|
Дод у 3 20 відсотків Антонова.pdf | зміни до договору |
11 січня 2023 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 12:12
|
ДУ _2 від 221222 дог 18 22 КРФ Кури ФОП Антонова.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2022 10:36
|
ДУ _1 від 220722 дог 18 22 КРФ Кури ФОП Антонова.pdf | зміни до договору |
22 липня 2022 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 09:28
|
Договір | укладений |
28 січня 2022 09:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Тушки курей. | 1100 | кг |
113,63
UAH
|
Філе куряче. | 500 | кг |
149,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі зг. пп.1 п.5 ст.41 Закону України Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18/22 КРФ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі зг. пп.1 п.5 ст.41 Закону України Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18/22 КРФ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, зг. п.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 18/22 КРФ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, зг. п.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 18/22 КРФ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі зг. пп.1 п.5 ст.41 Закону України Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18/22 КРФ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Тушки курей. | 331.324 | кг |
113,63
UAH
|
Філе куряче. | 299 | кг |
149,00
UAH
|