Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 00000, 0000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000 000000000000 000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2021 15:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
27 серпня 2021 15:48 |
00000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-03-000074 ● dd89e5c9652e45a9b6473a47371479d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 13:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.09.2021 № 541
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.09.2021 № 541
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-08-27-004757-c 27.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-03 14:10:52
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі Пари, гарячої води та пов’язаної продукції (2 лоти) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-27-004757-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-08-27-004757-c, (по лотах 1 та 2) відсутня інформація, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону, та вказано, що мережі з теплової енергії знаходяться на балансі тепло-енергопостачаючих організацій. Дані організації займають монопольне (домінуюче) становище на ринку послуг у територіальних межах своєї діяльності.
У зв’язку з чим, просимо пояснити чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-08-27-004757-c, (по лотах 1 та 2) відсутня інформація, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? Також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з вищезазначеної підстави та не можливості надання закуповуваних послуг (товарів) іншими постачальниками.
- Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-07 16:16:12
Відповідь на запит
КЕВ м. Рівне інформує, що на території відокремленого військового містечка 55 смт. Оржів функціонують теплогенеруючі установки виключно теплопостачального підприємства ТОВ «Поліська енергосервісна компанія». В зоні надання послуг для військової частини, що знаходиться в лісовому масиві на віддалі 2 кілометрів від смт. Оржів відсутні будь-які інші теплопостачальні організації та об’єкти теплопостачання інших теплопостачальних підприємств, у зв’язку з чим обрана переговорна процедура закупівлі.
Також повідомляємо, що для КП «ВАРАШТЕПЛОВОДОКАНАЛ» обрана переговорна процедура на підставі перебування станом на 31.07.2021 року підприємства у Зведеному переліку суб’єктів природних монополій (рядок 87, Рівненської області).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-13 16:44:34
Додаткові пояснення
До інформації про закупівлю Пари, гарячої води та пов’язаної продукції (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-27-004757-c):
1. В повідомленні про намір укласти договір (пункт 8) під час застосування переговорної процедури (по лотах 1 та 2) чітко вказано наявність умов застосування переговорної процедури.
Додаткова інформація на Вашу вимогу розміщена в ІТС закупівель Prozorro 07.09.2021 року у вигляді інформаційної довідки.
Аналогічна довідка підтвердження умов застосування переговорної процедури надана постачальником послуг – ТОВ «Поліська енергосервісна компанія», яка також 07.09.2021 року розміщена в ІТС закупівель Prozorro.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додатково розміщено Замовником торгів в табличній формі в ІТС закупівель Prozorro 07.09.2021р.
Дана інформація в табличні формі також оприлюднена на власному веб-сайті КЕВ м. Рівне 13.09.2021р., розділ «Публічні закупівлі».
Додатково інформую:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівель замовником здійснювався відповідно вимог КТМ-204 України 224-94 «Норми та вказівки по коригуванню витрат палива та теплової енергії на опалення нежитлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби України» та обсягів опалювального фонду.
2. Якість та параметри послуг, що застосовується відображено в проєкті Договору про закупівлю.
Дані послуги повинні відповідати вимогам наступних нормативно-правових актів у сфері теплопостачання: - Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005р. №2633-IV; - Закону України “Про альтернативні джерела енергії”; - Правилами користування тепловою енергією, затвердженими постановою КМ України від 03.10.2007 № 1198.
3. Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено чіткого переліку документів, що мають підтверджувати причину обрання замовником переговорної процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону (по лотах 1 та 2).)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 0000000000000 |
Опис предмету закупівлі: |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2021 15:57
|