Хліб цільнозерновий 0,65 кг
Сума
13 750 UAH
UA-P-2021-10-04-011323-b ● 8a1ba366beb046b184b961ffc868d96d
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 жовтня 2021 18:21
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №61 Вінницької міської ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26243318
3. Місцезнаходження:
Україна,
Вінницька область,
м. Вінниця,
21030,
пр. Юності, буд. 30
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Хліб цільнозерновий 0,65 кг
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 13 750 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 13750 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2021
11. Примітки: Місцезнаходження замовника: 21030 Україна, Вінницька область, м. Вінниця,пр. Юності, буд. 30
Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вид закупівлі: відповідно до абз.5 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вимоги Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305, якою змінено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, у замовника виникла потреба у товарах, які не планувалися з початку року у звязку з відсутністю даного товару у діючих нормах на момент планування, таким чином Замовник обєктивно не міг передбачити даної потреби у закупівлі. Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з перерозподілом коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі та фінансування інших видатків, керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
Документи замовника
04 жовтня 2021 18:22
|
Електронний підпис |