Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(90610000-6 - Street-cleaning and sweeping services (Manual street cleaning services))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Потурай Орислава Василівна 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Потурай Орислава Василівна 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi |
National ID: | 04056115 |
Contact point: |
Kosmyna Mykhailo 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Additional contacts: |
Poturai Oryslava Vasylivna 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 39 245 214,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 грудня 2021 16:50 |
Enquiries until: | 18 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 39 245 214 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Тендерна документація
30 грудня 2021 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 16:24 |
7. Перелік змін.doc | |
30 грудня 2021 16:24 |
6.1. ДОДАТОК 3 до ТД нова редакція.docx | |
30 грудня 2021 16:24 |
6. ТД ручне прибирання нова редакція.docx |
30 грудня 2021 16:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2021 16:24 |
7. Перелік змін.doc
|
|||
30 грудня 2021 16:24 |
6.1. ДОДАТОК 3 до ТД нова редакція.docx
|
|||
30 грудня 2021 16:24 |
6. ТД ручне прибирання нова редакція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000099 ● b9d82da39e58450bbd146e1ff84224ae
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 15:28 |
11.02.2022 № 88
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 88
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-12-28-006668-b 28.12.2021 Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 10:07:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць), ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-006668-b), яку проведено Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04056115/profile) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 13:26:10
ПОЯСНЕННЯ
з приводу визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру, очікуваної вартості та/або на процедуру закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2021-12-28-006668-b)
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 04.02.2021 №32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради.
Відповідно до Державного класифікатора України ДК 002:2004, організаційно-правова форма господарювання Шевченківської районної адміністрації «орган місцевого самоврядування».
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.07.2021 № 1081 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради» та Положення про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 08.10.2021 № 914, до компетенції Шевченківської районної адміністрації належить розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; «Правила благоустрою м. Львова», затверджені ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 (зі змінами та доповненнями); Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; «Технічні правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54; «Методичні рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів», затверджені наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213; «Норми часу на роботи з прибирання об'єктів благоустрою населених пунктів», затверджені наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 №72; інші діючі нормативні документи.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розмір бюджетного призначення визначено у відповідності до бюджетних запитів та враховуючи ухвалу Львівської міської ради «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік» від 20 грудня 2021 року №1794.
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021/20775/download?cf_id=36.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №8 «Брюховичі» - послуги з ручного прибирання вулиць |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 971 206,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 19 857,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП ЛЕВ-6 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2022 19:12
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" |
3 888 801,76
UAH з ПДВ
|
3 888 801,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЛЕВ-6 |
3 940 413,05
UAH з ПДВ
|
3 940 413,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
Переможець |
3 888 801,76
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 11:02
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 лютого 2022 11:02
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
3 888 801,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2023 10:00
|
Додаткова № до 24-Т-22.pdf | зміни до договору |
08 березня 2023 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2023 16:37
|
Додаткова 3 до 24-Т-22.pdf | зміни до договору |
05 січня 2023 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:46
|
Додаткова 2 до 24-т-22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:14
|
Додаткова до 24-т-22.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2022 10:46
|
24-т-22.pdf | укладений |
28 лютого 2022 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору в частині зменшення обсягів закупівлі та договірної ціни. Пункт 3.1. та Додаток №1 викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 24/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та викласти п. 10.1. у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 24/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору на початку наступного року та доповнити розділ 3 Договору пунктом 3.1.1. Ціна Договору для закупівлі додаткового обсягу товару у 2023 році становить 705860,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 24/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо зменшення договірної ціни на закупівлю додаткового обсягу послуг на початку наступного року та пункт 3.1.1. викладено у новій редакції. Ціна Договору для закупівлі додаткового обсягу послуг у 2023 році становить 705 569,86 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 24/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |