Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку, швидкозшивачі, папки на зав`язках).
Очікувана вартість
9 650,00 UAH
UA-2021-09-27-002956-b c3433c2f680b44f084f4f7b63060a884
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Гавриленко

+380505169652 tender919@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24179564
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вул.Новікова, будинок 15-Б
Контактна особа: Андрій Гавриленко
+380505169652
tender919@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2021 10:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2021 10:44
Очікувана вартість: 9 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку, швидкозшивачі, папки на зав`язках).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Новікова, 15-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає Специфікації (Додатку №1) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Продавця протягом 7 робочих днів, при наявності бюджетного фінансування у Покупця. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2021 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 11:26
IMG_0001.pdf
27 вересня 2021 11:26
IMG_0002.pdf
27 вересня 2021 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 11:26
IMG_0001.pdf
27 вересня 2021 11:15
IMG_0001.pdf
27 вересня 2021 11:06
IMG_0001.pdf
27 вересня 2021 11:26
IMG_0002.pdf
27 вересня 2021 11:15
IMG_0002.pdf
27 вересня 2021 11:06
IMG_0002.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 вересня 2021 10:54
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Помилково була внесена інша сума очікуваної вартості предмета закупівлі у річний план закупівлі і у оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Документи:
28 вересня 2021 10:54
Електронний підпис
28 вересня 2021 10:53
IMG_0001.pdf