Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування маловантажних та легкових автомобілів; послуги з миття автомобілів та подібні послуги; шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-12-30-004169-c ● 7cfc04de8ab54feb80d2c95fceddceac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 01566117 |
Вебсайт: | https://knute.edu.ua |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КІОТО, будинок 19 |
Контактна особа: |
Павленко Володимир Володимирович 380445314724 v.pavlenko@knute.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2022 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Державний бюджет України
Тендерна документація
05 січня 2022 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2022 13:41 |
ТД техобслуговування в новій редакції.docx | |
05 січня 2022 13:41 |
Оголошення.doc | |
05 січня 2022 13:41 |
Додаток 3 в новій редакції.docx | |
05 січня 2022 13:41 |
протокол УО на вимогу.docx | |
05 січня 2022 13:41 |
Перелік змін № 1 ТД.doc | |
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 7 Лот 1.docx | |
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 7 Лот 2.docx | |
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 8.docx | |
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 7 Лот 3.docx | |
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 4.docx | |
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 6.docx | |
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 2.docx | |
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 5.docx | |
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 1.docx |
05 січня 2022 13:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2022 13:41 |
ТД техобслуговування в новій редакції.docx
|
|||
05 січня 2022 13:41 |
Оголошення.doc
|
|||
05 січня 2022 13:41 |
Додаток 3 в новій редакції.docx
|
|||
05 січня 2022 13:41 |
протокол УО на вимогу.docx
|
|||
05 січня 2022 13:41 |
Перелік змін № 1 ТД.doc
|
|||
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 7 Лот 1.docx
|
|||
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 7 Лот 2.docx
|
|||
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 8.docx
|
|||
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 7 Лот 3.docx
|
|||
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 4.docx
|
|||
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 6.docx
|
|||
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 2.docx
|
|||
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 5.docx
|
|||
30 грудня 2021 11:44 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 січня 2022 09:39
Дата відповіді: 11 січня 2022 15:46
Шановний Замовнику, в Лоті 2 та Лоті 3 в Додатку 3 технічних вимог до Учасника є така: "надати інформацію про СТО, його адресу розташування в місті Києві та вказати відстань, що має бути не більше 5 км (автомобільними шляхами) від станції техобслуговування до Київського національного торговельно-економічного університету. Вимога щодо відстані обумовлена виключно метою заощадження бюджетних коштів, ефективністю, з врахуванням великих заторів та перевантаженістю доріг, також Замовником враховано факт, що в 5 км зоні перебуває достатня кількість СТО, які можуть надати зазначені послуги." За таких умов, зазначену вимогу Документації зможуть виконати лише ті учасники Процедури закупівлі, які мають спеціалізовані пункти, що розташовані на відстані саме не
більше 5 кілометрів від бази Замовника,, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. 7 Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме взагалі прибрати відстано до СТО. Зв свого боку гарантуємо, що відшкодування затрат на транспортні витрати буде включене до вартості нашої пропозиції. в противному випадку ми будемо оскаржувати цю вимогу в АМКУ, вже є багато практик АМКУ, колив цій частині вони стають на бік Виконавців. Дякуємо і гарного дня!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В радіусі 5 км достатня кількість пунктів автомийок та шиномонтажу. Дякуємо за питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-30-004169-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КУРАТОР.ЮА", Код ЄДРПОУ:43438815
Дата подання: 04 січня 2022 10:00
Технічні вимоги
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації (інформацію про СТО, його адресу розташування в місті Києві та вказати відстань, (автомобільними шляхами) від найближчої станції техобслуговування до Київського національного торговельно-економічного університету відстань має бути не більше 5км;) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 січня 2022 13:35
Задовільнити Вимогу і внести зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-12-30-004169-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КУРАТОР.ЮА", Код ЄДРПОУ:43438815
Дата подання: 06 січня 2022 08:44
Дискримінаційна вимога. Відстань до СТО ЛОТ 1
Шановний Замовнику, в п.1 (Лот 1) Додатку 3 технічних вимог до Учасника є така: "надати інформацію про СТО, його адресу розташування в місті Києві та вказати відстань, що має бути не більше 10 км (автомобільними шляхами) від станції техобслуговування до Київського національного торговельно-економічного університету. Вимога щодо відстані обумовлена виключно метою заощадження бюджетних коштів, ефективністю, з врахуванням великих заторів та перевантаженістю доріг, також Замовником враховано факт, що в 10 км зоні перебуває достатня кількість СТО, які можуть надати зазначені послуги." За таких умов, зазначену вимогу Документації зможуть виконати лише ті учасники Процедури закупівлі, які мають спеціалізовані пункти, що розташовані на відстані саме не
більше 10 кілометрів від бази Замовника,, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. 7 Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме взагалі прибрати відстано до СТО. Зв свого боку гарантуємо, що відшкодування затрат на транспортні витрати буде включене до вартості нашої пропозиції. в противному випадку ми будемо оскаржувати цю вимогу в АМКУ, вже є багато практик АМКУ, колив цій частині вони стають на бік Виконавців. Дякуємо і гарного дня!
Розгорнути
Згорнути
більше 10 кілометрів від бази Замовника,, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. 7 Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме взагалі прибрати відстано до СТО. Зв свого боку гарантуємо, що відшкодування затрат на транспортні витрати буде включене до вартості нашої пропозиції. в противному випадку ми будемо оскаржувати цю вимогу в АМКУ, вже є багато практик АМКУ, колив цій частині вони стають на бік Виконавців. Дякуємо і гарного дня!
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 січня 2022 15:47
Відмовити у задоволенні вимоги.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 - послуги з миття автомобілів та подібні послуги |
Опис предмету закупівлі: |
послуги з миття автомобілів та подібні послуги
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
70 посл
Послуги з миття автомобілів та подібні послуги
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно з умовами договору про закупівлю | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2022 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Автолайф Центр |
49 950,00
UAH з ПДВ
|
49 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Автолайф Центр #35222000 |
Переможець |
49 950,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2022 09:30
|
ЗПВД лот 2.docx | укладений |
10 листопада 2022 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2022 12:47
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2022 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2022 11:45
|
Договір лот 2.pdf | укладений |
17 лютого 2022 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 11.1.1. п. 11.1. Договору вирішили зменшити обсяг закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в наданні послуг за лотом 2 - послуги з миття автомобілів та подібні послуги. .Кількість послуг за Договором становить 0 послуг. Ціна Договору становить 0 гривень 00 копійок. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 302 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 11.1.1. п. 11.1. Договору вирішили зменшити обсяг закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в наданні послуг. .Кількість послуг за Договором становить 0 послуг. Ціна Договору становить 0 гривень 00 копійок. |