Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
14 135,10 UAH
UA-2021-11-03-000265-b 271b73332a2c480fa542f6ed6fa7ed77
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

380443097353 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
380443097353
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: тендерним комітетом двічі проводились відкриті торги на закупівлю 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з проведення контролю за якістю стічних вод), а саме: - оголошенняUA-2021-05-26-000874-c, звіт про результати проведення процедури сформований27 липня 2021; - оголошенняUA-2021-04-08-003380-c, звіт про результати проведення процедури UA-2021-07-27-001443-a сформований 14 червня 2021року. Двічі процедура відмінена на підставі абз. 1 п. 1 ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» - у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. З оглядуна вищевикладене, для закупівлі послуги: ДК 021:2015 –50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, просимо розглянути можливість проведення переговорної процедури закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (двічі відмінено процедуру відкритих торгів). Для участі у переговорній процедурі закупівлі послуг пропонуємо запросити підприємства: - ТОВ «Київ Рітейл Сервіс»,03680, м. Київ. б-р. Івана Лепсе, буд. 4, тел. 044-205-37-81; - ТОВ "Делота-Сервіс"40035, м. Суми, пр-кт М.Лушпи,11,тел. 0542 32-24-92; - ТОВ "Центр Сервісу Омега",03039, м. Київ, провулок Червоноармійський, буд. 14, тел. 044-206-08-56; - ТОВ «Ерасервіспарк», 03115,м. Київ, вул. М.Краснова,8, оф.21, тел.044-423-13-02. Вирішили: Керуючись . 1 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», застосувати переговорну процедуру закупівлі для закупівлі 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій), запросити на участь у переговорах учасника, а саме: - ТОВ «Київ Рітейл Сервіс»,03680, м. Київ. б-р. Івана Лепсе, буд. 4, тел. 044-205-37-81; - ТОВ "Делота-Сервіс"40035, м. Суми, пр-кт М.Лушпи,11,тел. 0542 32-24-92; - ТОВ "Центр Сервісу Омега",03039, м. Київ, провулок Червоноармійський, буд. 14, тел. 044-206-08-56; - ТОВ «Ерасервіспарк», 03115,м. Київ, вул. М.Краснова,8, оф.21, тел.044-423-13-02. Призначити переговори: 09.11.2021 о 13:00 за адресою вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. Затвердити запрошення на переговори. Кінцевий строк подання пропозиції 09.11.2021 о 13:00 особисто або поштою за адресою вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 (тел.+38-044-309-73-53). Пропозиції, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розглядаються, вважаються замовником такими, що не надані та повертаються учаснику. Передача пропозиції учасником або іншою особою установі зв’язку після 09.11.2021 о 13:00 не може розцінюватися як своєчасне надання пропозиції, якщо такі документи отриманні замовником за адресою: вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 (тел.+38-044-309-73-53), після закінчення зазначеного строку.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 09:08
Оскарження наміру укласти договір: 04 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі за кодом ДК 021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій) З метою забезпечення безперебійного технологічного процесу та дотримання вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 №265/95-ВР (із змінами) заступником начальника виробничого підрозділу Заїчко Віктором Юрійовичем, відповідальним за проведення моніторингу ринку цін по виробничому підрозділу Український центр по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» була проведена робота з отримання комерційних пропозицій від потенційних надавачів послуг. Оскільки вартість послуг з технічного обслуговування одного реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) в місяць за отриманими комерційними пропозиціями значно перевищувала вартість останньої закупівлі, яка складала по: Лот № 1 - 397,92 грн з ПДВ грн за обслуговування одного РРО згідно договору УЗ/ЦЛ-20161/Ю укладеного за результатами проведення відкритих торгів ЦБД № UA-2020-01-17-000604-c; Лот № 2 - 408,00 грн з ПДВ грн за обслуговування одного РРО згідно договору №УЗ/ЦЛ-2064/Ю від 04.02.2020 укладеного за результатами проведення відкритих торгів ЦБД № UA-2019-12-18-001494-а; Лот № 3 - 478,80 грн з ПДВ грн за обслуговування одного РРО згідно договору №УЗ/ЦЛ-2077/Ю від 05.02.2020 укладеного за результатами проведення відкритих торгів ЦБД № UA-2019-12-18-001494 - a; очікувана вартість послуги розрахована в межах збільшення останньої закупівлі на рівень інфляції 2020 року згідно наказу Мінекономіки № 275 від 12.02.2020 року "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Лот №1 - Виробничий підрозділ Український центр по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» № з/п Опис послуги (складові послуги) Плановий обсяг послуги Очікувана ціна закупівлі, грн без ПДВ, за од. Очікувана вартість закупівлі, грн без ПДВ 7=4*5*6 Од. виміру Кількість об'єктів Кількість місяців 1 2 3 4 5 6 7 1. Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій Мini шт. 2 8 348,23 5 571,65 Разом, грн без ПДВ 5 571,65 ПДВ 1 114,33 Всього, грн з ПДВ 6 685,98 Лот №2 - Виробничий підрозділ Український центр по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» № з/п Опис послуги (складові послуги) Плановий обсяг послуги Очікувана ціна закупівлі, грн без ПДВ, за од. Очікувана вартість закупівлі, грн без ПДВ 7=4*5*6 Од. виміру Кількість об'єктів Кількість місяців 1 2 3 4 5 6 7 1. Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій Мini шт. 1 8 357,00 2 856,00 Разом, грн без ПДВ 2 856,00 ПДВ 571,20 Всього, грн з ПДВ 3 427,20 Лот №3 - Виробничий підрозділ Український центр по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця № з/п Опис послуги (складові послуги) Плановий обсяг послуги Очікувана ціна закупівлі, грн без ПДВ, за од. Очікувана вартість закупівлі, грн без ПДВ 7=4*5*6 Од. виміру Кількість об'єктів Кількість місяців 1 2 3 4 5 6 7 1. Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій Мini шт. 1 8 418,95 3 351,60 Разом, грн без ПДВ 2 856,00 ПДВ 670,32 Всього, грн з ПДВ 4 021,92 Дана закупівля передбачена витягом із Зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік, затвердженого рішенням Комісії із формування Зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця» (протокол № ____/21 від ___.___.2021 року). Начальник виробничого підрозділу Український центр по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті філії «Пасажирська компанія» Н.В. Ніколова Відповідальна особа – виробничого підрозділу Український центр по обслуговуванню пасажирів На залізничному транспорті філії «Пасажирська компанія» В.Ю. Заїчко
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 685,98 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг відповідно умов договору Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС" (ТОВ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС")
#39834314
Переможець 6 640,00
UAH
23 листопада 2021 09:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2021 09:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС" (ТОВ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС")
#39834314
6 640,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 14:47
Звіт Київ Рітейл 21400.doc укладений
31 серпня 2022 14:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:24
Повідомлення Додаткова угода Рітейл (1).doc зміни до договору
22 грудня 2021 15:24
03.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 13:27
УЗ_ЦЛ–21400_Ю_.pdf укладений
10 грудня 2021 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 1). найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2). унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-11-03-000265-b, Лот№1 3). дата укладення та номер договору про закупівлю: від 09.12.2021, УЗ/ЦЛ-21400/Ю 4). найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС». 5). ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 39834314 6). Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 03680, м. Київ, б-р Івана Лепсе, буд. 4, тел. /факс: (044) 205-37-82 7). дата внесення змін до договору: 21.12.2021 р. 8). випадки для внесення змін до істотних умов договору з відповідно до цієї статті: частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- зміни умов у зв'язку із продовженням на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. 9). опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пункту 1.1, 9.2, 17.1, 20.1.3 та Додатку №3 Вартість послуг з технічного обслуговування РРО для виробничого підрозділу Український центр по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» на 2021 рік» та січень 2022 року викласти їх в новій редакції. Договір продовжено до 31 січня 2022 10). Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-21400/Ю/ДУ-1 11). Сума договору після внесення змін: 7 470,00 грн. без ПДВ 12). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ–21400/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: З/ЦЛ-21400/Ю/ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 660,00
UAH