Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
8 200,00 UAH
UA-2021-11-11-002207-b c2292c2471a44603adb0cb8c39447c25
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищук Ольга Миколаївна

+380412420809 buxstat@zt.ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління статистики у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 02360412
Вебсайт: http://www.zt.ukrstat.gov.ua/
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Контактна особа: Онищук Ольга Миколаївна
+380412420809
buxstat@zt.ukrstat.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Згідно договору. Звіт оприлюднений в межах загального договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання акту наданих/ виконаних послуг. Місцезнаходження Замовника: 10003, вул. М. Сціборського, 6а, м. Житомир. Код ЄДРПОУ: 02360412. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи виконавчої влади, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Тип процедури закупівлі: абзац 5 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 1200UAH без ПДВ
ремонт сервера HP DL360p GE8 (заміна вентилятора)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Ціна за одиницю: 720UAH без ПДВ
ремонт комутатора D-Link DES-1024D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Ціна за одиницю: 860UAH без ПДВ
ремонт комутатора D-Link DGS-3024
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
Ціна за одиницю: 570UAH без ПДВ
ремонт блока безперебійного живлення APC 650 (заміна акумуляторів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
Ціна за одиницю: 514UAH без ПДВ
заправка картриджа Xerox 3428 (з відновленням та зі збросом чипа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості наданих послуг протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання акту-приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

11 листопада 2021 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Морговська Оксана Юріївна
#2760702107
Переможець 8 200,00
UAH
11 листопада 2021 14:54

Документи

11 листопада 2021 14:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 15:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ремонт сервера HP DL360p GE8 (заміна вентилятора) 1 послуга 1 200,00
UAH
ремонт комутатора D-Link DES-1024D 1 послуга 720,00
UAH
ремонт комутатора D-Link DGS-3024 1 послуга 860,00
UAH
ремонт блока безперебійного живлення APC 650 (заміна акумуляторів) 5 послуга 570,00
UAH
заправка картриджа Xerox 3428 (з відновленням та зі збросом чипа) 5 послуга 514,00
UAH