Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
запасні частини до вантажних вагонів
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія 380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бражник Андрій Вікторович (056) 793-02-74 A.Brazhnik@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Gubarenko Viktoria Anatoliyivna 380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Brazhnik Andriy Viktorovich (056) 793-02-74 A.Brazhnik@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 19:00 |
Очікувана вартість: | 36 643 200,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 листопада 2021 16:14 |
Enquiries until: | 24 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 36 643 200 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
03 листопада 2021 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 16:11 |
ТД .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000119 ● 4ab5475edf504211ba8d75757d1391b7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 №91
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 лютого 2022 року № 91
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-11-03-014397-a від 03.11.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-22 09:37:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Запасні частини до вантажних вагонів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-014397-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Чому у річному плані (UA-P-2021-11-03-002553-c) не зазначено назв частин предмета закупівлі (лотів) та коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 Закону?
3) Яким чином переможець процедури закупівлі ТДВ «Попаснянський вагоноремонтний завод» по лотах №1 та №2 виконав вимоги пункту 4.1 розділу 4 Додатку 2 тендерної документації, а саме: «при виникненні технічних труднощів (збоїв) з вчасним формуванням довідки про відсутність заборгованості учасників зі сплати податків та зборів в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України переможець надає скановану копію паперової довідки або електронний документ від уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану(ий) після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір», оскільки довідка про наявність чи відсутність такої заборгованості автоматично не була сформована в електронній системі закупівель?
4) Чому договір від 30.12.2021 №ПР/НХ-21871/НЮ із ТДВ «Попаснянський вагоноремонтний завод» укладено на суму 11 764 032,00 грн., в той час як остаточна ціна пропозиції цього учасника за результатами аукціону по лоту №1 становила 11 765 000,00 гривень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-24 13:00:23
ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху(запасні частини до вантажних вагонів)
ЗАХІДНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2021-11-03-014397-a ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху(запасні частини до вантажних вагонів) (далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке.
1.Технічні та якісні характеристики предмета ЗАКУПІВЛІ, а саме запасних частин до вантажних вагонів, які необхідні для ремонту , згідно з вимогами «Настанови з деповського ремонту ЦВ-0142», затвердженої наказом УЗ від 26.12.2013 № 468-Ц. Очікувана вартість закупівлі визначена за результатами маркетингових досліджень ринку запасних частин до вантажних вагонів на підставі наданих комерційних пропозицій, а також за вартісними показниками останньої закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному сайті Регіональної філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» за посиланням https://smarttender.biz/TenderMirror?mirrorId=5804311
2. У річному плані закупівлі UA-P-2021-11-03-002553-c у графі «Примітка» зазначено очікувану вартість закупівлі за кожним лотом, позаяк технічна можливість розмістити інформацію стосовно частин предмету закупівлі – відсутня.
3. Рішення щодо відповідності пропозиції переможця процедури ЗАКУПІВЛІ – Попаснянського вагоноремонтного заводу ( далі- УЧАСНИК) вимогам п.4.1 розділу 4 додатку 2 було прийнято на підставі отриманої інформації із загальнодоступного сайту «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», з якої було отримано підтвердження щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів УЧАСНИКА станом на 27.12.2022 (Скріншот додається).
4. Відповідно до ч.4 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Таким чином, в результаті перерахування ціни за результатами аукціону договір за лотом №1 з УЧАСНИКОМ було укладено на суму 11764032,00 грн.
Уповноважена особа регіональної
філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця», відповідальна
за організацію та проведення процедур Євген КРУТЬ
закупівель товарів за напрямом
фінансування «матеріально-технічні ресурси»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 4. Кришка люка піввагона нова, габарит 1 ВМ |
Опис предмету закупівлі: |
Кришка люка піввагона нова, габарит 1 ВМ
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 494 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 32 480,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 64950 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем на 45-й банківський день від дати поставки товару за умови наявності належним чином оформленого акту приймання-передачі товару. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2021 11:25
|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ" |
6 475 950,00
UAH з ПДВ
|
6 475 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод |
6 494 400,00
UAH з ПДВ
|
6 494 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ" #37928845 |
Переможець |
6 475 950,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 15:29
|
21852.docx | укладений |
21 квітня 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 11:26
|
21852 лот 4 .pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:26
|