Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб цільнозерновий 0,65 кг
Очікувана вартість
13 750,00 UAH
UA-2021-10-04-011317-b 88bbd04f0ef6456e897f16bbc6628ac8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Загризла

+380432466002 dnzgolubka61@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №61 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26243318
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, пр. Юності, буд. 30
Контактна особа: Вікторія Загризла
+380432466002
dnzgolubka61@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Місцезнаходження замовника: 21030 Україна, Вінницька область, м. Вінниця,пр. Юності, буд. 30
Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вид закупівлі: відповідно до абз.5 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вимоги Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305, якою змінено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, у замовника виникла потреба у товарах, які не планувалися з початку року у звязку з відсутністю даного товару у діючих нормах на момент планування, таким чином Замовник обєктивно не міг передбачити даної потреби у закупівлі. Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з перерозподілом коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі та фінансування інших видатків, керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
Хліб цільнозерновий 0,65 кг у кількості 550 кг
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 кілограми
Хліб цільнозерновий 0,65 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Юності,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

04 жовтня 2021 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ХЛІБ ВІННИЦЯ"
#43594489
Переможець 13 750,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 18:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 18:27