Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕХАНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 02547783 |
Місцезнаходження: | 62472, Україна , Харківська обл., м. Мерефа, вул. Дніпровська, буд. 207 |
Контактна особа: |
Олександр Юрійович Прохоров +380572521031, +380996220992 pr.mehteh@ptukh.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 509 418,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Тендерна документація
28 жовтня 2021 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 11:42 |
Тендерна документацiя (обладнання).doc | |
28 жовтня 2021 11:42 |
Додатки_4.doc | |
28 жовтня 2021 11:41 |
Додатки_1-3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-27-000024 ● e3d0d0c10e414db2bade40fb4d5edd71
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2022 18:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.12.2022 № 287
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.12.2022 № 287
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2021-10-28-003907-a 28.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-30 10:19:18
Запит щодо надання інформації
Керівнику
ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕХАНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
__________________________________________
62472, Україна, Харківська обл., м. Мерефа,
вул. Дніпровська, буд. 207
Запит щодо надання інформації
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Електричні побутові прилади, (ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади) (електро-побутові прилади для навчально-практичного центру з професії "Кухар", "Кондитер")» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-003907-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 р. №922-VIII «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, прошу Вас надати пояснення (інформації та документів) за наступними питаннями:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість в сумі 1509418 (один мільйон п’ятсот дев’ять тисяч чотириста вісімнадцять) грн.,00 коп. Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань за наступними договорами:
- договір поставки від 08.12.2021 р. №УПП-1;
- договір поставки від 08.12.2021 р. №УПП-2;
- договір поставки від 08.12.2021 р. №УПП-3,
а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
3. Прошу надати інформацію стосовно того, що Вашим підприємством неоприлюднені звіти про виконання договорів підряду в порядку, що передбачено п. 12 ст. 10 р. ІІІ Закону України від 25.12.2015 р. №922-VIII «Про публічні закупівлі»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор /Р.П. Громика/
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-04 13:42:48
Інформація
Зазначено у вкладеному файлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2023-01-17 11:58:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 3 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 324 113,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 620,57 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Код КЕКВ 3110 - 288213 грн. Код КЕКВ 2210 - 35900 грн. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
322 302,00
UAH з ПДВ
|
317 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ОБЛАДНАННЯ" |
324 113,00
UAH з ПДВ
|
317 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" #39224504 |
Переможець |
317 340,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 22:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 16:07
|
Лист .pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:01
|
Дод.угода 3 Дог. УПП_3.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:55
|
Лист покращення.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:54
|
Дод.угода 2 Дог. УПП_3.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 16:11
|
ДУ 1дог УПП-3.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 11:42
|
Договір № УПП-3 від 08.12.2021 (обладнання).pdf | укладений |
09 грудня 2021 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зазначені зміни у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | УПП-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зазначені зміни у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | УПП-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зазначені зміни у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | УПП-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |