Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з організації харчування учнів окремих категорій
Очікувана вартість
2 975 000,00 UAH
UA-2021-09-01-005091-a 73a1eb8461cb455d953df0ffd5cdf57e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пунктом 1 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Під час проведення попередніх закупівель за ДК 021:2015 - 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів окремих категорій) (ідентифікатори закупівель – UA-2021-08-11-000562-c, UA-2021-08-16-009933-а), торги двічі відмінялися, через відсутність достатньої кількості учасників за лотами №№ 1-5. Єдиними Учасниками закупівель були: Лот №1 та лот №3 – ФОП Лагода Г.Є.; Лот №2 – ФОП Биковська З.М.; Лот № 4 – ФОП Іванова Н.С.; Лот № 5 – ФОП Ковалова Л.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021 15:51
Оскарження наміру укласти договір: 12 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96

Тендерна документація

01 вересня 2021 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 5: Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Мелітопольської міської ради Запорізької області, Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Мелітопольської міської ради Запорізької області, Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 25 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Південна частина міста)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 588 000,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16800 посл
послуги з організації харчування учнів окремих категорій
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (місце надання послуг: за місцезнаходженням закладів освіти)
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів, шляхом перерахування коштів на р/рахунок «Виконавця», після підписання актів виконаних робіт та надання рахунка. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Ковалова Лутфіє
#1947311945
Переможець 588 000,00
UAH
01 вересня 2021 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2021 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Ковалова Лутфіє
#1947311945
588 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 11:29
ду№6.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 11:27
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 08:37
ду №5.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 08:37
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:50
ду№4.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:50
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 16:40
ДУ№3.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 16:38
ДУ№2.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 17:05
Договір укладений
16 вересня 2021 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 406
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 406
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі та продовжено строк дії договору на наступний 2022 рік у межах 20% від суми договору
Номер договору про закупівлю: 406
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію договору на 2022 рік в межах 20% на суму 70420,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 406
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 406
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML