Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Р-167_76490000-4 - Well-completion services ((Provision of services for the repair of oil and gas wells at the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" using coltubing and nitrogen-compressor equipment (Lot №1 - DK 021: 2015 76490000-4 Well-completion services (Provision of services for the repair of oil and gas wells in the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" using coltubing and nitrogen compressor equipment) Lot №2 - DK 021: 2015 76490000-4 Well-completion services (Provision of services for repair of oil and gas wells at the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" with the help of coltubing and compressor equipment); Lot №3 - DK 021: 2015 76490000-4 Well-completion services (Provision of services for the repair of oil and gas wells in the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" using coltubing and nitrogen compressor equipment))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Максим Ковальов +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Манжос Владислав +380676248135 vladyslav.manzhos@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Maksym Kovalov +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Манжос Владислав +380676248135 vladyslav.manzhos@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 113 313 766,40 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 вересня 2021 17:36 |
Enquiries until: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 жовтня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 1 113 313 766 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76490000-4: Послуги з освоєння свердловин
Тендерна документація
12 жовтня 2021 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 11:59 |
Додаток 4 до ТД проект договору (нова редакція).7z | |
12 жовтня 2021 11:59 |
ТД_21П-167_Послуг з ремонту нафтових і газових свердловин колтюбінг 1,1 млрд (нова редакція).docx | |
12 жовтня 2021 11:59 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
23 вересня 2021 17:37 |
Додаток №2 до технічного завдання_СОУ 09.1-30019775-147 2018.pdf | |
23 вересня 2021 17:37 |
Додаток №1 до технічного завдання_Норми часу.pdf | |
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx | |
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls |
12 жовтня 2021 14:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2021 11:59 |
Додаток 4 до ТД проект договору (нова редакція).7z
|
|||
12 жовтня 2021 11:59 |
ТД_21П-167_Послуг з ремонту нафтових і газових свердловин колтюбінг 1,1 млрд (нова редакція).docx
|
|||
12 жовтня 2021 11:59 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
23 вересня 2021 17:37 |
Додаток №2 до технічного завдання_СОУ 09.1-30019775-147 2018.pdf
|
|||
23 вересня 2021 17:37 |
Додаток №1 до технічного завдання_Норми часу.pdf
|
|||
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx
|
|||
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
|||
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якщо при складанні розцінок контрагент, не може надати розцінку нижче зафіксованої в тендерній документації, в такому випадку він залишає таку розцінку без змін, у відповідності до тендерної документації, та розглядає наступні розцінки, де він може зменшити вартість розцінок, тим самим покращити свою загальну пропозицію з метою перемоги в тендерній процедурі закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 23 листопада 2021 14:48
Дата подання: 23 листопада 2021 14:48
Дата подання: 23 листопада 2021 14:48
Звернення до Держаудитслужби
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000070 ● baebd99267354ffda49fe77b98049009
- Статус: завершено ● Дата: 22 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-09-23-012954-b 23.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 16:54:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«21П-167_76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах
АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот № 1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот № 2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-23-012954-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 10:47:35
Відповідь на запит Державної аудиторської служби від 17.02.2022
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)), 21П-167, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-23-012954-b.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000046 ● ebacf9d08a6a44e59b4816046f452965
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 19:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022
№
83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-09-23-012954-b
23.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2024-03-22-000061 ● 09fe1d27c9d7408fbe04ff43c6242c81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-09-23-012954-b 23.09.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 08:42:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-23-012954-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо підстав оприлюднення в електронній системі закупівель договорів про закупівлю (за лотами 1, 2 та 3) з перевищенням терміну, встановленого пунктом шостим статті 33 Закону.
2. Щодо підстав оприлюднення в електронній системі закупівель договорів про закупівлю (за лотами 1, 2 та 3) без зазначення обов’язкових реквізитів (номера та дати) для договорів даного виду із наданням сканкопій відповідних договорів про закупівлю (за лотами 1, 2 та 3).
3. Щодо виконання переможцями процедури закупівлі (за лотами 1 та 3) умов пункту 9 розділу І тендерної документації та Додатку 8.1 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-02 10:03:41
про надання інформації на запит
Надається пояснення у відповідь на запит Державної аудиторської служби України:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 21П-167_76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)), ідентифікатор закупівлі №UA-2021-09-23-012954-b, про надання інформації повідомляємо таке.
1. Щодо питання 1 про надання інформації та її документальн9ого підтвердження щодо підстав оприлюднення в електронній системі закупівель договорів про закупівлю (за лотами 1, 2 та 3) з перевищенням терміну, встановленого пунктом шостим статті 33 Закону повідомляємо.
За результатами проведеного аукціону закупівлі рішеннями Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» від 05.01.2022 №21П-167-1, №21П-167-2 та 21П-167-3 було визначено переможцями за лотом №1 – ТОВ "Регіон", за лотом №2 – ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА", за лотом №3 – ТОВ "Регіон" та прийнято рішення укласти договори в період з 16.01.2022 р. по 24.01.2022, який в подальшому рішенням Уповноваженої особи від 18.01.2022 №011 строк укладення продовжено до 05.03.2022.
Згідно зі ст. 638 ЦК України, договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Відповідно до ст. 640 ЦК України, договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції.
Частиною 2 ст. 644 ЦК України визначено, що якщо пропозицію укласти договір, в якій не вказаний строк для відповіді, зроблено у письмовій формі, договір є укладеним, коли особа, яка зробила пропозицію, одержала відповідь протягом строку, встановленого актом цивільного законодавства, а якщо цей строк не встановлений, - протягом нормально необхідного для цього часу.
Таким чином, виходячи з положень ЦК України, договір про закупівлю є укладеним з моменту отримання від переможця процедури закупівлі відповіді про прийняття пропозиції від замовника про укладення договору.
Щодо Договору з ТОВ "Регіон" від 03.03.2022 №УГВ597/74-22, який зареєстровано 10.03.2022
АТ «Укргазвидобування», в особі директора з нафтогазових сервісів Рудевич Н.М., 02.02.2022 року підписано договір з ТОВ "Регіон", що підтверджується сканованою копією договору, наданою у складі службової записки №84-200-С від 03.02.2024 (додаток №7).
02.03.2022 в ході телефонної розмови з представником контрагента, останньому повідомлено про те, що зі сторони Товариства договір за Лотом №1 підписано уповноваженою особою Товариства у паперовому вигляді. Водночас, під час розмови з’ясовано, що сторона договору не має можливості у зв’язку з введенням воєнного стану та веденням воєнних дій на території України здійснити отримання та подальше підписання екземпляру підписаного Товариством у паперовому вигляді договору. При цьому контрагент повідомив, що єдиним можливим способом у обставинах, які склалися є підписання ТОВ "Регіон" договору шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженою особою.
В подальшому, листом від 02.03.2022 о 17:19 Товариство направило на адресу представника ТОВ "Регіон" o.gerasimenko@region.if.ua електронний лист з пропозицією укласти договір в електронному вигляді.
До вказаної пропозиції додано проект договору зі всіма додатками, який раніше був підписаний зі сторони Товариства
03.03.2022 в проміжку часу з 16:18 по 16:20 з електронної адреси представника контрагента Герасименко Олега Вячеславовича o.gerasimenko@region.if.ua було отримано підписаний зі сторони ТОВ "Регіон" проєкт Договору.
Шляхом перевірки на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/) електронного підпису на договір встановлено, що в розрізі часового проміжку з 15:17:28 по 15:25:36 03.03.2022 зі сторони ТОВ "Регіон" Генеральним директором Катеринчуком Петром Олексійовичем здійснено підписання договору, що підтверджується зазначеними нижче протоколами:
Відповідно до умов п. 14.1. укладеного договору «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (за наявності), за умови надання Виконавцем забезпечення виконання своїх зобов'язань по Договору, які відповідають вимогам, вказаним у п. 14.2 цього Договору, і діє до 31.12.2025 року включно.»
Враховуючи, що останньою стороною, яка здійснила підписання договору за результатом проведення закупівлі була сторона ТОВ "Регіон", днем укладення договору є 03.03.2022.
Відповідно до Порядку ведення договірної роботи в АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» усі підписані Контрагентом та Товариством примірники Договору в день підписання його Сторонами (а у разі, коли Сторони підписують Договір/Договірний документ у різний час - в день підписання його останньою Стороною) подається в юридичний департамент для реєстрації шляхом присвоєння Договору відповідного номеру.
Так, до початку воєнного стану працівники Товариства виконували свої функціональні обов’язки за юридичною адресою Товариства м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28. На початок вторгнення російської федерації на територію України вся робота компанії, технічні можливості її були налаштовані на роботу в офісі.
З першого дня повномасштабного вторгнення розпочалися бойові дії на території м. Києва та Київської області, що спричинило необхідність евакуації співробітників Товариства в більш безпечні місця, що викликало необхідність повністю змінити формат роботи Товариства на дистанційний.
Однак, через ускладнення з забезпеченістю всіх співробітників комп’ютерною технікою, яка фактично залишилася за юридичною адресою компанії, у зв’язку з необхідністю нормативного врегулювання питання роботи співробітників Товариства, ускладнилася адаптація роботи Товариства до ситуації в країні, яка була спричинена військовою агресією російської федерації проти України.
Отже, через відсутність розуміння процедури публікації двох різних видів документів (від контрагента в електронному вигляді з електронним підписом, сканованої копії оригіналу договору з підписом уповноваженої особи Товариством) повторно підписано Товариством договір, шляхом накладення електронного підпису представника Товариства Рудевич Н.М. 09.03.2022 о 21:17:42.
Враховуючи вищевикладене, подання до Юридичного департаменту підписаного обома сторонами договору в день підписання стало неможливим, тому фактично реєстраційний номер було присвоєно лише 10.03.2022.
Отже, підписаний та зареєстрований в установленому в Товаристві порядку договір з ТОВ "Регіон" направлено 10.03.2024 для оприлюднення в електронній системі закупівель уповноваженій особі Товариства.
Враховуючи вищевикладене, датою укладення Договору є день підписання його останньою Стороною, а саме 03.03.2022, в той час як дата присвоєння реєстраційного номеру Юридичним департаментом не може вважатися датою укладення договору.
Таким чином, оскільки 03.03.2022 ТОВ "Регіон" прийняло пропозицію Товариства про укладення договору (шляхом його підписання), договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі №21П-167 (за лотом 1) з переможцем закупівлі - ТОВ "Регіон" є укладеним з 03.03.2022 року, з огляду на положення ст. ст. 638, 640, 644 ЦК України.
З огляду на вищевказане, зазначений договір був укладений між замовником та переможцем процедури закупівлі в межах строку, визначеного ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (не пізніше 05.03.2022 року).
Так, беручи до уваги, що кінцевою датою укладення Договору було 05.03.2022, в той час як договір з ТОВ "Регіон" з обставин викладених вище був укладений 03.03.2022, договір УГВ597/74-22 від 10.03.2022 є укладеним у визначений законом строк і не перевищує встановлені законодавством 60 днів.
Щодо Договору з ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" від 04.03.2022 №УГВ598/74-22, який зареєстровано 10.03.2022
АТ «Укргазвидобування», в особі директора з нафтогазових сервісів Рудевич Н.М., 02.02.2022 року підписано договір з ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА", що підтверджується сканованою копією договору, наданою у складі службової записки №84-202-С від 03.02.2024 (додаток №7).
02.03.2022 під час телефонної розмови з представнику контрагента повідомлено про те, що зі сторони Товариства договір за Лотом №2 підписано уповноваженою особою Товариства у паперовому вигляді. При цьому встановлено, що сторона договору не має можливості у зв’язку з введенням воєнного стану та веденням воєнних дій на території України здійснити отримання та подальше підписання екземпляру підписаного Товариством у паперовому вигляді договору. Контрагент повідомив, що єдиним можливим способом у обставинах, які склалися, є підписання ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" договору шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженою особою.
В подальшому, Товариство листом від 02.03.2022 о 16:43 направило на електронну адресу представника ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" a.mykolyshyn@tacrom.com.ua електронного листа з пропозицією укласти договір в електронному вигляді.
До вказаної пропозиції було додано проект договору зі всіма додатками, який раніше був підписаний зі сторони Товариства.
04.03.2022 о 12:54 з електронної адреси представника контрагента Січінава Олесандра Шотайовича a.sichinava@tacrom.com.ua було отримано підписаний зі сторони ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" проєкт Договору.
Шляхом перевірки на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/) електронного підпису на договір встановлено, що в 12:36:56 04.03.2022 зі сторони ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" директором Січінава Олесандром Шотайовичем здійснено підписання договору.
Відповідно до умов п. 14.1. укладеного договору «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (за наявності), за умови надання Виконавцем забезпечення виконання своїх зобов'язань по Договору, які відповідають вимогам, вказаним у п. 14.2 цього Договору, і діє до 31.12.2025 року включно.»
Враховуючи, що останньою стороною, яка здійснила підписання договору за результатом проведення закупівлі, була сторона ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА", днем укладення договору є 04.03.2022.
Відповідно до Порядку ведення договірної роботи в АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» усі підписані Контрагентом та Товариством примірники Договору в день підписання його Сторонами (а у разі, коли Сторони підписують Договір/Договірний документ у різний час - в день підписання його останньою Стороною) подається в юридичний департамент для реєстрації шляхом присвоєння Договору відповідного номеру.
Так, до початку воєнного стану працівники Товариства виконували свої функціональні обов’язки за юридичною адресою Товариства м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28. На початок вторгнення російської федерації на територію України вся робота компанії, технічні можливості її були налаштовані на роботу в офісі. З першого дня повномасштабного вторгнення розпочалися бойові дії на території м. Києва та Київської області, що спричинило необхідність евакуації співробітників Товариства в більш безпечні місця, що викликало необхідність повністю змінити формат роботи Товариства на дистанційний. Однак, через ускладнення з забезпеченістю всіх співробітників комп’ютерною технікою, яка фактично залишилася за юридичною адресою компанії, у зв’язку з необхідністю нормативного врегулювання питання роботи співробітників Товариства, ускладнилася адаптація роботи Товариства до ситуації в країні, яка була спричинена військовою агресією російської федерації проти України.
Враховуючи вищевикладене подання до Юридичного департаменту підписаного обома сторонами договору в день підписання стало не можливим, тому фактично реєстраційний номер було присвоєно лише 10.03.2022.
В подальшому, через відсутність розуміння процедури публікації двох різних видів документів (від контрагента в електронному вигляді з електронним підписом, сканованої копії оригіналу договору з підписом уповноваженої особи Товариства) повторно підписано договір зі сторони Товариства шляхом накладення електронного підпису Рудевич Н.М. 09.03.2022 о 21:17:42.
В подальшому, Договір з ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" подано для оприлюднення в електронній системі закупівель уповноваженій особі Товариства.
Враховуючи вищевикладене, датою укладення Договору є день підписання його останньою Стороною, а саме 03.03.2022, в той час як дата присвоєння реєстраційного номеру Юридичним департаментом не може вважатися датою укладення договору.
Таким чином, оскільки 04.03.2022 ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" прийняло пропозицію Товариства про укладення договору (шляхом його підписання), з огляду на положення ст. ст. 638, 640, 644 ЦК України договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі №21П-167 (за лотом 2) з переможцем закупівлі - ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" є укладеним з 04.03.2022 року.
З огляду на вищевказане, зазначений договір був укладений між замовником та переможцем процедури закупівлі в межах визначеного ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» строку (не пізніше 05.03.2022 року).
Так, беручи до уваги, що кінцевою датою укладення Договору було 05.03.2022, в той час як договір з ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" з обставин викладених вище був укладений 04.03.2022, договір УГВ598/74-22 від 10.03.2022 є укладеним у визначені законом строки і не перевищує встановлені законодавством 60 днів.
Щодо Договору з ТОВ "Регіон" від 03.03.2022 №УГВ599/74-22, який зареєстровано 10.03.2022
АТ «Укргазвидобування», в особі директора з нафтогазових сервісів Рудевич Н.М. 02.02.2022 року підписано договір з ТОВ "Регіон", що підтверджується сканованою копією договору, наданою у складі службової записки №84-201-С від 03.02.2024 (додаток №7).
02.03.2022 під час телефонної розмови з представником контрагентуа останнього повідомлено про те, що зі сторони Товариства договір за Лотом №3 підписано уповноваженою особою Товариства у паперовому вигляді. При цьому з’ясовано, що сторона договору не має можливості у зв’язку з введенням воєнного стану та веденням воєнних дій на території міста Києва та Київської області здійснити отримання та подальше підписання підписаного зі сторони Замовника у паперовому вигляді екземпляру договору. Контрагент повідомив, що єдиним можливим способом укладення договору в обставинах, які склалися, є підписання ТОВ "Регіон" договору шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженою особою.
Товариство листом від 02.03.2022 о 17:19 направило на електронну адресу адресу представника ТОВ "Регіон" o.gerasimenko@region.if.ua, електронного листа з пропозицією укласти договір в електронному вигляді.
До вказаної пропозиції було додано проект договору зі всіма додатками, який раніше був підписаний зі сторони Товариства
03.03.2022 в проміжок часу з 19:02 по 19:04 з електронної адреси представника контрагента Герасименко Олега Вячеславовича o.gerasimenko@region.if.ua отримано підписаний зі сторони ТОВ "Регіон" проєкт Договору.
Шляхом перевірки на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/) електронного підпису на договір встановлено, що в розрізі часового проміжку з 18:55:15 по 19:00:12 03.03.2022 зі сторони ТОВ "Регіон" Генеральним директором Катеринчуком Петром Олексійовичем здійснено підписання договору.
Відповідно до умов п. 14.1. укладеного договору «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (за наявності), за умови надання Виконавцем забезпечення виконання своїх зобов'язань по Договору, які відповідають вимогам, вказаним у п. 14.2 цього Договору, і діє до 31.12.2025 року включно.»
Враховуючи, що останньою сторонню, яка здійснила підписання договору за результатом проведення закупівлі, була сторона ТОВ "Регіон", днем укладення договору є 03.03.2022.
Відповідно до Порядку ведення договірної роботи в АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» усі підписані Контрагентом та Товариством примірники Договору в день підписання його Сторонами (а у разі, коли Сторони підписують Договір/Договірний документ у різний час - в день підписання його останньою Стороною) подається в юридичний департамент для реєстрації шляхом присвоєння Договору відповідного номеру.
Так, до початку воєнного стану працівники Товариства виконували свої функціональні обов’язки за юридичною адресою Товариства м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28. На початок вторгнення російської федерації на територію України вся робота компанії, технічні можливості її були налаштовані на роботу в офісі. З першого дня повномасштабного вторгнення розпочалися бойові дії на території м. Києва та Київської області, що спричинило необхідність евакуації співробітників Товариства в більш безпечні місця, що викликало необхідність повністю змінити формат роботи Товариства на дистанційний. Однак, через ускладнення з забезпеченістю всіх співробітників комп’ютерною технікою, яка фактично залишилася за юридичною адресою компанії, у зв’язку з необхідністю нормативного врегулювання питання роботи співробітників Товариства, ускладнилася адаптація роботи Товариства до ситуації в країні яка була спричинена військовою агресією російської федерації проти України.
Враховуючи вищевикладене надання до Юридичного департаменту підписаного обома сторонами договору вчасно стало неможливим, тому фактично реєстраційний номер присвоєно лише 10.03.2022.
Однак через відсутність розуміння процедури оприлюднення двох різних видів документів (від контрагента в електронному вигляді з електронним підписом, сканованої копії оригіналу договору з підписом уповноваженої особи Товариством) здійснено повторне підписання договору Товариством, шляхом накладення електронного підпису представника Товариства Рудевич Н.М. 09.03.2022 о 21:17:43.
В подальшому, Договір з ТОВ "Регіон", було надано для публікації на майданчику Prozorro уповноваженій особі Товариства у редакції яка відображає не коректну дату та час підписання Договору обома сторонам (09.03.2022).
Враховуючи вищевикладене, датою укладення Договору є день підписання його останньою Стороною, а саме 03.03.2022, в той час як дата присвоєння реєстраційного номеру Юридичним департаментом не може вважатися датою укладення договору.
Таким чином, оскільки 03.03.2022 ТОВ "Регіон" прийняло пропозицію Товариства про укладення договору (шляхом його підписання), договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі №21П-167 (за лотом 1) з переможцем закупівлі - ТОВ "Регіон" є укладеним з 03.03.2022 року, з огляду на положення ст. ст. 638, 640, 644 ЦК України.
З огляду на вищевказане, зазначений договір був укладений між замовником та переможцем процедури закупівлі в межах строку, визначеного ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (не пізніше 05.03.2022 року).
Так, беручи до уваги, що кінцевою датою укладення Договору було 05.03.2022, в той час як договір з ТОВ "Регіон" з обставин викладених вище був укладений 03.03.2022, договір УГВ599/74-22 від 10.03.2022 є укладеним у регламентовані Рішенням Уповноваженої особи строки і не перевищує встановлені законодавством 60 днів.
2. Щодо питання 2 про підстави оприлюднення в електронній системі закупівель договорів про закупівлю (за лотами 1, 2 та 3) без зазначення обов’язкових реквізитів (номера та дати) для договорів даного виду із наданням сканкопій відповідних договорів про закупівлю (за лотами 1, 2 та 3) інформуємо.
За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договори, інформація про реквізити яких міститься в звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель згідно ст. 19 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює вимог до оформлення реквізитів договору та обов’язку вказувати вищезазначену інформацію безпосередньо в договорі про закупівлю.
Звіти про результати проведення закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель із зазначенням обов’язкових реквізитів договорів, що внесені у відповідні поля при оприлюдненні цих договорів.
3. Щодо питання 3 про виконання переможцями процедури закупівлі (за лотами 1 та 3) умов пункту 9 розділу І тендерної документації та Додатку 8.1 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо.
На виконання умов пункту 9 розділу І тендерної документації та Додатку 8.1 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцями надано банківські гарантії забезпечення виконання договору про закупівлю:
• ТОВ «Регіон» було надано банківську гарантію № 203018-Г-0121 від 17 січня 2022 року по лоту №1;
• ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" було надано банківську гарантію № 207411-Г-0055 від 13 січня 2022 року по лоту №2;
• ТОВ «Регіон» було надано банківську гарантію № 203018-Г-0122 від 17 січня 2022 року по лоту №3.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 12:58:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-23-012954-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати рішення Замовника про продовження строку укладання договору про закупівлю за лотами 1, 2, 3;
2. Надати пояснення щодо відсутності електронного підпису директора нафтагазових сервісів АТ «Укргазвидобування» Рудевич Н.М. на укладеному договорі від 10.03.2022 №УГВ598/74-22 за лотом 2;
3. Надати інформацію щодо стану розрахунків та стану виконання договорів про закупівлю за кожним лотом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-09 09:57:39
про надання інформації на запит
У відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі 21П-167_76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)), ідентифікатор закупівлі №UA-2021-09-23-012954-b, повідомляємо нижче.
На вимогу надання пояснень:
1. Надати рішення Замовника про продовження строку укладання договору про закупівлю за лотами 1, 2, 3:
Надається копія рішення Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» про продовження строку укладання договору про закупівлю за лотами 1, 2, 3 (копія протоколу №011 від 18.01.2022 року додається).
2. Надати пояснення щодо відсутності електронного підпису директора нафтагазових сервісів АТ «Укргазвидобування» Рудевич Н.М. на укладеному договорі від 10.03.2022 №УГВ598/74-22 за лотом 2:
Відповідно до вимог електронної системи закупівель унесення інформації про договір здійснюється шляхом заповнення окремих полів, що здійснено у відповідності до вимог системи, де внесена повна інформація про договір.
При цьому звертаємо увагу, що ні законодавство, ні електронна система закупівлі не передбачає вимог електронного підписання сторонами договору саме в електронній системі закупівель, оскільки відповідно до п. 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Дійсно, в умовах повномаштабного вторгнення російської федерації та безпосереднього наступу на Київ в кінці лютого та на початку березня 2022 року, що унеможливило підписання договору в єдиному паперовому варіанті, укладення цього договору здійснено шляхом підписання окремих паперових екземплярів договорів Товариствами з подальшим накладенням електронних цифрових підписів уповноваженими особами сторін, однак договір у форматі PDF оприлюднено у відповідності до зазначеного вище Порядку та внесена інформація у відповідні поля.
При цьому для підтвердження зазначених вище обставин надаємо інформацію щодо електронних цифрових підписів сторін, що складається з двох файлів (додаються).
3. Надати інформацію щодо стану розрахунків та стану виконання договорів про закупівлю за кожним лотом:
По лоту №1 - договір з ТОВ "Регіон" від 03.03.2022р. №УГВ597/74-22, який зареєстровано 10.03.2022р. надано послуг на суму 79 930 842,09 грн з ПДВ та проведено розрахунок (оплачено) на суму 79 930 842,09 грн з ПДВ.
По лоту №2 - договір з ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" від 04.03.2022р. №УГВ598/74-22, який зареєстровано 10.03.2022 надано послуг на суму 319 812 885,23 грн з ПДВ та проведено розрахунок (оплачено) на суму 319 812 885,23 грн з ПДВ.
По лоту №3 - договір з ТОВ "Регіон" від 03.03.2022р. №УГВ599/74-22, який зареєстровано 10.03.2022р. надано послуг на суму 80 532 358,95 грн з ПДВ та проведено розрахунок (оплачено) на суму 80 532 358,95 грн з ПДВ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оприлюднення аргументованих заперечень до висновку про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі 76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)), 21П-167, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-09-23-012954-b.
2024-04-22 13:25:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення в частині своєчасності укладання договорів)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 371 104 588,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 422 091,77 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11133137.66 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 30 календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі виконаних послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 23 листопада 2021 14:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 17:37
|
ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 17:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКРОМ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Регіон" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 17:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРАНТА" ЛТД | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Регіон" |
333 000 000,00
UAH з ПДВ
|
304 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКРОМ УКРАЇНА" |
371 054 588,80
UAH з ПДВ
|
305 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРАНТА" ЛТД |
371 104 588,80
UAH з ПДВ
|
307 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" |
361 104 588,80
UAH з ПДВ
|
361 104 588,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка" |
369 890 000,00
UAH з ПДВ
|
369 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Регіон" #32523248 |
Переможець |
304 999 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2022 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 10:14
|
21П-167, лот №1.pdf.p7s | укладений |
10 березня 2022 18:18
|
Підписано ТОВ Регіон.zip | укладений |
10 березня 2022 18:18
|
21П-167, лот №1.pdf | укладений |
10 березня 2022 18:18
|