Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (Лот №1 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №2 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №3 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №4 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №5 - 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
5 183 220,00 UAH
UA-2021-09-14-007881-b 6096afa13da64d0197d8da3e64db4b92
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Войтович

+380964332342 44018090@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44018090
Місцезнаходження: 78103, Україна , Івано-Франківська обл., місто Городенка, вул.Шевченка Тараса, будинок 77
Контактна особа: Мирослава Войтович
+380964332342
44018090@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі є нагальна потреба у закупівлі послуг з організації харчування та неможливості проведення тендеру у відповідності до Закону у зв’язку з реорганізацією Замовника та створення нової юридичної особи, відміни проведених раніше конкурентних процедур закупівель у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій, виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо розірвання діючих договорів по лотах №1, №2, №3, №4 та №5 процедури закупівлі UA-2021-02-25-006587-a, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області щодо розірвання діючих договорів по лотах №1, №2, №3, №4 та №5 процедури закупівлі UA-2021-04-08-003459-b та необхідністю виконання Замовником своїх обов’язків щодо організації харчування дітей у навчальних закладах Городенківської міської ради. Посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі», Конституція України, Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Національна доктрина розвитку освіти, Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Наказ Мінекономіки від 30.10.2020 №2208 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021 15:02
Оскарження наміру укласти договір: 20 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Тендерна документація

14 вересня 2021 14:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-27-000003 ● cc3ff9e6f0384d08ac8798f6e9c7a249
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

27.10.2021 №655

Івано-Франківськ



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 655

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-09-14-007881-b 14.09.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону "Про публічні закупівлі".


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-03 15:17:34

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (Лот №1 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №2 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №3 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №4 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №5 - 55320000-9 Послуги з організації харчування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-14-007881-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Згідно інформації зазначеної в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, Замовником проведено переговорну процедуру закупівлі (скорочену) в зв’язку із виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуації.
Відповідно до п. 8 частини шостої статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір повинно містити таку інформацію: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В зв’язку із цим, просимо надати документи, що підтверджують наявність в Замовника умов застосування переговорної процедури закупівлі, що стосуються саме виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера (розпорядчі документи Городенківської міської ради, рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, тощо).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-05 13:41:00

Відповідь на звернення

Керуючись частиною 5 ст. 8 Закону надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, наступного змісту:
«Керуючись частиною 5 ст. 8 Закону та відповідно до п. 8 частини шостої статті 40 Закону, Замовником в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відображено інформацію з обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: «Обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі є нагальна потреба у закупівлі послуг з організації харчування та неможливості проведення тендеру у відповідності до Закону у зв’язку з реорганізацією Замовника та створення нової юридичної особи, відміни проведених раніше конкурентних процедур закупівель у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій, виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо розірвання діючих договорів по лотах №1, №2, №3, №4 та №5 процедури закупівлі UA-2021-02-25-006587-a, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області щодо розірвання діючих договорів по лотах №1, №2, №3, №4 та №5 процедури закупівлі UA-2021-04-08-003459-b та необхідністю виконання Замовником своїх обов’язків щодо організації харчування дітей у навчальних закладах Городенківської міської ради. Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі», Конституція України, Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Національна доктрина розвитку освіти, Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Наказ Мінекономіки від 30.10.2020 №2208 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконання рішення ДАСУ щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2021-11-22 17:33:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір встановлено, що на порушення пункту 3 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір (Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4 та Лот 5) не містить інформацію про місце надання послуг.)
  2. Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 300 320,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНЯВСЬКА МАРІЯ ЙОСИПІВНА
#3114008180
Переможець 1 300 320,00
UAH
14 вересня 2021 15:02

Документи

14 вересня 2021 15:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2021 15:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВИНЯВСЬКА МАРІЯ ЙОСИПІВНА
#3114008180
1 300 320,00
UAH
Документи

Документи

14 вересня 2021 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 14:13
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 14:13
додаткова угода Винявська М.pdf укладений
22 листопада 2021 14:04
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 11:48
Договір Винявська.pdf укладений
23 вересня 2021 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 177 450,00
UAH
Причини розірвання договору: Згідно висновку Держаудитслужби