Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ "Хорольський агропромисловий фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету" |
Код ЄДРПОУ: | 33376889 |
Вебсайт: | http://www.xapkpdaa.org.ua |
Місцезнаходження: | 37800, Україна , Полтавська обл., місто Хорол, вул. Небесної Сотні, 73 |
Контактна особа: |
Жанна Чубенко +380950200247 cl0999091795@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 11:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
25 жовтня 2021 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 10:06 |
Договір Тов Тег.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-23-000057 ● 75d87ffb622545f2ab429f49030215b9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.05.2022 № 12-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
23.05.2022 № 12-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-10-25-001636-b, 25.10.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-23 15:36:08
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 2742617,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-25-001636-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2021 і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо укладення договору відсутня.
1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕГ»?
2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель?
3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-26 18:24:10
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 23 травня 2022 року
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 2742617,00 гривень, 23 травня 2022 року надійшов запит від Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про отримання інформації та підтверджуючих документів стосовно укладання договору або відміну переговорної процедури за ідентифікатором закупівлі UA-2021-10-25-001636-b.
У відповідь на запит Відокремлений структурний підрозділ "Хорольський агропромисловий фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету" (надалі - Замовник) повідомляє наступне:
28 жовтня 2021 року Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-10-25-001636-b. Замовником договір з переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕГ» не укладався, оскільки виконавчим комітетом Хорольської міської ради не був затверджений тариф на теплову енергію, її виробництво та постачання, послугу з постачання теплової енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення, у розмірі відповідно до узгодженої ціни пропозиції учасника процедури закупівлі.
18 листопада 2021 року тендерним комітетом прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі (протокол №31 від 18 листопада 2021 року) з підстави, що передбачена пунктом 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі".
Повідомлення про відміну закупівлі не було оприлюднено в електронній системі закупівель у строки та порядку згідно зі ст. 10 та ч. 19 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" через збій у системі з технічних причин, що мав місце на той період часу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 2742617,00 гривень, 23 травня 2022 року надійшов запит від Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про отримання інформації та підтверджуючих документів стосовно укладання договору або відміну переговорної процедури за ідентифікатором закупівлі UA-2021-10-25-001636-b. У відповідь на запит Відокремлений структурний підрозділ "Хорольський агропромисловий фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету" (надалі - Замовник) пояснив, що 28 жовтня 2021 року Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-10-25-001636-b. У подальшому Замовником договір з переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕГ» не укладався, оскільки виконавчим комітетом Хорольської міської ради не був затверджений тариф на теплову енергію, її виробництво та постачання, послугу з постачання теплової енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення, у розмірі відповідно до узгодженої ціни пропозиції учасника процедури закупівлі. 18 листопада 2021 року тендерним комітетом прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі (протокол №31 від 18 листопада 2021 року) з підстави, що передбачена пунктом 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Повідомлення про відміну закупівлі не було оприлюднено в електронній системі закупівель у строки та порядку згідно зі ст. 10 та ч. 19 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" через збій у системі з технічних причин, що мав місце на той період часу. В ході моніторингу Замовником усунуто встановлене порушення, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Так, 26.05.2022 Замовником оприлюднено інформацію про відміну переговорної процедури за лотом № 1 та лотом № 2 закупівлі UA-2021-10-25-001636-b.
2022-06-15 13:33:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії) (Лот № 1 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії) (навчальні корпуси) |
Опис предмету закупівлі: |
на потребу 2022 року
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 481 049,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕГ" #40930095 |
Переможець |
1 481 049,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2021 11:56
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 травня 2022 19:54 |
Кінець періоду оскарження: | 06 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 травня 2022 19:54 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | Договір про закупівлю у строк, визначений пунктом 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" не укладено, що є підставою для відміни переговорної процедури закупівлі. |
26 травня 2022 19:54
|
Електронний підпис |
26 травня 2022 19:51
|
Протокол ТК 31 від 18.11.21 р..pdf |