Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 18:09 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Тендерна документація
01 жовтня 2021 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000078 ● b513fefdebf44a308b7fa180e241d1e3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-10-01-004322-a 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 15:03:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів рамні рейки, хрестовини, контррейкові рейки (Залізничне обладнання 34940000-8) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-004322-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону та укладання договору з АТ «Дніпропетровський стрілочний завод»;
2. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення щодо визначення переможця переговорної процедури та намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 14:15:52
Відповідь на вимогу
1. Запитом передбачено надання пояснення (інформацію, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону та укладання договору з АТ «Дніпропетровський стрілочний завод».
Замовник надає копії відповідних документів, на які містилися посилання у повідомленні про намір укласти договір.
2. Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000039 ● 3a9de93a924045a09ed2298a37b6e440
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 19:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022
№ 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-10-01-004322-a
01.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-10-01-004322-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 17 червня 2022 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі рамних рейок, хрестовин, контррейкових рейок (34940000-8 — залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2021-10-01-004322-a). Згідно з висновком ДАСУ за результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю установлено порушення вимог частини шостої статті 41 Закону. ДАСУ зазначає, що 12.10.2021 за результатами проведеної переговорної процедури закупівлі за номером UA-2021-10-01-004322-a між філією «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) та акціонерним товариством «Дніпропетровський стрілочний завод» (далі – АТ «Дніпропетровський стрілочний завод») укладено Договір № ЦЗВ-05-01921-01 на поставку залізничного обладнання (рамних рейок, хрестовин, контррейкових рейок), терміном дії – до 31.12.2021. Додатковою угодою від 07.12.2021 № 1 до зазначеного договору № ЦЗВ-05-01921-01 внесено зміни, якими продовжено термін його дії на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року та збільшено його вартість на суму, яка не перевищує 20 відсотків загальної вартості, визначеної в договорі (за лотами 1-4 відповідно). Водночас, станом на дату оприлюднення повідомлення про початок здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі (26.05.2022) Замовник не оголосив (не провів) відповідну процедуру закупівлі залізничного обладнання (рамних рейок, хрестовин, контррейкових рейок). Крім цього, згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель між Замовником та АТ «Дніпропетровський стрілочний завод» за результатами проведеної переговорної процедури закупівлі за номером UA-2021-10-21-002383-c укладено договір поставки від 02.11.2021 № ЦЗВ-05-01721-01 (далі – Договір № ЦЗВ-05-01721-01) предметом якого є, зокрема, залізничне обладнання (рамні рейки, хрестовини, контррейкові рейоки), яке є аналогічним обладнанню, що закупляється за Договором № ЦЗВ-05-01921-01. Поряд з цим, Договір № ЦЗВ-05-01721-01 діє до 31.03.2022. Отже, Замовник станом на дату проведення моніторингу процедури закупівлі (26.05.2022) не провів відповідну процедуру закупівлі залізничного обладнання, 07.12.2021 уклав додаткову угоду № 1 до Договору № ЦЗВ-05-01921-01 на залізничне обладнання, яке закупляється за Договором № ЦЗВ-05-01721-01 та період дії якого охоплює перший квартал 2022 року (початок наступного року), чим, на думку ДАСУ, порушив вимоги частини шостої статті 41 Закону. Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Замовник категорично не погоджується із висновками ДАСУ з огляду на наступне. Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Станом на дату укладання додаткової угоди було передбачена закупівля відповідної продукції у 2022 році, яка є критично важливою для функціонування залізничної інфраструктури. Проведення відповідних процедур закупівлі передбачалося у першому кварталі поточного року. Отже, укладаючи додаткову угоду, Замовник діяв відповідно до норм Закону. Внаслідок збройної агресії Російської Федерації проведення зазначених процедур закупівель після 24.02.2022 р. у звичний спосіб стало неможливим. Замовник здійснює закупівлі, зокрема, відповідно до постанов КМУ №169 від 28.02.2022 р. та №185 від 02.03.2022 р. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що завдяки наявності зазначеної додаткової угоди Укрзалізниця мала можливість оперативно відновлювати зруйновану залізничну інфраструктуру.
2022-06-22 13:54:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | 01.07.2022 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновку від 17.06.2022 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-10-01-004322-a (22-П). |
Дата публікації: | 04 липня 2022 |
Документи:
04 липня 2022 09:54
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 596 242,95 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Дніпропетровський стрілочний завод" #14367980 |
Переможець |
4 458 355,28
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 18:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2022 14:13
|
ЦЗВ-05-01321-01.pdf | укладений |
29 червня 2022 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:30
|
ЦЗВ-05-01321-01.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 13:40
|
ЦЗВ-05-01321-01.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 13:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01321-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |