Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах
загальної середньої освіти громади міста Києва
Очікувана вартість
2 834 936,80 UAH
UA-2021-09-09-004026-b ● 8763e8c7af60463397df8bcd991f34e6
Переговорна процедура (скорочена)
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
01.07.2021 було оголошено тендер на закупівлю «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-01-004390-b за 5 лотами. Надання послуг передбачено на ІІ півріччя 2021 року.
З 28.07.2021 по 19.08.2021 процедура була заблокована АМКУ у зв’язку із оскарженням одним із учасників умов тендерної документації. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" зобов'язала Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва). Після того як до тендерної документації було внесено відповідні зміни, 19.08.2021 процедуру було розблоковано.
З метою своєчасного надання послуг з 01.09.2021 р. в закладах освіти, тендерним комітетом було прийнято рішення щодо продовження строку надання послуг з організації гарячого харчування в закладах освіти за раніше укладеними Договорами від 17.03.2021 № 44, 45, 46, 47, 48 до укладання договорів з переможцями за результатами проведених аукціонів по тендеру UA-2021-07-01-004390-b, який тимчасово заблоковано.
Після внесення змін та розблокування процедури відбувся розгляд пропозицій усіх кандидатів. За результатом розгляду була відхилена пропозиція "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не допущена до аукціону. ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" не погодилось з рішенням тендерного комітету і вдруге подало скаргу до АМКУ щодо рішення замовника. Вищезазначена процедура 02.09.2021 була заблокована вдруге.
У зв’язку із виникненням ситуації внаслідок невчасного укладання договорів, що може призвести до перебоїв щодо надання послуг з організації харчування в закладах освіти, запропонувала провести переговорну процедуру на закупівлю «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва) та запросити до переговорів ТОВ «Понтем.уа», з яким було укладено договори на початку 2021 року.
Секретаря тендерного комітету Федоренко М.О., яка повідомила, що нормою абзацу 4 п.3. ч.2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість проведення переговорної процедури закупівлі, а саме, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
З 28.07.2021 по 19.08.2021 процедура була заблокована АМКУ у зв’язку із оскарженням одним із учасників умов тендерної документації. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" зобов'язала Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва). Після того як до тендерної документації було внесено відповідні зміни, 19.08.2021 процедуру було розблоковано.
З метою своєчасного надання послуг з 01.09.2021 р. в закладах освіти, тендерним комітетом було прийнято рішення щодо продовження строку надання послуг з організації гарячого харчування в закладах освіти за раніше укладеними Договорами від 17.03.2021 № 44, 45, 46, 47, 48 до укладання договорів з переможцями за результатами проведених аукціонів по тендеру UA-2021-07-01-004390-b, який тимчасово заблоковано.
Після внесення змін та розблокування процедури відбувся розгляд пропозицій усіх кандидатів. За результатом розгляду була відхилена пропозиція "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не допущена до аукціону. ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" не погодилось з рішенням тендерного комітету і вдруге подало скаргу до АМКУ щодо рішення замовника. Вищезазначена процедура 02.09.2021 була заблокована вдруге.
У зв’язку із виникненням ситуації внаслідок невчасного укладання договорів, що може призвести до перебоїв щодо надання послуг з організації харчування в закладах освіти, запропонувала провести переговорну процедуру на закупівлю «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва) та запросити до переговорів ТОВ «Понтем.уа», з яким було укладено договори на початку 2021 року.
Секретаря тендерного комітету Федоренко М.О., яка повідомила, що нормою абзацу 4 п.3. ч.2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість проведення переговорної процедури закупівлі, а саме, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 16:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 55321000-6 (послуги з готування їжі)
Тендерна документація
09 вересня 2021 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 609 848,00 UAH без ПДВ |
Позиції
1 лот
Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах
загальної середньої освіти громади міста Києва
загальної середньої освіти громади міста Києва
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Стальського, 26-А; вул. Микитенка, 7; вул. Райдужна, 17-Б вул. Стальського, 12; бульв. Перова, 21; вул. Вільде, 5; вул. Кибальчича, 5; вул. Райдужна, 12; вул. Райдужна, 53
Дата доставки:
29 жовтня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України через Управління Державної казначейської служби Дніпровського району ГУДКСУ у м. Києві з відтермінуванням платежу до 60 банківських днів щомісячно з моменту фактичного надання Послуг відповідно до актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Понтем.уа #40665499 |
Переможець |
609 848,00
UAH
|
10 вересня 2021 16:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 17:40 |
Кінець періоду оскарження: | 23 жовтня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 23 жовтня 2021 00:01 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | На підставі п.5. ч.8. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Документи:
12 жовтня 2021 17:40
|
Електронний підпис |
12 жовтня 2021 17:40
|
Протокол скасування закупівлі.pdf |