Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55510000-8 Canteen services (Services for the organization of children's nutrition in educational institutions, which are subordinated to KU "TsFGDZUSO Primorsky district of Odessa")
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Сафронова Ірина Русланівна +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Institution "Center for Financing and Economic Activity of Educational Institutions and Institutes of the Primorsky District of Odessa" |
National ID: | 40703130 |
Contact point: |
Safronova Iryna Ruslanivna +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 36 620 030,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 грудня 2021 13:33 |
Enquiries until: | 04 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 36 620 030 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Тендерна документація
28 грудня 2021 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 16:55 |
ТД послуги їдалень нова редакція.docx | |
28 грудня 2021 16:54 |
Перелік змін.docx |
28 грудня 2021 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2021 16:55 |
ТД послуги їдалень нова редакція.docx
|
|||
28 грудня 2021 16:54 |
Перелік змін.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-01-000009 ● 6d4f7ad01e434c88a70fe56f772d6953
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2022 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.08.2022 № 33-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.08.2022 № 33-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-13-009826-c 13.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-15 16:14:05
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти, які підпорядковані КУ «ЦФГДЗУСО» Приморського району м. Одеси)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-13-009826-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому в пункті 1.2 розділу І договору про закупівлю № П-1/2022 від 08.02.2022, укладеного між Вами та ТОВ «Південьпрод» (Лот 1) передбачено виготовлення готових страв лише для категорії учнів 1-4 кл. – 2318 учнів та для пільгового контингенту – 175 учнів, при тому, що згідно тендерної пропозиції, наданої ТОВ «Південьпрод», в розрахунок вартості послуг на суму 9 519 651,00 грн входила також категорія учнів школи № 75 в кількості 111 учнів, однак, організація харчування для вищевказаної категорії учнів школи № 75 в кількості 11 осіб в договорі не передбачено?
Слід відмітити, що вищевикладене свідчить про недотримання вимог пункту 4 статті 41 Закону, якими передбачено наступне: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиціях/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквіваленту зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-20 14:11:55
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 15 вересня 2022 року до процедури закупівлі UA-2021-12-13-009826-c.
По суті заданого Вами запитання, а саме: «Чому в пункті 1.2 розділу І договору про закупівлю № П-1/2022 від 08.02.2022, укладеного між Вами та ТОВ «Південьпрод» (Лот 1) передбачено виготовлення готових страв лише для категорії учнів 1-4 кл. – 2318 учнів та для пільгового контингенту – 175 учнів, при тому, що згідно тендерної пропозиції, наданої ТОВ «Південьпрод», в розрахунок вартості послуг на суму 9 519 651,00 грн входила також категорія учнів школи № 75 в кількості 111 учнів, однак, організація харчування для вищевказаної категорії учнів школи № 75 в кількості 11 осіб в договорі не передбачено?» повідомляємо, що до вищезазначеного договору про закупівлю № П-1/2022 від 08.02.2022 (далі - Договір), укладеного між КУ«ЦФГДЗУСО Приморського району м. Одеси» та ТОВ «Південьпрод» (Лот 1) укладено Додаткову угоду № 3 від 19.09.2022 року (додається) про внесення відповідних змін до Договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-15 16:32:56
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти, які підпорядковані КУ «ЦФГДЗУСО» Приморського району м. Одеси)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-13-009826-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-20 14:17:25
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 15 вересня 2022 року до процедури закупівлі UA-2021-12-13-009826-c.
По суті заданого Вами запитання, а саме: «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» повідомляємо, що з метою своєчасного та безперебійного харчування дітей в закладах освіти, які підпорядковані КУ «ЦФГДЗУСО Приморського району м. Одеси», харчування здійснюється з додержанням вимог Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису на 2022 рік; Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Розрахункова вартість організації харчування 1 учня на день визначається на підставі чотирьохтижневого меню, калькуляції витрат на 1 послугу, та у відповідності з рішенням Одеської міської ради щодо встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Одеси.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-primor/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 13:48:11
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти, які підпорядковані КУ «ЦФГДЗУСО» Приморського району м. Одеси)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-13-009826-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступного питання:
Чому, тендерна документація містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають вимогам пункту 6 частини 1 статті 17 Закону ?
Так, пунктом 3.1 «Документи, які надаються переможцем (юридичною особою)» розділу 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону» додатку 1 до тендерної документації Вами зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
3) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Однак, пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі в разі, якщо: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення...
Таким чином, вищезазначене свідчить про порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-21 10:44:59
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2022 року до процедури закупівлі UA-2021-12-13-009826-c.
По суті заданого Вами запитання, а саме: «Чому, тендерна документація містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають вимогам пункту 6 частини 1 статті 17 Закону ?» повідомляємо, що Замовником допущено технічну помилку, а саме: в пункті 3.1 «Документи, які надаються переможцем (юридичною особою)» розділу 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону» додатку 1 до тендерної документації зазначено: « службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
У відповідності до п.1 ч.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю;
Відповідно до абз. 1 п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (Затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082):
«Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю».
Замовником 13 грудня 2021 року оголошено процедуру закупівлі та завантажено відповідну тендерну документацію.
Крім того замовником встановлено окремі критерії визначені в електронних полях оголошеннях у т.ч. за ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі:
«Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури»
Отже замовником у електронному полі визначено вимоги щодо ст. 17 у повній відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абз. 2 п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (Затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082):
«У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.»
Тобто встановлена вимога щодо учасника відповідає ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення будуть усунені шляхом розірвання Договорів.
2022-09-29 09:40:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
-
2022-09-30 15:08:07
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Організація харчування в закладах освіти Приморського району м. Одеси: ЗОШ № 39, 43, 47, 52, 107, 119, гімназія №1. |
Опис предмету закупівлі: |
Організація харчування в закладах освіти Приморського району м. Одеси: ЗОШ № 39, 43, 47, 52, 107, 119, гімназія №1.
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 5 438 440,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 27 192,20 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» Адреса: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна,134 Код: 40703130, МФО: 820172, Банк: ДКСУ м. Київ, р/р: UA908201720344291011200096633 UA058201720344231013200096633 Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот № 4 – 163 153,20 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія подається у складі тендерної пропозиції в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Разом з електронною гарантією Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує гарантію та ліцензію установи на право здійснення фінансових операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Гаранта. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, покладаються на Учасника. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 163153.2 UAH |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |