Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (придбання комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху)
35710000-4 Control, monitoring, communication and computer systems (acquisition of automatic recording systems for traffic violations)
35710000-4 Control, monitoring, communication and computer systems (acquisition of automatic recording systems for traffic violations)
Очікувана вартість
80 000 000,00 UAH
UA-2021-08-27-009485-a ● 1bb1398d080342b893ae46793ba88383
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37026967 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А" |
Контактна особа: |
Оксана Яворська +380993096057 oksanayavorska1910@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE |
National ID: | 37026967 |
Contact point: |
Oksana Yavorska +380993096057 oksanayavorska1910@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2021 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 80 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 27 серпня 2021 12:38 |
Enquiries until: | 18 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 80 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35710000-4: Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).
Розгорнути
Згорнути
This procurement is carried out in pursuance of the State Program for Improving the Level of Road Safety in Ukraine for the period up to 2023, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of December 21, 2020 № 1287 (as amended). KPKVK 3107280 Financial support of measures to ensure road safety in accordance with state programs. Source of funding: state budget (state road fund).
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
16 вересня 2021 13:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 13:32 |
Додаток 1 ТД КАФИ (зміни від 16.09.2021).docx | |
16 вересня 2021 13:32 |
Додаток 4 Проект договору (зміни від 16.09.2021).docx | |
16 вересня 2021 13:32 |
Додаток 5 ТД КАФИ (зміни від 16.09.2021).docx | |
16 вересня 2021 13:32 |
Додаток 2 ТД КАФИ (зміни від 16.09.2021).docx | |
16 вересня 2021 13:32 |
Додаток 3 ТД КАФИ (зміни від 16.09.2021).docx | |
16 вересня 2021 13:32 |
Перелік змін 16.09 ТД КАФИ.docx | |
16 вересня 2021 13:32 |
ТД КАФИ (зміни від 16.09.2021).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність документально підтвердженого досвіду
Дата подання: 30 серпня 2021 15:15
Дата відповіді: 31 серпня 2021 13:06
Чи буде вважатися підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, якщо постачання здійснювалось приватній компанії у відповідності
до предмету договору згідно за кодом ДК 021 : 2015 : 3571000-4.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору відповідно до пункту третього частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" є наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Щодо вимоги Аналогічності договору «за кодом ДК 021:2015: 35710000-4»
Дата подання: 30 серпня 2021 15:42
Дата відповіді: 31 серпня 2021 13:13
Шановний Замовник, відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Вами визначено наступну вимогу щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «*Аналогічним є договір на товари за кодом ДК 021:2015: 35710000-4». Наше підприємство є постачальником та офіційним дистриб’ютором комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху в Україні, має аналогічні договори з постачання та подальшого пуско-налагодження комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, однак зазначені договори хоча і повністю повторюють Товар, який Вами закуповується в цій закупівлі, були закуплені іншими Замовниками за іншим кодом ДК! Фактично, Наше підприємство має аналогічний договір та постачало зазначений Товар, однак Код ДК є іншим – хоча як Товар так і всі його технічні характеристики повністю відповідають Вашим вимогам. Зазначення аналогічності договору саме за кодом ДК «021:2015: 35710000-4» є дискримінаційним по відношенню до нашого підприємства, обмежує коло учасників - конкуренцію серед них та порушують загальні принципи здійснення Публічних закупівель! Зазначена вимога призведе до суттєвого здорожчання предмета закупівлі, оскільки участь в ній зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання, які постачали запитуваний Вами Товар за кодом ДК «021:2015: 35710000-4». Замовники того самого обладнання, яке закуповується Вами, визначали інший Код ДК за зазначеними «комплексами автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху», приклади: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-17-013311-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-13-001777-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-13-002102-c.
В зв’язку з зазначеним, з метою усунення порушення та доступу до Участі в закупівлі Учасників в які є постачальниками комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, просимо внести зміни до ТД шляхом заміни вимоги Аналогічності договору «за кодом ДК 021:2015: 35710000-4» на вимогу аналогічність договору саме предметом закупівлі «комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Додаток 2
Дата подання: 31 серпня 2021 11:59
Дата відповіді: 31 серпня 2021 13:16
Відповідно до ТД КАФИ, прошу надати Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Додаток 2.
Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Додаток 2 розміщений в першому лоті,але відповідні зміни будуть внесені.
Наявність документально підтвердженого досвіду
Дата подання: 02 вересня 2021 15:52
Дата відповіді: 02 вересня 2021 19:35
Чи буде вважатися підтвердженням досвіду виконання аналогічного міжнародного договору, поставка за межі України з аналогічним предметом договору або він обов'язково повинен бути внутрішнім, поставка на території України?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору відповідно до пункту третього частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" є наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. В тендерній документації не визначено, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, має бути внутрішній договір, поставка, яка відбувалась на території України.
Certification
Дата подання: 07 вересня 2021 20:24
Дата відповіді: 10 вересня 2021 17:27
Dear Buyer,
Please clarify the following:
In your last answer you say that Supplier must certify the equipment in each of 5 regions. You are serious? Is Ukraine now Federal Republic, where each republic has own laws? Is ORDLO - one of the regions? Why it is not possible to make certification for whole lot in Kyiv?
Sincerely,
----------------------------
Шановний покупець,
Будь ласка, роз'ясніть наступне:
У своїй останній відповіді ви говорите, що Постачальник повинен сертифікувати обладнання в кожному з 5 регіонів. Ви серйозно? Чи зараз Україна Федеративна Республіка, де кожна республіка має власні закони? ОРДЛО - один із регіонів? Чому неможливо зробити сертифікацію на весь лот у Києві?
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Нам не зрозумілі питання щодо серйозності наших намірів, територіального устрою Держави України і чому ОРДЛО – один з регіонів (ОРДЛО – окремі райони Донецької та Луганської областей – це райони, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження), тому залишаємо ці питання без відповіді як такі що не стосуються предмету закупівель.
Проте, як ми вже неодноразово пояснювали (дивись відповіді на попередні запитання), сертифікацію виробу по модулю “F”, яка передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/95-2016-%D0%BF#Text), необхідно виконувати після проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт на місті встановлення виробу. Місця встановлення будуть визначені у подальшому балансоутримувачами за погодженням з підрозділами Національної поліції у відповідних регіонах.
Додатково звертаємо увагу на те, що у Додатку 2 до Тендерної документації наведено вимоги до документації (пункт 5), зокрема, щодо наявності у виробу сертифікату по модулю «B» та позитивного експертного висновку щодо відповідності вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації. За відсутності зазначених документів сертифікація виробу по модулю “F” неможлива.
Введення Комплексу в експлуатацію здійснює балансоутримувач. (див. Порядок технічної експлуатації Системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, затвердженого наказом МВС від 06.04.2020 № 326, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 08.05.2020 за № 421/34704, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0421-20#Text).
Довідково: наприклад, якщо переможцем у всіх 5 лотах виявиться один і той же учасник, і буде встановлювати та сертифікувати по одному приладу в день (що мало ймовірно), то йому знадобиться 100 робочих днів без урахування часу на переїзди по всій Україні.
Нам не зрозумілі питання щодо серйозності наших намірів, територіального устрою Держави України і чому ОРДЛО – один з регіонів (ОРДЛО – окремі райони Донецької та Луганської областей – це райони, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження), тому залишаємо ці питання без відповіді як такі що не стосуються предмету закупівель.
Проте, як ми вже неодноразово пояснювали (дивись відповіді на попередні запитання), сертифікацію виробу по модулю “F”, яка передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/95-2016-%D0%BF#Text), необхідно виконувати після проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт на місті встановлення виробу. Місця встановлення будуть визначені у подальшому балансоутримувачами за погодженням з підрозділами Національної поліції у відповідних регіонах.
Додатково звертаємо увагу на те, що у Додатку 2 до Тендерної документації наведено вимоги до документації (пункт 5), зокрема, щодо наявності у виробу сертифікату по модулю «B» та позитивного експертного висновку щодо відповідності вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації. За відсутності зазначених документів сертифікація виробу по модулю “F” неможлива.
Введення Комплексу в експлуатацію здійснює балансоутримувач. (див. Порядок технічної експлуатації Системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, затвердженого наказом МВС від 06.04.2020 № 326, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 08.05.2020 за № 421/34704, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0421-20#Text).
Довідково: наприклад, якщо переможцем у всіх 5 лотах виявиться один і той же учасник, і буде встановлювати та сертифікувати по одному приладу в день (що мало ймовірно), то йому знадобиться 100 робочих днів без урахування часу на переїзди по всій Україні.
Terms, regions, payment
Дата подання: 07 вересня 2021 20:53
Дата відповіді: 10 вересня 2021 17:29
Dear Buyer,
Please clarify the following:
1. Neither in Technical Task, nor in Contract is written, that responsibility of Seller is to make certification, installations and commissioning in regions. Contract is for delivery of the certified goods to Kyiv. Full stop. If installations and commissionning is included - it should be clearly written and it is another work. So, please clarify that promptly as it is a principle question. I have an impression that installation is made by local users. Otherwise what is the reason to ship the goods to you, not to them directly?
2. From your contract we understand, that payment is made within 10 days from delivery to Kyiv. If nevertheless installation and commissionning is included in price and is Seller's responsibility, part of payment for goods shall be separate, part for commissioning - separate. We did not evaluate the costs yet, but I afraid that installation of 100 devices may be a critical point.
3. Question about ORDLO is also critical. If you insist on installation in ORDLO and other dangerous areas, known to you, by Seller's workforce - we quit from the beginning. Or Contract will require additional agreement about installation in dangerous areas - you shall do it yourself and Seller will not take any responsibility for that. In general, requirement for installation of equipment for non-resident shall be applicable only in non-quarantine time. As for now, no foreign worker will go to Ukraine for any money.
Sincerely,
--------------------------------
Шановний покупець,
Будь ласка, роз'ясніть наступне:
1. Ні в Технічному завданні, ні в Контракті не написано, що відповідальність Продавця полягає у проведенні сертифікації, монтажу та введення в експлуатацію в регіонах. Договір розрахований на доставку сертифікованого товару до Києва. Повна зупинка. Якщо включені установки та введення в експлуатацію - це має бути чітко написано, і це інша робота. Тож будь ласка, негайно роз’ясніть це, оскільки це принципове питання. У мене враження, що установку здійснюють місцеві користувачі. В іншому випадку, що є причиною доставки товару вам, а не безпосередньо їм?
2. З вашого договору ми розуміємо, що оплата здійснюється протягом 10 днів з моменту доставки до Києва. Якщо все ж установка та введення в експлуатацію входять у ціну та є відповідальністю Продавця, частина оплати товару повинна бути окремою, частина за введення в експлуатацію - окремою. Ми ще не оцінювали витрати, але я боюся, що встановлення 100 пристроїв може стати критичним моментом.
3. Питання про ORDLO також є критичним. Якщо ви наполягаєте на встановленні в ORDLO та інших небезпечних районах, відомих вам, робочою силою Продавця - ми відмовляємось від початку. Або Договір вимагатиме додаткової угоди щодо встановлення в небезпечних зонах - ви повинні зробити це самостійно, і Продавець не несе за це жодної відповідальності. Загалом, вимога щодо встановлення обладнання для нерезидента застосовується лише у не карантинний час. Поки що жоден іноземний працівник не поїде в Україну ні за які гроші.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Щодо поставки товару на централізований склад.
Зазначене зумовлено внутрішніми наказами та регламентами руху матеріальних цінностей. В подальшому буде здійснено розподіл та передача Комплексів відповідним балансоутримувачам.
Щодо вартості установки і введення в експлуатацію та відповідальності Продавця.
Так, установка і налаштування є відповідальністю Продавця і має здійснюватися Продавцем в рамках виконання договору (див. п. 3.1 Проєкту Договору).
Введення Комплексів в експлуатацію, як зазначалося раніше, здійснює балансоутримувач.
Щодо монтажних та пусконалагоджувальних робіт в окремих районах Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт в окремих районах Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, не передбачається.
Щодо поставки товару на централізований склад.
Зазначене зумовлено внутрішніми наказами та регламентами руху матеріальних цінностей. В подальшому буде здійснено розподіл та передача Комплексів відповідним балансоутримувачам.
Щодо вартості установки і введення в експлуатацію та відповідальності Продавця.
Так, установка і налаштування є відповідальністю Продавця і має здійснюватися Продавцем в рамках виконання договору (див. п. 3.1 Проєкту Договору).
Введення Комплексів в експлуатацію, як зазначалося раніше, здійснює балансоутримувач.
Щодо монтажних та пусконалагоджувальних робіт в окремих районах Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт в окремих районах Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, не передбачається.
your answer
Дата подання: 10 вересня 2021 18:23
Дата відповіді: 13 вересня 2021 19:16
Dear Buyer,
Thank you for clarification and cooperation. The sentence of your answer "Так, установка і налаштування є відповідальністю Продавця і має здійснюватися Продавцем в рамках виконання договору (див. п. 3.1 Проєкту Договору). Введення Комплексів в експлуатацію, як зазначалося раніше, здійснює балансоутримувач." As we understand, "балансоутримувач" is a final user. If installation is for Seller, but commissionning is for final user - it is acceptable.
If no installations are to be made in ORDLO - it is good, as it is a deal killer. But Ukraine has also other problematic zones. We understand that no installations will be made in military zones, controlled AFU as well. As well is not required installation in Crimea, no matter that "Crimea is Ukraine". Please understand, we were confused by your words "the entire territory of Ukraine" and want to be very precise from the beginning.
But we see also other problem. We are going to translate your requirements from Ukrainian to English and Chinese. That takes reasonable time. After that factories must study your reqirements. Then is necessary to issue tender documents and translate them to Ukrainian (if you need notarized translations - it will take serious additional time) . But we lost a lot of time for clarifications and instead of 30 days is left only two weeks.
Could you please extend deadline of your tender correspondingly?
Second important point. As we know, Ukraine is going into the "yellow zone" of quarantine on third wave of COVID-19. Please confirm, that you will not demand for installation of equipment by Seller's workforce in the quarantine time. And, if that happend, such delay shall not be treated as a breach.
Respectfully,
----------------------------------------
Шановний покупець,
Дякуємо за роз'яснення та співпрацю. Речення вашої відповіді "Так, установка та налаштування є відповідальністю Продавець і має намір реалізувати Продавців у рамках виконання договорів (див. П. 3.1 Проєкту Договору). Введення Комплексів у функціонування, як зазначалося раніше, здійснює балансування підтримки." Як ми розуміємо, "балансоутримувач" - це кінцевий користувач. Якщо установка призначена для Продавця, але введення в експлуатацію для кінцевого користувача - це прийнятно.
Якщо в ORDLO не потрібно встановлювати жодних установок - це добре, оскільки це вбивця угод. Але в Україні є й інші проблемні зони. Ми розуміємо, що у військових зонах, підконтрольних ВСУ, також не буде встановлено жодних установок. Також не потрібна установка в Криму, неважливо, що "Крим - це Україна". Будь ласка, зрозумійте, ми були збентежені вашими словами "вся територія України" і хочемо бути дуже точними з самого початку.
Але ми бачимо й іншу проблему. Ми збираємося перекласти ваші вимоги з української на англійську та китайську. Це вимагає розумного часу. Після цього заводи повинні вивчити ваші вимоги. Потім необхідно оформити тендерну документацію та перекласти її українською (якщо вам потрібні нотаріально завірені переклади - це займе серйозний додатковий час). Але ми втратили багато часу на роз’яснення і замість 30 днів залишається лише два тижні.
Не могли б ви, відповідно, продовжити термін подання тендеру?
Другий важливий момент. Як відомо, Україна потрапляє в "жовту зону" карантину на третій хвилі COVID-19. Будь ласка, підтвердьте, що ви не вимагатимете встановлення обладнання робочою силою Продавця під час карантину. І якщо це сталося, така затримка не буде розглядатися як порушення.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! 1.Постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з 17 червня 2021 року на території України встановлений “зелений” рівень епідемічної небезпеки.
Наразі нам невідомі терміни встановлення інших рівнів епідемічної небезпеки в регіонах України.
Також зазначеною постановою визначаються обмеження при введенні визначених рівнів епідемічної небезпеки.
У разі виникнення обстави непереборної сили Сторони будуть керуватись п. 9. Проєкту Договору. 2.Щодо продовження термінів проведення тендеру.
Права та обов’язки учасників закупівель, зокрема, щодо продовження терміну проведення торгів визначені законодавством України.
Наразі у нас немає обґрунтованих підстав для відтермінування зазначеного тендеру.
Наразі нам невідомі терміни встановлення інших рівнів епідемічної небезпеки в регіонах України.
Також зазначеною постановою визначаються обмеження при введенні визначених рівнів епідемічної небезпеки.
У разі виникнення обстави непереборної сили Сторони будуть керуватись п. 9. Проєкту Договору. 2.Щодо продовження термінів проведення тендеру.
Права та обов’язки учасників закупівель, зокрема, щодо продовження терміну проведення торгів визначені законодавством України.
Наразі у нас немає обґрунтованих підстав для відтермінування зазначеного тендеру.
Щодо вимоги "елементи комплексу повинні розміщуватись в металевих та вандалозахищених шафах"
Дата подання: 17 вересня 2021 16:00
Дата відповіді: 22 вересня 2021 10:15
Доброго дня!
Шановний замовнику, в загальних вимогах до комплексу вказано, що "елементи комплексу повинні розміщуватись в металевих та вандалозахищених шафах".
На даний момент існують поліестерові шафи, армовані скловолокном, які по якісним характеристикам не гірші, а по окремим характеристикам набагато кращі чим застарілі металеві шафи. Поліестерові шафи призначені для встановлення під відкритим небом, в несприятливих кліматичних умовах. Шафи не підтримують горіння, так як виготовлені із спеціальних негорючих, самозатухаючих матеріалів. Рекомендуються для застосування за важких промислових і кліматичних умов експлуатації. Стійкі до впливу дощу, снігу, пилу і хімічних речовин, стійкі до впливу ультрафіолету. Термін служби поліестерових, армованих шаф не менше 30 років, що значно вище, ніж у металевих (які піддаються корозії). Даними шафами можна замінити навіть шафи з нержавіючої сталі. Всі компоненти виготовляються з перероблених матеріалів відповідно до європейського стандарту обмеження вмісту шкідливих речовин.
Шафи з такого матеріалу мають високу ступінь ударостійкості IK-10 (IEC - 62208), витримують удари силою до 20 Дж, що порівнюється з міцністю металевої шафи.
В зв’язку з зазначеним, з метою усунення порушення та доступу до Участі в закупівлі Учасників в які є постачальниками комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, просимо внести зміни до ТД шляхом заміни вимоги "елементи комплексу повинні розміщуватись в металевих та вандалозахищених шафах" на вимогу "елементи комплексу повинні розміщуватись в вандалозахищених шафах".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням потреб та специфіки роботи установи. Звертаємо увагу, що у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено таке: "Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-27-009485-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 29 серпня 2021 18:09
Annex 2
You forgot to publish Annex 2 with technical requirements. Please provide and extend the tender deadline accordingly.
-------------------------------------------------
Ви забули опублікувати Додаток 2 з технічними вимогами. Будь ласка, надайте та продовжте відповідний термін тендеру.
-------------------------------------------------
Ви забули опублікувати Додаток 2 з технічними вимогами. Будь ласка, надайте та продовжте відповідний термін тендеру.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2021 13:24
Доброго дня! Шановний учасник, Додаток 2- 2/4 Технічного завдання на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (придбання комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху) до Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Державного агентства інфраструктурних проектів України, знаходиться в кожному окремому лоті.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-27-009485-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 30 серпня 2021 15:08
Annex 2
Before sending you the first requirement, we checked all Lots as well. No Annex 2 is published. Please provide.
---------------------------------------------
Перш ніж надіслати вам першу вимогу, ми також перевірили всі лоти. Додаток 2 не публікується. Будь ласка, надайте.
---------------------------------------------
Перш ніж надіслати вам першу вимогу, ми також перевірили всі лоти. Додаток 2 не публікується. Будь ласка, надайте.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2021 15:14
Доброго дня! Шановний учасник, Додаток 2 Технічного завдання на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (придбання комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху) до Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Державного агентства інфраструктурних проектів України, розміщений в першому лоті.
Номер вимоги: UA-2021-08-27-009485-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 30 серпня 2021 15:31
Annex 2
Are you mocking or joking?
-------------------------
Ви глузуєте чи жартуєте?
-------------------------
Ви глузуєте чи жартуєте?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2021 16:52
Доброго дня! Шановний учасник, ваше питання у даній вимозі є не коректним!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-27-009485-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 31 серпня 2021 17:09
Annex 2
E correctnim! Only after it you finally published Annex 2 :-). Now we start working on it.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2021 09:50
Доброго дня! Додаток 2 до тендерної документації був раніше наданий, але з численими питаннями/вимогами було прийнято рішення обєднити попередні додатки і викласти в новій редакції Додаток 2.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-27-009485-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 31 серпня 2021 20:40
Abbreviations a. o.
Dear Buyer,
Thank you for publishing your Annex 2. However at the attempt for translation we found that it is overloaded with abbreviations. Their translation is really impossible without your explanation. Maybe they are obvious for you, but for foreign manufacturer - not. Some of them are known, but most - unknown. That may cause mistakes and finally we will have no business, but only loss of time. So, we require to publish a list of abbreviations or better re-publish your Annex 2 without abbreviations with full names of the termins used. We stop our work on your requirement until clarification.
By the way, is it really necessary to issue 5 tenders instead of one? It is 5 sets of documents, five times tender levy and in prospect - five contracts. All that reduces attractiveness of this tender both for factory and for us. Do you really need it?
Sincerely,
-----------------------------------
Шановний покупець,
Дякуємо, що опублікували Ваш Додаток 2. Однак при спробі перекладу ми виявили, що він перевантажений скороченнями. Їх переклад дійсно неможливий без вашого пояснення. Можливо, вони очевидні для вас, але для іноземного виробника - ні. Деякі з них відомі, але більшість - невідомі. Це може спричинити помилки, і нарешті у нас не буде справи, а лише втрата часу. Отже, ми вимагаємо опублікувати перелік скорочень або краще повторно опублікувати Ваш Додаток 2 без скорочень із повними назвами використаних термінів. Ми припиняємо роботу над вашою вимогою до уточнення.
До речі, чи дійсно потрібно видавати 5 тендерів замість одного? Це 5 комплектів документів, п’ять разів тендерний збір, а в перспективі - п’ять контрактів. Все це зменшує привабливість цього тендеру як для фабрики, так і для нас. Вам це справді потрібно?
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Thank you for publishing your Annex 2. However at the attempt for translation we found that it is overloaded with abbreviations. Their translation is really impossible without your explanation. Maybe they are obvious for you, but for foreign manufacturer - not. Some of them are known, but most - unknown. That may cause mistakes and finally we will have no business, but only loss of time. So, we require to publish a list of abbreviations or better re-publish your Annex 2 without abbreviations with full names of the termins used. We stop our work on your requirement until clarification.
By the way, is it really necessary to issue 5 tenders instead of one? It is 5 sets of documents, five times tender levy and in prospect - five contracts. All that reduces attractiveness of this tender both for factory and for us. Do you really need it?
Sincerely,
-----------------------------------
Шановний покупець,
Дякуємо, що опублікували Ваш Додаток 2. Однак при спробі перекладу ми виявили, що він перевантажений скороченнями. Їх переклад дійсно неможливий без вашого пояснення. Можливо, вони очевидні для вас, але для іноземного виробника - ні. Деякі з них відомі, але більшість - невідомі. Це може спричинити помилки, і нарешті у нас не буде справи, а лише втрата часу. Отже, ми вимагаємо опублікувати перелік скорочень або краще повторно опублікувати Ваш Додаток 2 без скорочень із повними назвами використаних термінів. Ми припиняємо роботу над вашою вимогою до уточнення.
До речі, чи дійсно потрібно видавати 5 тендерів замість одного? Це 5 комплектів документів, п’ять разів тендерний збір, а в перспективі - п’ять контрактів. Все це зменшує привабливість цього тендеру як для фабрики, так і для нас. Вам це справді потрібно?
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2021 15:44
Шановний учаснику!
1. Додаток 2 до Тендерної документації буде доповнений переліком скорочень. 2. Оголошення 5 лотів зумовлено необхідністю проведення сертифікації Комплексів на місцях їх встановлення у 5 регіонах України. Виконання зазначених робіт передбачається підрядними організаціями балансоутримувачів Комплексів з найближчою дислокацією до місць встановлення. Зазначене дасть можливість значно заощадити кошти та час на виконання робіт.
1. Додаток 2 до Тендерної документації буде доповнений переліком скорочень. 2. Оголошення 5 лотів зумовлено необхідністю проведення сертифікації Комплексів на місцях їх встановлення у 5 регіонах України. Виконання зазначених робіт передбачається підрядними організаціями балансоутримувачів Комплексів з найближчою дислокацією до місць встановлення. Зазначене дасть можливість значно заощадити кошти та час на виконання робіт.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-27-009485-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 03 вересня 2021 16:27
Miscellaneous
Dear Buyer,
1. Thank you for fast and professional reaction. Please speed-up the publishing of the abbreviations list as time left to the deadline becomes short.
2. As for 5 tenders. Yes, with your explanation it looks reasonable. But only from the first view. Please imagine that each tender will be won by different bidder and you will get 5 different kits from 5 different manufacturers... On your place I would issue one tender for whole Ukraine, but with scheduled deliveries. In this case you will get unified equipment and relations with one manufacturer, who wins the entire tender.
3. From your last answer we understand that you need only supply of equipment to your warehouse in Kyiv. The rest (montage etc) you will make by your labor force. Please confirm for avoid of misunderstanding.
4. By the way, are you intending to issue tenders for the same equipment for the rest of Ukraine regions?
Respectfully,
------------------------------------
Шановний покупець,
1. Дякую за швидку та професійну реакцію. Прискоріть публікацію списку скорочень, оскільки час, що залишився до граничного терміну, скорочується.
2. Щодо 5 тендерів. Так, з вашим поясненням це виглядає розумно. Але тільки з першого погляду. Уявіть собі, що кожен тендер виграє різний учасник, і ви отримаєте 5 різних наборів від 5 різних виробників ... На вашому місці я б опублікував один тендер на всю Україну, але з плановими поставками. У цьому випадку ви отримаєте єдине обладнання та відносини з одним виробником, який виграє весь тендер.
3. З вашої останньої відповіді ми розуміємо, що вам потрібна лише поставка обладнання на ваш склад у Києві. Решту (монтаж тощо) ви зробите своєю робочою силою. Будь ласка, підтвердьте, щоб уникнути непорозумінь.
4. До речі, чи маєте Ви намір проводити тендери на те саме обладнання для решти регіонів України?
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
1. Thank you for fast and professional reaction. Please speed-up the publishing of the abbreviations list as time left to the deadline becomes short.
2. As for 5 tenders. Yes, with your explanation it looks reasonable. But only from the first view. Please imagine that each tender will be won by different bidder and you will get 5 different kits from 5 different manufacturers... On your place I would issue one tender for whole Ukraine, but with scheduled deliveries. In this case you will get unified equipment and relations with one manufacturer, who wins the entire tender.
3. From your last answer we understand that you need only supply of equipment to your warehouse in Kyiv. The rest (montage etc) you will make by your labor force. Please confirm for avoid of misunderstanding.
4. By the way, are you intending to issue tenders for the same equipment for the rest of Ukraine regions?
Respectfully,
------------------------------------
Шановний покупець,
1. Дякую за швидку та професійну реакцію. Прискоріть публікацію списку скорочень, оскільки час, що залишився до граничного терміну, скорочується.
2. Щодо 5 тендерів. Так, з вашим поясненням це виглядає розумно. Але тільки з першого погляду. Уявіть собі, що кожен тендер виграє різний учасник, і ви отримаєте 5 різних наборів від 5 різних виробників ... На вашому місці я б опублікував один тендер на всю Україну, але з плановими поставками. У цьому випадку ви отримаєте єдине обладнання та відносини з одним виробником, який виграє весь тендер.
3. З вашої останньої відповіді ми розуміємо, що вам потрібна лише поставка обладнання на ваш склад у Києві. Решту (монтаж тощо) ви зробите своєю робочою силою. Будь ласка, підтвердьте, щоб уникнути непорозумінь.
4. До речі, чи маєте Ви намір проводити тендери на те саме обладнання для решти регіонів України?
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2021 19:11
Шановний учаснику!
1. Як ми вже повідомляли, оголошення 5 лотів зумовлено необхідністю проведення сертифікації Комплексів на місцях їх встановлення.
Після поставки обладнання на склад у м. Києві у подальшому Комплекси будуть передані відповідним балансоутримувачам (визначені відповідно до Порядку технічної експлуатації Системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, затвердженого наказом МВС від 06.04.2020 № 326, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 08.05.2020 за № 421/34704.) у кожному з регіонів. Після чого Постачальник буде здійснювати сертифікацію, монтаж та ведення в експлуатацію. 2. Дана закупівля здійснюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 року № 1287 «Про затвердження Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року» із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2021 року № 706 (далі - Постанова). Завданням 7 «Забезпечення дотримання Правил дорожнього руху» Додатку 2 «Завдання і заходи з виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року» до Постанови передбачено придбання протягом 2021 – 2023 років, 310 комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, у тому числі у 2021 році –100 комплектів, у 2022 році – 110 комплектів і у 2023 році – 100 комплектів. Вказані у зазначеному тендері 5 регіонів повністю охоплюють територію України.
1. Як ми вже повідомляли, оголошення 5 лотів зумовлено необхідністю проведення сертифікації Комплексів на місцях їх встановлення.
Після поставки обладнання на склад у м. Києві у подальшому Комплекси будуть передані відповідним балансоутримувачам (визначені відповідно до Порядку технічної експлуатації Системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, затвердженого наказом МВС від 06.04.2020 № 326, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 08.05.2020 за № 421/34704.) у кожному з регіонів. Після чого Постачальник буде здійснювати сертифікацію, монтаж та ведення в експлуатацію. 2. Дана закупівля здійснюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 року № 1287 «Про затвердження Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року» із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2021 року № 706 (далі - Постанова). Завданням 7 «Забезпечення дотримання Правил дорожнього руху» Додатку 2 «Завдання і заходи з виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року» до Постанови передбачено придбання протягом 2021 – 2023 років, 310 комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, у тому числі у 2021 році –100 комплектів, у 2022 році – 110 комплектів і у 2023 році – 100 комплектів. Вказані у зазначеному тендері 5 регіонів повністю охоплюють територію України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-27-009485-a.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 13 вересня 2021 22:16
your answer
Dear Buyer,
With all goodwill to help you, we still unable to use your technical requirements as they are still containing a plenty of unclear abbreviations. We started modifying your file by disclosing them, but found anothers, which are highlighted and needed to be disclosed.
As well you included Volyn region twice. Is it no mistake?
Anyway, even if you provide final specification in full order tomorrow, but will not extend timing to 30 days after final edition - we have to quit. You have specs on 44 pages. They must be considered by technical and commecial departments, documents must be issued and translated. It is physically IMPOSSIBLE in the time left. As we have over 100 tenders (not only in Ukraine, but in USA and Italy as well) we must choose realistic projects and place priorities. So, we ask for understanding.
Sincerely,
--------------------------------------
Шановний покупець,
Незважаючи на всю добру волю, ми все ще не можемо використати ваші технічні вимоги, оскільки вони все ще містять багато незрозумілих скорочень. Ми почали змінювати ваш файл, розкриваючи їх, але знайшли інші, які виділені та потребують розкриття.
Ви також включили Волинську область двічі. Чи це не помилка?
У будь -якому випадку, навіть якщо ви завтра надасте остаточну специфікацію в повному порядку, але не продовжите термін до 30 днів після остаточної редакції - ми повинні вийти. У вас є характеристики на 44 сторінках. Вони повинні бути розглянуті технічними та комерційними відділами, документи мають бути видані та перекладені. Протягом часу, що залишився, це фізично НЕМОЖЛИВО. Оскільки у нас є понад 100 тендерів (не тільки в Україні, а й у США та Італії), ми повинні вибрати реалістичні проекти та розставити пріоритети. Тож просимо порозуміння.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
With all goodwill to help you, we still unable to use your technical requirements as they are still containing a plenty of unclear abbreviations. We started modifying your file by disclosing them, but found anothers, which are highlighted and needed to be disclosed.
As well you included Volyn region twice. Is it no mistake?
Anyway, even if you provide final specification in full order tomorrow, but will not extend timing to 30 days after final edition - we have to quit. You have specs on 44 pages. They must be considered by technical and commecial departments, documents must be issued and translated. It is physically IMPOSSIBLE in the time left. As we have over 100 tenders (not only in Ukraine, but in USA and Italy as well) we must choose realistic projects and place priorities. So, we ask for understanding.
Sincerely,
--------------------------------------
Шановний покупець,
Незважаючи на всю добру волю, ми все ще не можемо використати ваші технічні вимоги, оскільки вони все ще містять багато незрозумілих скорочень. Ми почали змінювати ваш файл, розкриваючи їх, але знайшли інші, які виділені та потребують розкриття.
Ви також включили Волинську область двічі. Чи це не помилка?
У будь -якому випадку, навіть якщо ви завтра надасте остаточну специфікацію в повному порядку, але не продовжите термін до 30 днів після остаточної редакції - ми повинні вийти. У вас є характеристики на 44 сторінках. Вони повинні бути розглянуті технічними та комерційними відділами, документи мають бути видані та перекладені. Протягом часу, що залишився, це фізично НЕМОЖЛИВО. Оскільки у нас є понад 100 тендерів (не тільки в Україні, а й у США та Італії), ми повинні вибрати реалістичні проекти та розставити пріоритети. Тож просимо порозуміння.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2021 13:26
Доброго дня! Шановний учасник, щодо опублікування переліку скорочень та назви предмета закупівлі до Лота 1 відповідні зміни будуть внесені.Рішення щодо строків, методів та засобів опрацювання документації приймаються потенційними учасниками самостійно.Прийняття рішення щодо участі/неучасті у торгах є виключною прерогативою суб’єкта господарської діяльності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-27-009485-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 вересня 2021 21:54
time
Dear Buyer,
We spent 20 days for clarification of abbreviations and other terms. Now we started translation of your extremely complicated specification on 44 pages. At the very best translation could be ready on Monday. Only on Tuesday manufacturers will start consideration. That takes time of technical department and commercial department. Usually it needs 7-10 days. Note, that people have their other work too. Nobody is standing-by for your order. As per practice, at least 10 days needed for issue and translation of tender documents. But closing is appointed on 27.09.2021. Schedule is absolutely unrealistic. So, hereby we ask you to extend the deadline for presentation of documents for 22 days (including weekend of 18 and 19.09) = till 20.10.2021 and correspondingly extend delivery time. Without that we even do not think that it is reasonable to translate 44 pages of technical text. So, we stopped translation at the beginning. By the way it costs not only time, but also money ($70 per page). But it is not only money matter - without exetension it is senseless.
Best regards,
---------------------------
Шановний покупець,
Ми витратили 20 днів на пояснення скорочень та інших термінів. Тепер ми розпочали переклад вашої надзвичайно складної специфікації на 44 сторінки. У найкращому разі переклад може бути готовий у понеділок. Лише у вівторок виробники почнуть розгляд. Для цього потрібен час технічного відділу та комерційного відділу. Зазвичай на це потрібно 7-10 днів. Зауважте, що у людей теж є інша робота. Ніхто не чекає на ваше замовлення. Згідно з практикою, для видачі та перекладу тендерної документації потрібно не менше 10 днів. Але закриття призначено на 27.09.2021. Розклад абсолютно нереальний. Отже, цим ми просимо вас продовжити термін подання документів на 22 дні (включаючи вихідні 18 та 19.09) = до 20.10.2021 та відповідно продовжити термін доставки. Без цього ми навіть не вважаємо розумним перекласти 44 сторінки технічного тексту. Отже, ми припинили переклад на початку. До речі, це коштує не тільки часу, але й грошей (70 доларів за сторінку). Але справа не тільки в грошах - без подовження це безглуздо.
З найкращими побажаннями,
Розгорнути
Згорнути
We spent 20 days for clarification of abbreviations and other terms. Now we started translation of your extremely complicated specification on 44 pages. At the very best translation could be ready on Monday. Only on Tuesday manufacturers will start consideration. That takes time of technical department and commercial department. Usually it needs 7-10 days. Note, that people have their other work too. Nobody is standing-by for your order. As per practice, at least 10 days needed for issue and translation of tender documents. But closing is appointed on 27.09.2021. Schedule is absolutely unrealistic. So, hereby we ask you to extend the deadline for presentation of documents for 22 days (including weekend of 18 and 19.09) = till 20.10.2021 and correspondingly extend delivery time. Without that we even do not think that it is reasonable to translate 44 pages of technical text. So, we stopped translation at the beginning. By the way it costs not only time, but also money ($70 per page). But it is not only money matter - without exetension it is senseless.
Best regards,
---------------------------
Шановний покупець,
Ми витратили 20 днів на пояснення скорочень та інших термінів. Тепер ми розпочали переклад вашої надзвичайно складної специфікації на 44 сторінки. У найкращому разі переклад може бути готовий у понеділок. Лише у вівторок виробники почнуть розгляд. Для цього потрібен час технічного відділу та комерційного відділу. Зазвичай на це потрібно 7-10 днів. Зауважте, що у людей теж є інша робота. Ніхто не чекає на ваше замовлення. Згідно з практикою, для видачі та перекладу тендерної документації потрібно не менше 10 днів. Але закриття призначено на 27.09.2021. Розклад абсолютно нереальний. Отже, цим ми просимо вас продовжити термін подання документів на 22 дні (включаючи вихідні 18 та 19.09) = до 20.10.2021 та відповідно продовжити термін доставки. Без цього ми навіть не вважаємо розумним перекласти 44 сторінки технічного тексту. Отже, ми припинили переклад на початку. До речі, це коштує не тільки часу, але й грошей (70 доларів за сторінку). Але справа не тільки в грошах - без подовження це безглуздо.
З найкращими побажаннями,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2021 10:58
Доброго дня! Шановний учасник, підстави для продовження термінів проведення процедур закупівлі, права та обов'язки учасників закупівель, зокрема, щодо продовження таких термінів визначені Законом України "Про публічні закупівлі". На разі за наведених від потенційного учасника тендеру підстав, продовження термінів проведення процедур закупівлі законодавством України не передбачено. Рішення щодо участі або неучасті у торгах приймається виключно суб'єктом господарської діяльності - потенційним учасником процедури закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-27-009485-a.c13
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЕО ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:33497874
Дата подання: 06 жовтня 2021 11:26
ТОВ "Відео Інтернет Технології"
Шановні добродії.
Згідно п. 9 Статті 26. "Порядок подання тендерних пропозицій", учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Зважаючи на це просимо прийняти до уваги скореговані документи.
Також звертаю вашу увагу, що, згідно Розділу 3, Додатку 4, ми подали проект Договору, у якому будо вказано запропоновану нами ціну, як у ціновій пропозиціі, можливо тому ви його не бачите у переліку документів до початку аукціону.
Маємо надію, що з огляду не все наведене та долучене, ви дозволите нам прийняти участь у аукціоні.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 9 Статті 26. "Порядок подання тендерних пропозицій", учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Зважаючи на це просимо прийняти до уваги скореговані документи.
Також звертаю вашу увагу, що, згідно Розділу 3, Додатку 4, ми подали проект Договору, у якому будо вказано запропоновану нами ціну, як у ціновій пропозиціі, можливо тому ви його не бачите у переліку документів до початку аукціону.
Маємо надію, що з огляду не все наведене та долучене, ви дозволите нам прийняти участь у аукціоні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2021 17:36
Шановне Товариство з обмеженою відповідальністю "Відео Інтернет Технології"! 1. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ТОВ "Відео Інтернет Технології" не надано документи, які не підпадають під вищезазначену норму Закону.
2. Згідно зі статтею 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Враховуючи зазначене, документи які надані Товариством з обмеженою відповідальністю "Відео Інтернет Технології" у вимозі UA-2021-08-27-009485-a.c13 до розгляду не приймаються.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ТОВ "Відео Інтернет Технології" не надано документи, які не підпадають під вищезазначену норму Закону.
2. Згідно зі статтею 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Враховуючи зазначене, документи які надані Товариством з обмеженою відповідальністю "Відео Інтернет Технології" у вимозі UA-2021-08-27-009485-a.c13 до розгляду не приймаються.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (придбання комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху) для північно-східного регіону (Сумська, Луганська, Харківська області) |
Опис предмету закупівлі: |
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 16 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути складена із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронний цифровий підпис» та повинна дозволяти з достовірністю встановити особу гаранта. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Форма та зміст електронної банківської гарантії повинна відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 480 000 (чотириста вісімдесят тисяч) грн 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (включно). Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі електронної банківської гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія має містити зобов’язання банка-гаранта у разі виникнення будь якої з обставин, передбачених пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації, виплатити Замовнику (Бенефіціару) протягом пʼяти банківських днів з дня отримання першої письмової вимоги Замовника (Бенефіціара), складеної у довільній формі, на реквізити зазначеними у письмовій вимозі, повну суму тендерного забезпечення. Умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах електронної банківської гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Державне агентство інфраструктурних проектів України Код ЄДРПОУ 37026967; р/р UA648201720343101006100064023 в Головне управління Державної казначейської служби у м. Києві, код банку 820172. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку довільної форми з підтвердженням, що у разі продовження строку дії тендерної пропозиції він подовжить строк дії тендерного забезпечення у разі отримання відповідної вимоги від замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 480000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % вартості договору. Банківські реквізити Замовника: Державне агентство інфраструктурних проектів України 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) Код ЄДРПОУ 37026967; р/р UA648201720343101006100064023 в Головне управління Державної казначейської служби у м. Києві, код банку 820172. Термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж термін дії договору та/або термін виконання усіх зобов’язань Постачальника (Принципала – в банківській гарантії) щодо виконання договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії продовжується у разі продовження, з підстав визначених Договором, строку поставки товару та/або строку дії Договору. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). |
Title: 35710000-4 Control, monitoring, communication and computer systems (acquisition of automatic recording systems for traffic violations) for the north-eastern region (Sumy, Luhansk, Kharkiv regions)
Description: This procurement is carried out in pursuance of the State Program for Improving Road Safety in Ukraine for the period up to 2023, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of December 21, 2020 № 1287 (as amended). KPKVK 3107280 Financial support of measures to ensure road safety in accordance with state programs. Source of funding: state budget (state road fund).
Розгорнути
Згорнути
Current status: Complete
Estimated total value: 16 000 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 80 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 12 жовтня 2021 15:17
Auction planned date: 12 жовтня 2021 15:17
Закінчення: 12 жовтня 2021 15:40
Позиції
20 од
35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (придбання комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху) для північно-східного регіону (Сумська, Луганська, Харківська області)
ДК 021:2015: 35710000-4 — Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, м. Київ, Київ, Молодогвардійська, 28
Дата доставки:
23 грудня 2021
35710000-4 Control, monitoring, communication and computer systems (acquisition of automatic recording systems for traffic violations) for the north-eastern region (Sumy, Luhansk, Kharkiv regions)
CPV: 35710000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару, визначену у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та Акті приймання-передачі Товару, шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 13:32 |
Додаток 2 ТД КАФИ (зміни від 16.09.2021).docx |
16 вересня 2021 13:32 |
Додаток 2 ТД КАФИ (зміни від 16.09.2021).docx
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 жовтня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37026967 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна, м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А" |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЕО ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЇ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОТЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОТЕХ" |
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
15 996 960,00
UAH з ПДВ
|
15 829 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
15 829 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 17:08
|
Договір лот 3.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 17:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (придбання комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху) для північно-східного регіону (Сумська, Луганська, Харківська області) | 20 | одиниця |
791 450,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
06 грудня 2021 12:11
|
15 829 000,00 UAH | UA648201720343101006100064023 Укрінфрапроект |
UA563005280000026005455044180 ТОВ "ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА" |
Оплачений |