Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Сума
8 200 UAH
UA-P-2021-11-11-003557-c ● 08ce141cee2f4466a9c84ab031f7de93
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 листопада 2021 13:52
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Головне управління статистики у Житомирській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02360412
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
Житомир,
10003,
вул. Миколи Сціборського, 6а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, ремонт сервера HP DL360p GE8 (заміна вентилятора) - 1 послуга, ремонт комутатора D-Link DES-1024D - 1 послуга, ремонт комутатора D-Link DGS-3024 - 1 послуга, ремонт блока безперебійного живлення APC 650 (заміна акумуляторів) - 5 послуга, заправка картриджа Xerox 3428 (з відновленням та зі збросом чипа) - 5 послуга
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 200 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | Джерело фінансування закупівлі кошти державного бюджету (загальний та спеціальний фонд) | 8200 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2021
11. Примітки: Місцезнаходження Замовника: 10003, вул. М. Сціборського, буд. 6а, м. Житомир. Код ЄДРПОУ: 02360412. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи виконавчої влади, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: абзац 5 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи замовника
11 листопада 2021 13:58
|
Електронний підпис |