: ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку, швидкозшивачі, папки на зав`язках).
Сума
9 650 UAH
UA-P-2021-09-27-001884-b ● 180db14a7f524218ba603f2fc41f1a7f
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 вересня 2021 10:14
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24179564
3. Місцезнаходження:
Україна,
Луганська область,
місто Сєвєродонецьк,
93404,
вул.Новікова, будинок 15-Б
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
: ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку, швидкозшивачі, папки на зав`язках).
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 650 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 9650 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
вересень, 2021
11. Примітки: ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ТА
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА УЧАСНИКІВ
1.Інформація про Замовника.
1.1. Найменування замовника: Управління соціального захисту населення Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.
1.2. Місцезнаходження замовника: вул. Новікова, 15-б, м.Сєвєродонецьк, Луганська обл., 93416.
1.3. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 24179564.
2. Предмет закупівлі.
2.1. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку, швидкозшивачі, папки на зав`язках).
2.2. Вид предмета закупівлі: Товар.
2.3. Код та назва відповідного класифікатора закупівлі: ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку, швидкозшивачі, папки на зав`язках).
3. Вимоги до предмета закупівлі, характеристики предмета закупівлі, детальний опис предмета закупівлі.
3.1 Вимоги до предмета закупівлі, характеристики предмета закупівлі, детальний опис предмета закупівлі надані у ДОДАТКУ № 1.
3.2. Умови упаковки: товар має бути надійно упакований.
4. Місце поставки Товару: вул. Новікова, 15-б, м.Сєвєродонецьк, Луганська обл., 93416.
5. Кінцева дата строку поставки Товару: сім днів після підписання договору.
6. Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Продавця протягом 7 робочих днів, при наявності бюджетного фінансування у Покупця. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9650,00 грн (Девять тисяч шістьсот п'ятьдесят гривень, 00 коп.), у т.ч. ПДВ.
8. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій визначаються відповідно до частини першої статті 29 Закону.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
10. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % очікуваної вартості – 96,5 грн.
12. Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен подати «ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКА», у складі якої учасником пропонується ціна. «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА» подається у вигляді, наведеному у ДОДАТКУ № 2, та учасник не може відступати від даної форми.
13. Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати «ДОВІДКУ
ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ за 2019-2020 рік», до якої прикласти скановані копії подібних договорів за 2019-2020 рік – не менше, як 3(три) разом з видатковими накладними до цих договорів, та листами – відгуками до цих договорів, в яких визначається повне та якісне виконання цих договорів, (ДОДАТОК № 3), чим документально підтверджується досвід виконання аналогічних договорів.
14.Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf, у складі «ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА», як додаток до неї, наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірену підписом, з датою та печаткою;
- копію витягу з реєстру платників єдиного податку (за наявності), завірену підписом, з датою та печаткою;
- інформацію в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника: найменування, місцезнаходження та місце реєстрації, телефон, електронна адреса, банківські реквізити, керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові), телефони для контактів, ПІБ та телефон повноважної та контактної особи, завірену підписом, з датою та печаткою;
- сертифікат якості, або висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи на кожну позицію назви товару;
- Проект «ДОГОВОРУ КУПІВЛІ - ПРОДАЖУ» заповнений, підписаний, з печаткою та датою, та з заповненим Додатком (Спеціфікацією), підписаним, з печаткою та датою. ( ДОДАТОК № 4 )
15. Проект «ДОГОВОРУ КУПІВЛІ – ПРОДАЖУ» складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі, та урахуванням умов статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», в письмовій формі, відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
16. У разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог до предмета закупівлі, характеристик предмета закупівлі, детального опису предмета закупівлі, не укладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед інших учасників, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом.
ДОДАТОК № 1.
Вимоги до предмета закупівлі, характеристики предмета закупівлі, детальний опис предмета закупівлі
№ Назва товару та вимоги до нього
1. Офісний папір для друку. Критерій Одиниця виміру Показник
Виробник - торгова марка TRIDENT GROUP «ROYAL TOUCH»
Формат - А4
Розмір мм 210х297
Щільність г/м2 80+/-2,5%
Товшина мікрони 105мін
Маса г/см3 1,32 мін
Яскравість ISO % 91мін
Білизна CEI % 155 мін
Непрозорість % 92 мін
Відбір парафіну No. 14 А
Коефіцієнт розриву поздовжний - 45 мін
поперечний 48 мін
Довжина розриву поздовжня м 4800 мін
поперечна 2400 мін
Гладкість по Бендтсену верх m1/мін 140+/-80
низ 250+/-80
Жорсткість поздовжня Taber 2,1 мін
поперечна 1 мін
2 Швидкосшивач Товшина мм 0,4
Формат - А4
3 Папки на зав`язках Товшина мм 0,4
Формат - А4
ДОДАТОК № 2
Пропозиція Учасника подається у вигляді, наведеному нижче та Учасник не повинен відступати від даної форми.
ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА
Повне найменування Учасника – суб’єкта господарювання
____________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ ____________________________________________
Юридична адреса ____________________________________________
Поштова адреса (місцезнаходження) ____________________________________________
Телефон, факс, e-mail ____________________________________________
Особа, уповноважена вести переговори щодо укладання договору (контракту) (прізвище, ім’я, по батькові, посада, телефон) ____________________________________________________________________________________________________________________________________
Ми, ___________________________ (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію для участі у процедурі спрощеній закупівлі: код ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку, швидкозшивачі, папки на зав`язках).
Вивчивши умови документації на закупівлю вищезазначеного Товару, ___________________________ (найменування Учасника) в особі (ПІБ уповноваженої посадової/службової особи Учасника) підтверджуємо, що маємо можливість та погоджуємося на поставку вказаного Товару, (у разі визнання переможцем та укладанням договору про закупівлю) за наступною ціною:
№ Назва товару, вимоги, до нього Од. виміру Кількість Ціна за одиницю з ПДВ Сума з ПДВ
1. Офісний папір для друку. Критерій Од. виміру Показник Пачка 100
Виробник - торгова марка TRIDENT GROUP «ROYAL TOUCH»
Формат - А4
Розмір мм 210х297
Щільність г/м2 80+/-2,5%
Товшина мікрони 105мін
Маса г/см3 1,32 мін
Яскравість ISO % 91мін
Білизна CEI % 155 мін
Непрозорість % 92 мін
Відбір парафіну No. 14 А
Коефіцієнт розриву поздовжний - 45 мін
поперечний 48 мін
Довжина розриву поздовжня м 4800 мін
поперечна 2400 мін
Гладкість по Бендтсену верх m1/мін 140+/-80
низ 250+/-80
Жорсткість поздовжня Taber 2,1 мін
поперечна 1 мін
2 Швидкосшивач Товшина мм 0,4 шт 100
Формат - А4
3 Папки на зав`язках Товшина мм 0,4 шт 100
Формат - А4
Разом
Разом:
Сума прописом: ____________________у т.ч.ПДВ
Ми згодні дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з часу закінчення строку прийому пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми погоджуємося з умовами договору про закупівлю, вказаними у документації, та зобов’язуємося підписати договір про закупівлю із Замовником протягом строку дії пропозиції, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
МП______________________________________________________ (Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника)
Дата: _______
Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим.
ДОДАТОК № 3
НА БЛАНКУ УЧАСНИКА
ДОВІДКА
ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
за 2019-2020 рік
(Найменування Учасника) , повідомляємо про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
№ з/п Дата та номер договору Найменування Замовника Предмет договору Сума договору
1.
2.
3.
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою)
**Примітка: до довідки мають бути обов’язково додані скановані копії указаних у довідці договорів, видаткових накладних до указаних у довідці договорів, листи – відгуки до указаних у довідці договорів, в яких визначається повне та якісне виконання указаних у довідці договорів.
МП ______________________________________________________ (Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника)
Дата: _______
Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим.
ДОДАТОК № 4
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ № ______
м. Сєвєродонецьк «___»________2
Документи замовника
27 вересня 2021 10:17
|
Електронний підпис |