Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Р-172_76490000-4 - Well-completion services ((Provision of services for the repair of oil and gas wells at the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" using coltubing and nitrogen-compressor equipment (Lot №1 - DK 021: 2015 76490000-4 Well-completion services (Provision of services for the repair of oil and gas wells in the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" using coltubing and nitrogen compressor equipment) Lot №2 - DK 021: 2015 76490000-4 Well-completion services (Provision of services for repair of oil and gas wells at the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" with the help of coltubing and compressor equipment); Lot №3 - DK 021: 2015 76490000-4 Well-completion services (Provision of services for the repair of oil and gas wells in the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" using coltubing and nitrogen compressor equipment))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Максим Ковальов +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Манжос Владислав +380676248135 vladyslav.manzhos@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Maksym Kovalov +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Манжос Владислав +380676248135 vladyslav.manzhos@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 226 627 532,80 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 вересня 2021 13:39 |
Enquiries until: | 16 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 жовтня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 2 226 627 533 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76490000-4: Послуги з освоєння свердловин
Тендерна документація
12 жовтня 2021 14:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 12:48 |
Додаток 4 до ТД проект договору (нова редакція).7z | |
12 жовтня 2021 12:48 |
ТД_21П-172_Послуг з ремонту нафтових і газових свердловин колтюбінг 2,2 млрд (нова редакція).docx | |
12 жовтня 2021 12:48 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток №2 до технічного завдання_СОУ 09.1-30019775-147 2018.pdf | |
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx | |
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток №1 до технічного завдання_Норми часу.pdf |
12 жовтня 2021 14:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2021 12:48 |
Додаток 4 до ТД проект договору (нова редакція).7z
|
|||
12 жовтня 2021 12:48 |
ТД_21П-172_Послуг з ремонту нафтових і газових свердловин колтюбінг 2,2 млрд (нова редакція).docx
|
|||
12 жовтня 2021 12:48 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
|||
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
|||
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток №2 до технічного завдання_СОУ 09.1-30019775-147 2018.pdf
|
|||
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx
|
|||
24 вересня 2021 13:39 |
Додаток №1 до технічного завдання_Норми часу.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якщо при складанні розцінок контрагент, не може надати розцінку нижче зафіксованої в тендерній документації, в такому випадку він залишає таку розцінку без змін, у відповідності до тендерної документації, та розглядає наступні розцінки, де він може зменшити вартість розцінок, тим самим покращити свою загальну пропозицію з метою перемоги в тендерній процедурі закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 листопада 2021 14:52
Дата подання: 22 листопада 2021 14:52
Дата подання: 22 листопада 2021 14:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000048 ● b46dddcb8d834ef784d52dce9ce7c53a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2022 № 248
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-09-24-006958-b 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-20 11:03:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із освоєння свердловин, 3 лоти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-006958-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію із документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальнісю «Науково-технічне підприємство «Бурова техніка» (за лотом 2) та товариством з обмеженою відповідальністю «Хайлон Ойл Сервіс і Інжиніринг Юкрейн» (за лотом 3) вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-25 17:07:43
відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 20.10.22
У відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі 21П-172_76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-24-006958-b, повідомляю надаю таку інформацію:
1. На вимогу «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.» повідомляю, що розмір витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до діючого в Товаристві порядку, шляхом оцінки не менше трьох комерційних/цінових пропозицій потенційних надавачів послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі на підставі наданих ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА", ТОВ"СЕРВІС ОЙЛ", ТОВ БК "ГОРИЗОНТИ" комерційних пропозицій.
Очікувана вартість була розрахована як середнє арифметичне значення між отриманими пропозиціями за формулою: ОВ=(ДЦІ1 + ДЦІ2 +ДЦІ3 +ДЦІ4+ДЦІ5 + ДЦІ6 +ДЦІ7 +ДЦІ8)/8.
Комерційні/цінові пропозиції та розрахунок, де до розгляду приймались комерційні/цінові пропозиції на кожен флот, що може бути залучений до надання послуг, додаються.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала - 2 226 627 532,80 UAH.
Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики повністю відповідають потребам користувачів та визначались потребою у послугах на об’єктах замовника із залученням 6 комплексів колтюбінгового та азотно-насосного обладнання по підтриманню видобутку та введенню свердловин в експлуатацію після відновлення та інтенсифікації видобутку на 2022-2025р., де було враховано, що комплекс колтюбінгової техніки (далі ККТ) включає в себе: колтюбінгову установку, азотно-компресорну установку, насосну установку, зворотну ємність, кріогенні ємності, комплект нагнітальних та зворотних ліній, комплект маніфольдів, двофазний сепаратор, внутрішньосвердловинний інструмент, парк житлових вагончиків. Всі операції повинні проводитися в нафтових, газових і газоконденсатних свердловинах на глибинах 300 - 6300м. з температурою до 160 °С.
Ефективне виконання операцій здійснюване колтюбінговим та азотно-компресорним обладнанням повинно включати, в тому числі, здійснення правильного підбору обладнання та матеріалів після проведення попереднього аналізу робіт, при цьому враховуються такі критерії:
• Тип рідини та необхідна швидкість закачування впливають на розмір та довжину колони ГНКТ.
• Глибина, відхилення та геометрія свердловини визначають розмір ГНКТ, довжину труби на барабані, зовнішній діаметр, товщину стінок та тип колони ГНКТ, наприклад використання конусної колони чи ні, а також міцність труб (70К, 80К, 100К).
• Гирловий тиск свердловини та необхідне примусове зусилля спуску ГНКТ.
• Закачуваний матеріал може бути фактором, що впливає на вибір розміру гнучких труб внаслідок збільшення ваги, наприклад, обтяжені цементні розчини.
• Місце проведення робіт, довжина колони ГНКТ і наявна площа визначають тип обладнання, наприклад, опорні або підйомні рами.
• Завжди, коли є можливість, слід використовувати найбільший гусак та трубний барабан для зниження втомних ушкоджень ГНКТ.
• Якщо можна спрогнозувати, слід враховувати необхідний для роботи тиск колони гнучкої труби та кількість циклів спуску-підйому на кожній певній ділянці труби.
• Слід брати до уваги сумарну втому колони гнучких труб, яка може бути використана в роботі.
• Слід враховувати історію попередніх робіт, щоб визначити чи потрібно чищення труб скребком або промивання.
• Слід враховувати роботи із використанням спеціального інструменту, щоб визначити необхідність шаблонування труби кулею.
• Розподіл технічних ресурсів є фактором, що визначає вибір обладнання (переконайтеся, що обладнання, яке направляється для виконання робіт тривалістю два тижні, не потрібно для виконання інших робіт через тиждень).
• Дотримання вимог щодо вантажопідйомності на об'єкті.
• Дотримання вимог до параметрів перехідників.
• Дотримання сертифікаційних вимог.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням стандартів до надання таких послуг. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. Стосовно вимоги про надання «Інформацію із документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-технічне підприємство «Бурова техніка» (за лотом 2) та товариством з обмеженою відповідальністю «Хайлон Ойл Сервіс і Інжиніринг Юкрейн» (за лотом 3) вимог частини другої статті 41 Закону.» інформую, що згідно з частиною другою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
За Лотом № 2 Переможець ТОВ «Науково-технічне підприємство «Бурова техніка» завантажив у систему Prozorro Протокол № 29 від 12.10.2021 року, згідно з яким генеральному директору Вітрику Віталію Григоровичу надано право на підписання договору.
За Лотом № 3 Переможець ТОВ «Хайлон Ойл Сервіс і Інжиніринг Юкрейн» завантажив у систему Prozorro довідку вих № Т-0601-3 від 06.01.2022 р., згідно з якою Ся Веньхуа надано право на підписання договору.
Про необхідність надання ліцензій або документів дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності у Тендерній документації не зазначалось.
- Розрахунок очікуваної вартості.xlsx
- Додаток 3.1 тендер ку 2021 підписаний.pdf
- Комерційна пропозиція тендер ку 2021.pdf
- КП обновленное.pdf
- КП 1.pdf
- КП 2.pdf
- КП 3.pdf
- КП 4.pdf
- КП 5.pdf
- Довідка щодо повноважень особи для підпису договору КТ.PDF
- Протокол щодо надання повноважень підписанту (1).pdf
- Пояснення на запит ДАСУ 21П-172 виправлене 3.doc
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-28 15:06:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання, 3 лоти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-006958-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Щодо причин оприлюднення в електронній системі закупівель договорів про закупівлю (за лотами 2 та 3) без зазначення обов’язкових реквізитів (номера та дати) для договорів даного виду із наданням сканкопій відповідних договорів про закупівлю (за лотами 2 та 3).
2. Щодо укладання договорів про закупівлю (за лотами 2 та 3), які оприлюднені в електронній системі закупівель 11.03.2022, з перевищенням терміну, встановленого пунктом шостим статті 33 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-02 13:23:43
про надання інформації на запит
У відповідь на запит Державної аудиторської служби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «21П-172_76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання))», ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-24-006958-b:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із освоєння свердловин, 3 лоти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-006958-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Щодо причин оприлюднення в електронній системі закупівель договорів про закупівлю (за лотами 2 та 3) без зазначення обов’язкових реквізитів (номера та дати) для договорів даного виду із наданням сканкопій відповідних договорів про закупівлю (за лотами 2 та 3).», повідомляється наступне.
Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
До початку воєнного стану працівники Товариства виконували свої функціональні обов’язки за юридичною адресою АТ «Укргазвидобування» (далі – Товариство) м. Київ, вул. Кудрявська,26/28. На початок вторгнення російської федерації на територію України (в тому числі Київський регіон) робота підрозділів Товариства, до функціональних повноважень яких належить укладання договору та його реєстрації, здійснювалась за адресою Товариства, оскільки технічні можливості були налаштовані на роботу в офісі. З першого дня повномасштабного вторгнення розпочалися бойові дії на території м. Києва та Київської області, що спричинило необхідність екстреної евакуації співробітників Товариства в більш безпечні місця, що викликало необхідність повністю змінити формат роботи Товариства на дистанційний. Однак, через ускладнення з забезпеченістю всіх співробітників комп’ютерною технікою, яка фактично залишилася за юридичною адресою Товариства, у зв’язку з необхідністю нормативного врегулювання робочих процесів співробітників Товариства, ускладнилася адаптація роботи Товариства до ситуації в країні, яка була спричинена військовою агресією російської федерації проти України.
Так, враховуючи вищевикладене, підписання договорів та реєстрація договорів у встановлені строки у паперовому вигляді стала фактично неможливою, в тому числі через необхідність евакуації співробітників Товариства та персоналу контрагентів в безпечні місця. Через ускладнення у роботі засобів поштового зв’язку, що також унеможливило передачу підписаних з обох сторін у паперовому екземплярі договорів та через фізичне перебування печатки Товариства у безпечному місці з метою її збереження, в тому числі від несанкціонованого доступу. Так, єдиним можливим способом здійснити підписання документів було накладення на електронну версію документу електронного підпису представниками обох сторін, що не було передбачено в Товаристві до 24.02.2022 та впроваджено для безперебійної роботи Товариства в умовах війни для підтримання економічної ситуації та енергетичного забезпечення країни газом.
Відповідно до Порядку ведення договірної роботи в АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» усі підписані Контрагентом та Товариством примірники Договору в день підписання його Сторонами (а у разі, коли Сторони підписують Договір/Договірний документ у різний час - в день підписання його останньою Стороною) подається в юридичний департамент для реєстрації шляхом присвоєння Договору відповідного номеру. Тобто, фактично реєстрація здійснюється виключно підписаного представниками обох сторін договору.
Так, маючи ускладнення технічного характеру у підписанні договорів (неможливість підписати договори в паперовому вигляді), пропрацювавши та узгодивши механізм та алгоритм підписання та реєстрації договорів в електронному форматі в максимально короткі строки, маючи ускладнення у роботі окремих відповідальних працівників Товариства за процес реєстрації, перебої електропостачання через військові дії, АТ «Укргазвидобування» вжито всіх заходів для максимально швидкого підписання вказаних договорів в єдиний можливий на дату підписання спосіб та у єдиному можливому форматі.
«2. Щодо укладання договорів про закупівлю (за лотами 2 та 3), які оприлюднені в електронній системі закупівель 11.03.2022, з перевищенням терміну, встановленого пунктом шостим статті 33 Закону.», повідомляється наступне.
За результатами проведеного аукціону закупівлі рішеннями Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» від 05.01.2022 №21П-172-2 та №21П-172-3 було визначено переможцями за лотом №2 – ТОВ «Науково-технічне підприємство «Бурова техніка», за лотом №3 – ТОВ «ХАЙЛОН ОЙЛ СЕРВІС І ІНЖИНІРИНГ ЮКРЕЙН» та прийнято рішення укласти договори в період з 16.01.2022 р. по 24.01.2022, в подальшому рішенням Уповноваженої особи від 18.01.2022 №012 було продовжено строк укладання договору до 05.03.2022 р.
Так, суми правочинів по процедурі закупівлі становили від 707 355 816,00 грн з ПДВ до 719 520 000 грн з ПДВ, залежно від лоту.
Відповідно до пп.10.2.57 п 10.2 Статуту Товариства «До виключної компетенції загальних зборів належать ...прийняття рішення про укладення, зміну, припинення правочину за межами, передбаченими затвердженим загальними зборами фінансовим планом (бюджетом), на суму, що дорівнює або перевищує 200 000 000 гривень (двісті мільйонів гривень) або еквівалент цієї суми у будь-якій іншій валюті, розрахований за курсом Національного банку України, станом на 31 грудня року, що передує року вчинення відповідного правочину».
Відповідно до пп. 11.6.8 п.11.6 Статуту Товариства «З урахуванням обмежень, встановлених статутом та законодавством, Генеральний директор… здійснює підготовку та попередній розгляд питань, що підлягають обговоренню на загальних зборах, в тому числі погоджує проекти рішень загальних зборів з таких питань, підготовку матеріалів, необхідних для розгляду таких питань.»
У зв’язку з вартістю правочину за процедурою закупівлі понад 200 млн грн., відповідно до вимог Статуту Товариства, перед укладенням договорів по процедурам, з метою отримання рішення від загальних зборів Товариства про укладення правочину, 03.02.2022 направлено до Генерального директора проекти рішень загальних зборів щодо укладення договорів з переможцями закупівель для підготовки та попереднього розгляду питань, що в подальшому підлягали б обговоренню на загальних зборах.
Однак, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Рішенням Акціонерів Товариства було прийнято, що на період дії воєнного стану в Україні здійснювати закупівлі товарів, робіт та послуг без застосування вимог внутрішніх документів (положень) Групи Нафтогаз, які рішеннями загальних зборів Товариства затверджено як обов’язкові для Товариства, за винятком вимог, що стосуються комплаєнс-перевірки контрагентів та включення санкційного застереження до договорів Товариства.
Крім того, як було зазначено раніше, до початку воєнного стану працівники Товариства виконували свої функціональні обов’язки за юридичною адресою Товариства м. Київ, вул. Кудрявська,26/28. На початок вторгнення російської федерації на територію України вся робота компанії, технічні можливості її були налаштовані на роботу в офісі. З першого дня повномасштабного вторгнення розпочалися бойові дії на території м. Києва та Київської області, що спричинило необхідність евакуації співробітників Товариства в більш безпечні місця, що викликало необхідність повністю змінити формат роботи Товариства на дистанційний. Однак, через ускладнення з забезпеченістю всіх співробітників комп’ютерною технікою, яка фактично залишилася за юридичною адресою компанії, у зв’язку з необхідністю нормативного врегулювання питання роботи співробітників Товариства, ускладнилася адаптація роботи Товариства до ситуації в країні, яка була спричинена військовою агресією російської федерації проти України.
За відсутності відповіді щодо прийняття рішення загальними зборами про укладення договорів з переможцями процедури закупівель, маючи ускладнення технічного характеру у підписанні договорів (неможливість підписати договори в паперовому вигляді), пропрацювавши та узгодивши механізм та алгоритм підписання та реєстрації договорів у відповідальних підрозділів в максимально стислі строки, маючи ускладнення у роботі окремих працівників Товариства, ускладнення у підписанні договорів контрагентами, перебої електроенергії через військові дії, підрозділами нафтогазових сервісів вжито всіх заходів для максимально швидкого підписання вказаних договорів.
Окремо слід зазначити, що діяльність АТ «Укргазвидобування» є стратегічно-важливою для України, і тому виробничі плани пов’язані з забезпеченням енергонезалежності, навіть із початком військової агресії не були відмінені чи повністю зупинені, в тому числі виконання робіт з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання.
Відсутність виконаних операцій з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання призведе до аварійних зупинок свердловин, що в свою чергу унеможливить виконання завдання з видобутку газу та конденсату, а також неотримання газу споживачами. На сьогоднішній момент, у зв’язку з військовою агресією російської федерації на території України існує необхідність вживати максимальних заходів з метою досягнення енергонезалежності нашої країни, що в свою чергу є неможливим без послуг, які є невід’ємною частиною видобутку вуглеводнів, в тому числі послуг з ремонту нафтових і газових свердловин за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання.
Так, враховуючи вищевикладені обставини, що виникли поза волею Замовника і на які Замовник вплинути не міг, враховуючи важливість послуг для забезпечення енергетичної безпеки країни, закупівлю яких Товариство здійснювало за вказаною процедурою, договори з переможцями процедури закупівлі було укладено (підписано та зареєстровано) лише 10.03.2022.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону щодо закупівлі 76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання) (3 лоти).
2022-11-11 15:01:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 18.11.2021 р. до Окружного адміністративного суду м. Києва подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-09-24-006958-b від 04 листопада 2022 року. |
Дата публікації: | 18 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/20051/22 |
Дата відкриття провадження: | 21 листопада 2022 |
Документи:
13 грудня 2022 12:01
|
Електронний підпис |
18 листопада 2022 11:33
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21П-172.docx |
13 грудня 2022 12:01
|
Електронний підпис |
18 листопада 2022 11:34
|
Електронний підпис |
18 листопада 2022 11:33
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21П-172.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 742 209 177,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 14 844 183,55 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22266275.32 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 30 календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі виконаних послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 22 листопада 2021 14:52
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАЙЛОН ОЙЛ СЕРВІС І ІНЖИНІРИНГ ЮКРЕЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 17:43
|
ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 17:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРАНТА" ЛТД | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" |
722 209 177,60
UAH з ПДВ
|
722 209 177,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРАНТА" ЛТД |
740 709 177,60
UAH з ПДВ
|
740 709 177,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка" |
719 520 000,00
UAH з ПДВ
|
719 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХАЙЛОН ОЙЛ СЕРВІС І ІНЖИНІРИНГ ЮКРЕЙН" |
742 209 177,60
UAH з ПДВ
|
727 364 994,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка" #31174865 |
Переможець |
719 520 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2022 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 15:00
|
Договір №УГВ600_74-22 від 10.03.2022.zip | укладений |
11 березня 2022 12:17
|