50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій).
Сума
14 135,10 UAH
UA-P-2021-11-03-000218-c 1729686c35984928aaef82b8f573c7e7
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 листопада 2021 09:13
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41022900
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 01032, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій).

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 14 135,10 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 14 135, 10 грн. З ПДВ (чотирнадцять тисяч сто тридцять п’ять грн. 10 коп.), в т.ч. по: Лоту №1 – 6 685,98 (шість тисяч шістсот вісімдесят п’ять грн. 98 коп.); Лоту №2 – 3 427,20 (три тисячі чотириста двадцять сім грн. 20 коп.); Лоту №3 – 4 021,92 (чотири тисячі двадцять одна грн. 92 коп.); 14135.1 UAH

9. Процедура закупівлі: Переговорна процедура

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

11. Примітки: 1) найменування замовника: Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2) місцезнаходження замовника вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032, фактична: м. Київ, вул.. Уманська 8. 3) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, 41022900 4) категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону 5) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій).6) Очікувана вартість предмета закупівлі: 14 135, 10 грн. З ПДВ (чотирнадцять тисяч сто тридцять п’ять грн. 10 коп.), в т.ч. по: Лоту №1 – 6 685,98 (шість тисяч шістсот вісімдесят п’ять грн. 98 коп.); Лоту №2 – 3 427,20 (три тисячі чотириста двадцять сім грн. 20 коп.); Лоту №3 – 4 021,92 (чотири тисячі двадцять одна грн. 92 коп.);7) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) - 8) вид закупівлі: процедура закупівлі: (замовник, визначений у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону) – переговорна процедура закупівлі 9) орієнтовний початок проведення: листопад 2021 року 10) застосування рамкової угоди – не застосовується

Документи замовника

03 листопада 2021 09:13
Електронний підпис